| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Napredne storitve google Maps v mobilnih napravah
Niko Hustić, 2020, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo raziskovali napredne storitve, ki jih ponuja Google Maps, jih opisali in primerjali s konkurenčnimi. V raziskavi smo se osredotočili na napredne storitve, ki jih ponuja knjižnica Google Maps API za operacijski sistem Android. V namen ugotavljanja koristnosti reševanja problemov z naprednimi storitvami smo te implementirali v aplikacijo s pomočjo jezika Java. Po postopku implementacije smo izvedli analizo uspešnosti. Na koncu diplomskega dela smo predstavili delovanje rešitve in povzeli izkušnje pri delu.
Keywords: Android, mobilna aplikacija, Google Maps, Bing Maps, Google Maps API, napredna storitev
Published: 03.11.2020; Views: 155; Downloads: 19
.pdf Full text (3,26 MB)

2.
Uporaba programskega paketa Firebase ML Kit za strojno učenje pri mobilnih aplikacijah
David Žele, 2020, undergraduate thesis

Abstract: V času, ko se strojno učenje pojavlja na vseh področjih računalništva, je veliko rešitev implementiranih znotraj te domene nastalo predvsem v panogi razvoja mobilnih aplikacij, vendar se jih zaradi hitrega razvoja občasno drži sloves nepreizkušenosti. Namen diplomskega dela je zato bil preizkusiti Firebase ML Kit v prototipni aplikaciji ter ob tem opazovati zahtevnost uporabe. Končna ugotovitev, da je Firebase ML Kit rešitev, ki nam hitro in enostavno omogoča implementacijo uporabe strojnega učenja v mobilno aplikacijo morda ne preseneča, preseneča pa dejstvo, da je programski paket zelo dobro dokumentiran in je podpora na spletu nadpovprečno dobra.
Keywords: strojno učenje, firebase ml kit, mobilne aplikacije
Published: 03.11.2020; Views: 170; Downloads: 48
.pdf Full text (1,37 MB)

3.
STARŠEVSKI NADZOR: AVTOMATSKO BLOKIRANJE DELOVANJA RAČUNALNIŠKIH IGER Z UPORABO USB KLJUČA
Damijan Novak, 2011, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi bo implementiran program starševskega nadzora, ki ne onesposobi normalnega delovanja operacijskega sistema, obenem pa daje staršem preprosto kontrolo nad otrokovim igralnim časom. Program je dovolj preprost za uporabo, da ga lahko uporablja tudi računalniško ne vešča oseba. Vloga USB ključa je, da pri priklopu le-tega na otrokov računalnik omogoči delovanje iger, pri odklopu pa igre onemogoči.
Keywords: nadzor, USB ključ, prikrito delovanje, vzorci, samostojna odločitev, igre
Published: 23.03.2011; Views: 1694; Downloads: 137
.pdf Full text (1,70 MB)

Search done in 0.11 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica