| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ANALIZA INTERNEGA KOMUNICIRANJA V JAVNEM PODJETJU OKOLJE PIRAN D. O. O. IN UVAJANJE SPREMEMB
Sandra Martinčić Loboda, 2016, diplomsko delo

Opis: Interno komuniciranje ima zelo velik pomen v vsakem podjetju. Zaposleni so ključen dejavnik uspešnega podjetja, ki lahko učinkovito, uspešno in motivirano delajo, če so seznanjeni s poslanstvom, vizijo in cilji podjetja in če delujejo skladno z njimi ter če pridobivajo povratne informacije o uspešnosti svojega dela in imajo možnost posredovati svoje predloge. Uspešno interno komuniciranje je proces, ki se ne oblikuje sam od sebe. Potrebno je spoznati celotno področje, vrste in orodja internega komuniciranja, kar bo prvi korak, s katerim bomo sprožili proces vzpostavitve sistema internega komuniciranja v podjetju Okolje Piran, d.o.o. V teoretičnem delu diplomske naloge smo se seznanili s pomenom, cilji in vrstami internega komuniciranja, spoznali pomen, prednosti in slabosti vsakega izmed orodij internega komuniciranja ter proučili možnosti spremembe internega komuniciranja. V empiričnem delu naloge smo s poglobljenimi intervjuji vodij sektorjev analizirali stanje internega komuniciranja v podjetju. Na osnovi ugotovitev obstoječega stanja smo določili področje izboljšav, izdelali predlog ustreznih vrst in orodij internega komuniciranja ter predstavili predlog aktivnosti za izboljšanje internega komuniciranja.
Ključne besede: interno komuniciranje, orodja internega komuniciranja, model optimizacije izbora orodij internega komuniciranja.
Objavljeno: 20.07.2016; Ogledov: 514; Prenosov: 48
.pdf Celotno besedilo (1,63 MB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici