| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 427
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
Analiza zveze med osebnimi vrednotami in osebno davčno kulturo glede na percepcijo davčnega sistema v Sloveniji pri računovodjih in neračunovodjih
Aleksandra Hlastec, 2023, doctoral dissertation

Abstract: V doktorski disertaciji proučujemo kakšna je zveza med posameznikovimi osebnimi vrednotami in njihovo osebno davčno kulturo. Razumevanje posameznikovega odnosa do davčnega sistema, do etičnosti davčnega utajevanja in posameznikovega davčno skladnega vedenja postaja vse pomembnejše. To potrjuje tudi raziskava OECD o svetovnih vrednot WVS, ki je izpostavila globlji pomen razumevanja davkoplačevalcev in njihovega odnosa do davkov, davčnega sistema, davčne skladnosti in davčnega utajevanja. Po mnenju OECD-ja (2019) je kratkoročno izboljšanje davčne morale mogoče doseči z vedenjskimi ekonomskimi pristopi, medtem ko je dolgoročno potrebnih več strukturnih sprememb za izgradnjo zaupanja in legitimnosti med davkoplačevalci. Temeljni cilj doktorske disertacije je, preveriti osnovno tezo doktorske disertacije «Osebne vrednote davčnih zavezancev – računovodjev in neračunovodjev – so povezane z njihovo osebno davčno kulturo.« Da bi temeljni cilj dosegli, smo si zastavili več raziskovalnih ciljev. Raziskovalni cilji teoretičnega dela doktorske disertacije je bili pregled in proučitev dosedanjih raziskav na področju davčne kulture in njenih gradnikov, oblikovanje izvirne definicije osebne davčne kulture na nivoju posameznika, kar predstavlja izviren in pomemben prispevek k znanosti, proučitev skupine osebnih vrednot in na temelju teoretičnih spoznanj oblikovati izviren model za merjenje povezanosti osebnih vrednot in osebne davčne kulture posameznika. Slednjo smo tudi empirično preverili. Zaključki teoretičnega raziskovanja osebnih in davčnih vrednot posameznika na področju davčne utaje, davčne skladnosti in davčnega sistema so sledeči. Pri proučevanju gradnikov osebne davčne kulture smo spoznali, da so študije v preteklosti temeljile večinoma na makroekonomskem proučevanju, dandanes pa vedno bolj raziskujejo na mikroravni in v ospredje je postavljen posameznik, njegova percepcija, odnosi, družbene vrednote, osebne vrednote, njegovo vedenje. V pregledu literature o osebni davčni kulturi in njenih gradnikih smo ugotovili, da je postalo pomembno tudi vprašanje, kaj motivira posameznika za neko dejanje. S tem ko smo v doktorski disertaciji podali pregled dosedanje svetovne literaturi na področju davčne kulture, davčne skladnosti (vedenjske pristop in obravnava davčnih zavezancev v davčnem sistemu), davčne utaje in davčnega sistema smo ugotovili, da medsebojne povezave med osebnimi vrednotami in gradniki osebne davčne kulture ni proučeval še nihče. Teoretična izhodišča so bila podlaga za oblikovanje izvirnega modela, s pomočjo katerega smo nadalje analizirali zvezo med osebnimi vrednotami in osebno davčno kulturo glede na percepcijo pravičnosti davčnega sistema v Sloveniji pri davčnih zavezancih - računovodjih in neračunovodjih. Raziskavo smo izvedli s pomočjo oblikovanega vprašalnika, pri tem smo za merjenje davčne utaje, davčne skladnosti, davčnega sistema in osebnih vrednot izhajali iz obstoječih merskih instrumentov, katere smo za potrebe doktorske disertacije prilagodili. S tem smo povečali zanesljivost merskega instrumenta, ki smo ga preverjali s Cronbachovim koeficientom alfa. V raziskavi smo uporabili neslučajen vzorec, saj smo vzorčili po principu metode progresivnega podvajanja oziroma snežne kepe. To metodo smo uporabili v naši raziskavi na vzorcu računovodij in neračunovodij. V vzorec je bilo zajetih 202 davčnih zavezancev iz Republike Slovenije. Zajeli smo vse statistične regije na območju in tako povečali razpršenost vzorca. Znotraj skupine davčnih zavezancev smo se omejili na specifične skupine posameznikov po poklici, računovodje in neračunovodje. Oblikovan izvirni model, meri povezanost med skupinami osebnih vrednot (samoizboljšanje, samotranscendenca, odprtost za spremembe in konzervativnost) na eni strani in osebno davčno kulturo posameznika na drugo strani. V model smo vključili tudi moderatorsko spremenljivko posameznikovo percepcijo pravičnosti davčnega sistema. Gre za prvo tako raziskavo pri nas.
Keywords: osebna davčna kultura, osebne vrednote, davčni sistem, Slovenija, (ne)računovodje
Published in DKUM: 29.11.2023; Views: 38; Downloads: 4
.pdf Full text (4,44 MB)

2.
Odnos športno aktivnih oseb do nakupa in uporabe prehranskih dopolnil
Polona Brglez, 2023, master's thesis

Abstract: Različni načini življenjskega sloga ljudi prispevajo k temu, da imajo posamezniki posledično tudi različne interese. Med interese se štejejo tudi športne dejavnosti, s katerimi se ukvarjajo. Vsak posameznik ima svoje osebne cilje in želje pri športu, ki jih poskuša tudi učinkovito zadovoljiti. Pomoč lahko vidijo v nakupu in uporabi športnih prehranskih dopolnil, ki lahko pomembno prispevajo k hitrejšim rezultatom. Vrsto let je bilo mnenje o uporabi tovrstnih prehranskih dopolnil deljeno. S spoznanjem, da je prehrana pomemben del priprav na težje fizične napore oziroma športne dejavnosti, se je na trgu povečala ponudba prehranskih dopolnil, namenjenih športno aktivnim osebam. Njihova uporaba je danes nekaj običajnega in celo pričakovanega, saj marsikateri športnik ne verjame, da lahko samo skozi običajno prehrano zadovolji svoje nutricionalne potrebe, ki nastanejo kot posledica različnih športnih dejavnosti. Športna prehranska dopolnila lahko opredelimo kot sestavo točno določenih hranilnih komponent, ki se namensko uporabljajo za spodbujanje določenih procesov telesa oziroma izboljšanje telesne zmogljivosti, pred, med in po športni dejavnosti. Z magistrskim delom smo želeli ugotoviti, kakšen odnos imajo športno aktivne osebe do nakupa in uporabe športnih prehranskih dopolnil. Ugotavljali smo, kateri dejavniki pomembno vplivajo na odločitev o nakupu in kakšno je mnenje o uporabi tovrstnih izdelkov. V raziskavi je sodelovalo 189 oseb, od katerih je bilo 104 oseb ženskega spola in 85 oseb moškega spola. Povprečna starost sodelujočih je bila 30 let, največ jih je imelo status zaposlenega. Ugotovili smo, da 76,2 odstotka sodelujočih športna prehranska dopolnila pozna in uporablja. Rezultati raziskave kažejo, da imajo sodelujoči pozitivno mnenje glede učinkovitosti športnih prehranskih dopolnil in jim koristijo pri doseganju športnih ciljev, prav tako menijo, da ne škodujejo zdravju. Pomembni dejavniki, ki vplivajo na odločitev o nakupu, so kakovost, učinkovitost, okus in vsebnost sestavin športnih prehranskih dopolnil.
Keywords: Prehranska dopolnila, šport, prehrana, odnos športno aktivnih oseb
Published in DKUM: 16.11.2023; Views: 103; Downloads: 5
.pdf Full text (2,21 MB)

3.
Priljubljenost vrste alkoholnih pijač med študenti Univerze v Mariboru
Tadej Tomažič, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Prisotnost alkoholnih pijač pri študentih in njihovem študentskem slogu življenja ni nekaj novega. Alkoholno popivanje oziroma Binge drinking je eden izmed nevarnejših načinov uživanja alkohola, ki lahko povzroči dolgotrajne zdravstvene posledice. Na vzorcu študentov Univerze v Mariboru je že bila opravljena raziskava, v kateri so preverjali količine popitega alkohola, preference ter razlike med moškimi in ženskami, ker je bila raziskava narejena le na Fakulteti zdravstvene nege, je postal cilj te diplomske naloge razširiti analizo še na ostale fakultete pod Univerzo v Mariboru. V pisnem delu sem preučil osnovne informacije o alkoholnih pijačah, kot je zgodovina, katere so glavne vrste alkoholnih pijač, svetovni in evropski trg ter negativne učinke na zdravje posameznika in okolico. V poglavju raziskava sem s spletno anketo pridobljene informacije predstavil s pomočjo raznih grafov in tabel, ki dajejo vpogled v pivske značilnosti, preference glede alkoholnih pijač in pivske navade študentov Univerze v Mariboru. Za razumevanje trga alkoholnih pijač iz zornega kota ponudnika sem izvedel tudi intervju z Rokom Smonkarjem, ki je skozi nekaj vprašanj napovedal trende trga alkoholnih pijač, težave, s katerimi so se na tem trgu že srečali in kakšne razlike je opazil med študenti različnih univerz.
Keywords: Alkoholne pijače, pivske navade študentov, Univerza v Mariboru.
Published in DKUM: 10.11.2023; Views: 92; Downloads: 9
.pdf Full text (2,14 MB)

4.
Primerjava embalaže vlažilnih krem za obraz glede na spol ciljnih odjemalcev in analiza preferenc odjemalcev do embalaže vlažilnih krem za obraz
Laura Broder Vogrinčič, 2023, undergraduate thesis

Abstract: V teoretičnem delu diplomskega dela smo predstavili kozmetično panogo, vpliv družbenih omrežij na nego kože posameznika ter najbolj vplivna kozmetična podjetja in znamke tako v svetu kot Sloveniji. Osredotočili smo se na embalažo kozmetičnih izdelkov in njene lastnosti, kot so oblika, material, slog pisave, barva ter funkcionalnost. V središču dela je embalaža vlažilnih krem za obraz in kako jo podjetja diferencirajo glede na spol ciljnih odjemalcev. Raziskavo smo naredili z namenom, da ugotovimo razlike v embalaži vlažilnih krem za obraz glede na spol ciljnih odjemalcev in s pomočjo ankete preverimo, kakšna embalaža odjemalce dejansko pritegne med nakupovanjem. Primerjava izdelkov je pokazala, da se za embalažo, ki je namenjena moškim, uporabljajo predvsem močne in hladne barve, nekoliko bolj barvita in manj dekorativna pisava ter širša oblika embalaže. Uporabljen material je v večini primerov plastika. Embalaža, namenjena ženskam, je po obliki nekoliko ožja, za pisavo pa so uporabljeni bolj dekorativni slogi. Barve so toplejše in oblika nekoliko ožja, večkrat pa sta kot material uporabljena tudi steklo ali akrilna plastika. Glede funkcionalnosti so embalaže na približno enaki ravni. Rezultati v raziskavi se skladajo z razlikami, ki smo jih opisali v primerjavi embalaž, predvsem glede barve in materiala.
Keywords: embalaža, kozmetika, nakupno vedenje, obraz, spol, vlažilna krema
Published in DKUM: 27.10.2023; Views: 76; Downloads: 10
.pdf Full text (2,70 MB)

5.
Vedenje porabnikov glede na spremembe elementov spletne strani
Tilen Piskule, 2023, master's thesis

Abstract: Razvoj družbe in dejstvo, da se vedno več ljudi odloča za nakup izdelkov in storitev preko spleta, je pomembno, da je vsebina spletne strani dobro opremljena s pravilno izbranimi, oblikovanimi in odzivnimi spletnimi elementi. Pojma uporabniški vmesnik (ang. User interface) in uporabniška izkušnja (user experience) sta med seboj zelo povezana, vendar obstajajo določene razlike. Uporabniški vmesnik (UI) zajema interaktivno plat spletne strani, pri kateri uporabnik uporablja pripomočke kot so tipkovnica, miška, ipd., da se skozi vmesnik navigira in pride do želenih podatkov spletne strani, medtem ko se uporabniška izkušnja nanaša na celotno izkušnjo, ki jo ima oseba pri interakciji s spletno stranjo. Zajema vse vidike uporabnikove interakcije, vključno z njihovimi zaznavami, čustvi, preferencami in mislimi pred, med in po uporabi spletne strani. V magistrskem delu želimo raziskati področje vedenja porabnikov glede na spremembo elementov spletne strani. Zanima nas kako se porabniki obnašajo glede na spremembe subtilnih elementov spletne strani in v kakšni meri lahko opazimo to razliko. Namen je ugotoviti s pomočjo katerih dejavnikov, spletna stran, dobi največ klikov na ponudbo in kako pomembna je mobilna odzivnost v današnjem času. Ugotoviti želimo kako so porabniki občutljivi na spremembe in enostavnost uporabniške izkušnje. V sodobni digitalni dobi je naša raziskava razkrila izjemen pomen odzivnega dizajna spletnih strani. Celo najmanjše subtilne spremembe elementov spletne strani lahko pomembno vplivajo na vedenje uporabnikov ter lahko znatno vplivajo na prihodek podjetij. Raziskava je nedvoumno poudarila nujnost odzivnega oblikovanja v digitalni dobi. Neuspeh pri optimizaciji mobilnega spletnega mesta zatira konkurenčnost podjetij. Tukaj lahko predvsem poudarimo pomembnost testiranja (A/B) subtilnih sprememb elementov, kljub temu, da na prvi pogled spremembe ne delujejo pomembne. Iz raziskave je razvidno, da strateško postavljenega gumba za poziv k dejanju nad mejo vidnega polja prinese pomembne pozitivne spremembe poslovanja. Odziven dizajn ni več možnost, ampak je strateški temelj digitalnega uspeha.
Keywords: Poslovno komuniciranje, vedenje porabnikov, zadovoljstvo porabnikov, uporabniška izkušnja, odziven uporabniški vmesnik
Published in DKUM: 25.10.2023; Views: 103; Downloads: 8
.pdf Full text (6,80 MB)

6.
Zaznavni zemljevid slovenskih vplivnežev pri generaciji Z
Nika Koziker, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Vplivneži so v današnjem času doživeli velik razcvet predvsem kot posledica digitalizacije, ki je omogočila enostaven dostop do različnih platform in omrežij. Z vplivneži so neposredno povezani tudi njihovi sledilci, ki so največji kritiki, kar se tiče ustvarjanja vsebin. Namen raziskave je bil na podlagi subjektivnih mnenj ustvariti zaznavni zemljevid slovenskih vplivnežev za generacijo Z. V teoretičnem delu smo podali definicijo vplivnežev, našteli ključne slabosti in prednosti sodelovanja z vplivneži, omenili razvoj vplivnežev ter na kratko predstavili nekatere slovenske vplivneže. Opredelili smo tudi generacijo Z in izpostavili njene značilnosti. Kot ključni rezultat naše raziskave smo predstavili zaznavni zemljevid vplivnežev generacije Z.
Keywords: generacija Z, vplivneži, zaznavni zemljevid
Published in DKUM: 18.10.2023; Views: 97; Downloads: 17
.pdf Full text (1,35 MB)

7.
Vpliv socialnih omrežij na nakupno vedenje slovenskih milenijcev
Špela Vesna Opalič, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Socialna omrežja so povezala ljudi po vsem svetu in jim omogočila lažjo komunikacijo. Postala so izdaten vir informacij, tudi takšnih o izdelkih in storitvah. Uporablja jih že več kot polovica svetovnega prebivalstva, število uporabnikov pa iz dneva v dan narašča. Nič drugače ni v Sloveniji, kjer je ustvarjen profil na vsaj enem izmed socialnih omrežij, po podatkih iz leta 2019, imelo kar 82 % Slovencev, starih med 16 in 74 let. Podjetja želijo biti tam, kjer so porabniki, zato ne čudi, da na socialnih omrežjih narašča tudi število profilov, ustvarjenih s strani podjetij. Tako kot imajo porabniki z ustvarjanjem vsebin o izdelkih in storitvah moč vplivati še na ostale porabnike, skušajo tudi podjetja vplivati na nakupno vedenje porabnikov in jih prepričati v nakup njihovih izdelkov. Z ustreznim nastopom in pravimi promocijskimi aktivnostmi na socialnih omrežjih lahko učinkovito vplivajo na vse stopnje procesa nakupnega odločanja, katerega rezultat je nakup ali nenakup izdelka. Proces odločanja je zaradi tega za tržnike še posebej pomemben, zato ga tudi v tem diplomskem delu podrobneje obravnavamo. Posredovanje informacij na socialnih omrežjih je popularno tudi zato, ker je mogoče zelo natančno določiti ciljno skupino. Če segmentiramo porabnike po starosti, so milenijci tista generacija, ki je glede na raziskave najtesneje povezana s socialnimi omrežji, zato so milenijci predmet raziskave v empiričnem delu in podrobneje predstavljeni v teoretičnem delu. V empiričnem delu sem s pomočjo ankete spraševala slovenske milenijce o vplivu informacij, pridobljenih na socialnih omrežjih, nanje oziroma na njihovo nakupno vedenje. S preverjanjem zastavljenih raziskovalnih vprašanj sem ugotovila, da tovrstne informacije vplivajo na njihovo nakupno vedenje. K nakupu jih najbolj spodbudijo pozitivni komentarji drugih uporabnikov, objavljene slike ter videoposnetki in tudi to, če nek izdelek na socialnih omrežjih postane zelo popularen. Večina pred nakupom pregleda informacije in »reviewe«, kar tudi vpliva na njihovo nakupno odločitev. To je tudi faza v procesu odločanja, v kateri je vpliv socialnih omrežij nanje oziroma na njihovo nakupno vedenje najbolj opazen, prisoten pa je v vseh petih fazah procesa odločanja. Slovenski milenijci se vpliva informacij na njihovo nakupno vedenje tudi dobro zavedajo. Socialno omrežje, ki s svojimi vsebinami najbolj vpliva na nakupno vedenje slovenskih milenijcev, je Facebook.
Keywords: socialna omrežja, milenijci, nakupno vedenje, proces odločanja
Published in DKUM: 16.10.2023; Views: 108; Downloads: 11
.pdf Full text (1,89 MB)

8.
Razvoj marketinškega spleta za velenjsko jezero
Patricija Verbič Kovačič, 2023, master's thesis

Abstract: Marketing je pomemben del vsakega podjetja, marketinški splet pa že od nekdaj velja za temelj marketinga. Poleg dobro razvitega marketinškega spleta je pomembno tudi poznavanje ciljnega trga. Porabniki se med seboj razlikujemo glede na potrebe in želje, s katerimi izdelki oziroma storitvami bomo zadovoljili svoje potrebe. Namen magistrskega dela je podrobneje predstaviti pojme marketinški splet, marketinški koncept, vedenje porabnikov in segmentacija ciljnega trga. Poznavanje teh ključnih pojmov je zelo pomembno za podjetja, ki želijo na trgu delovati kar se da konkurenčno. Razumevanje porabnikov in njihovo zadovoljstvo sta ključnega pomena za uspešnost vsakega podjetja. V raziskovalnem delu magistrske naloge je namen ugotoviti, katere dejavnosti obiskovalci Velenjskega jezera že uporabljajo, katerih dogodkov se največkrat udeležijo, kakšne so želje po novih dejavnostih in kaj bi na Velenjskem jezeru spremenili. V magistrskem delu želimo raziskati, kakšne so želje in potrebe obiskovalcev Velenjskega jezera, kako bi lahko povečali njegov obisk in kaj bi bilo potrebno izboljšati. Ugotoviti želimo, katere storitve obiskovalci že koristijo in kaj jih pri tem moti. V raziskovalnem delu magistrskega dela smo ugotovili, da sta najpogostejša razloga za obisk Velenjskega jezera druženje s prijatelji in sprehod. S pomočjo odgovorov v anketi smo ciljno skupino segmentirali v šest skupin: na starše z otroki, športnike, nosečnice, sprehajalce, upokojence in tiste, ki na jezero prihajajo samo zaradi druženja ob pijači. Obiskovalci so zadovoljni s ponudbo Velenjskega jezera. Motijo jih predvsem umazana stranišča, premalo sence v poletnem času in plačljiv parkirni prostor. Največ anketirancev je odgovorilo, da bi dodali most čez jezero, naredili več naravne sence, povezali pešpoti med jezeri in dodali več vodnih igral.
Keywords: marketinški splet, marketinški koncept, vedenje porabnikov, segmentacija trga.
Published in DKUM: 12.10.2023; Views: 104; Downloads: 13
.pdf Full text (2,31 MB)

9.
Marketinško komuniciranje v Notranjskem regijskem parku
Alja Maček, 2023, master's thesis

Abstract: Marketinško komuniciranje je skupek dejavnosti, ki se jih podjetja poslužujejo za komuniciranje s svojimi obstoječimi in potencialnimi potrošniki. Za uspešnost podjetja je pomembno, da pred začetkom izvajanja marketinškega komuniciranja oblikujejo komunikacijski načrt, ki je sestavljen iz sedmih korakov komunikacijskega programa. Neizbežen korak je izbor ustreznega komunikacijskega spleta. Komunikacijski splet je sestavljen iz štirih aktivnosti, in sicer oglaševanja, pospeševanja prodaje, osebne prodaje in odnosov z javnostmi. Naloga podjetja pa je, da izbere eno ali več orodij komunikacijskega spleta, s katerimi želi doseči zastavljene marketinške cilje in strategije. Danes je poslovna uspešnost vedno bolj odvisna od marketinškega komuniciranja, zato mu podjetja pripisujejo večji pomen. Ker ima javni park Notranjski regijski park unikatno naravno in kulturno dediščino, ki privablja mnoge obiskovalce, in si v prihodnosti želi postati najuspešnejši slovenski naravni park in svetovno prepoznano območje, nas je zanimalo, kako se z marketinškim komuniciranjem soočajo v zavodu. V magistrskem delu smo se osredotočili na marketinško komuniciranje javnega zavoda Notranjski regijski park. S teoretičnim delom smo želeli predstaviti komuniciranje in marketinško komuniciranje. Pri marketinškem komuniciranju smo se osredotočili na potek oblikovanja celovitega komunikacijskega programa, instrumente marketinškega komuniciranja, neposrednega marketinška komuniciranja, kot tudi strategije marketinškega komuniciranja. Z empirično raziskavo smo analizirali stanje marketinškega komuniciranja Notranjskega regijskega parka v obdobju zadnjih petih let. S pomočjo teorije in empirične raziskave smo izvedli še kvalitativno raziskavo v obliki polstrukturiranih globinskih intervjujev. To nam je omogočilo, da smo pridobili tako objektiven kot subjektiven vpogled v marketinško komuniciranje Notranjskega regijskega parka. Javni zavod Notranjski regijski park se zaveda pomena kvalitetnega in učinkovitega marketinškega komuniciranja, za realizacijo svoje vizije pa mora uspešno komunicirati s ciljnim občinstvom in lokalnim prebivalstvom. Na kakšen način so izvajali marketinško komuniciranje pa je podrobno opredeljeno in razloženo v nadaljevanju magistrskega dela. Na koncu smo na podlagi rezultatov intervjuja pripravili predloge za izboljšanje obstoječega marketinškega komuniciranja v Notranjskem regijskem parku.
Keywords: komuniciranje, marketinško komuniciranje, celovit komunikacijski program, oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostmi, osebna prodaja, neposredno marketinško komuniciranje, javni zavod Notranjski regijski park
Published in DKUM: 12.10.2023; Views: 103; Downloads: 13
.pdf Full text (1,99 MB)

10.
Problemi, s katerimi se srečujejo predstavniki starejše generacije pri uporabi sodobnih digitalnih izdelkov
Luka Logar, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Sodobna, digitalna tehnologija nas spremlja na vsakem koraku. Izjema niso več niti predstavniki starejše generacije, ki so skozi zadnje desetletje nedvomno postali uporabniki vedno več sodobnih izdelkov. V diplomskem delu smo opredelili, kdo so predstavniki starejše generacije in s kakšnimi problemi se srečujejo pri uporabi treh digitalnih izdelkov: mobilnega pametnega telefona, osebnega oziroma stacionarnega računalnika in ploskega televizijskega sprejemnika. V raziskavi smo ugotavljali, kateri so najpogostejši problemi predstavnikov starejše generacije v Sloveniji pri uporabi sodobnih izdelkov in tudi to, kakšne predloge imajo za izboljšave obravnavanih produktov. Prikazali smo tudi povezavo med težavami in predlogi za izboljšave. Najpogosteje so bili izpostavljeni naslednji problemi: preveliko število funkcij, majhnost in strah pred napakami pri uporabi sodobnih, digitalnih izdelkov. Predlogov za izboljšave je bilo več, a večinoma so bili takšni, da jih lahko pripišemo prej omenjenim problemom.
Keywords: Sterejše generacije, sodobni izdelki, problemi, rešitve.
Published in DKUM: 09.10.2023; Views: 77; Downloads: 5
.pdf Full text (1,36 MB)

Search done in 0.23 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica