| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 186
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Razvoj digitalnega marketinga v podjetju Saša Grošelj s. p.
Lana Grošelj, 2025, diplomsko delo

Opis: Razvoj digitalnega marketinga v podjetju Saša Grošelj s. p. je usmerjen v izboljšanje prepoznavnosti blagovne znamke, povečanje dosega ciljnega občinstva in optimizacijo komunikacije s potencialnimi kupci. Ključni poudarki vključujejo prisotnost podjetja na družbenih omrežjih, prenovo spletne strani ter učinkovito uporabo plačljivega oglaševanja na platformah, kot sta Facebook in Instagram. V teoretičnem delu so predstavljeni osnovni koncepti digitalnega marketinga, vključno z optimizacijo spletnih strani, družbenimi omrežji ter s povezovanjem tradicionalnih in digitalnih marketinških strategij. Empirični del vključuje analizo podatkov, ki so bili zbrani iz Meta analitike in Google Analytics, ter rezultate intervjuja z vodstvom podjetja. Pri raziskovanju so bile uporabljene metode analize obstoječih digitalnih kanalov, primerjava statističnih podatkov ter anketiranje in spremljanje vedenja uporabnikov. Rezultati so pokazali, da so prenova spletne strani, vključitev poslovnih profilov na družbenih omrežjih in redno promoviranje vsebin že prispevali k povečanju dosega in interakcij. Facebook je postal osrednji kanal za komunikacijo s strankami, medtem ko Instagram prinaša več ogledov in interakcij z objavami. Na podlagi rezultatov naloga predlaga nadgradnjo obstoječih dejavnosti, večje sodelovanje z glasbeniki za promocijo izdelkov in ustvarjanje dodatnih videovsebin. Ti koraki bi podjetju omogočili krepitev konkurenčnosti in dostop do novih trgov.
Ključne besede: digitalni marketing, družbena omrežja, spletna optimizacija, izdelovanje jermen
Objavljeno v DKUM: 13.05.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 33
.pdf Celotno besedilo (1,96 MB)

2.
Povezanost vizualnega vtisa s percepcijo sposobnosti posameznika
Leila Aleksandra Jelić, 2025, diplomsko delo

Opis: Ugotoviti želimo čim več o vplivu vizualnega vtisa na percepcijo o sposobnostih posameznika. Ravno zaradi tega, ker civilizacijsko stremimo temu, da ne povezujemo vizualnega vtisa s sposobnostmi, želimo poglobiti to temo, ki jo z ozaveščanjem lahko osvetlimo in vključimo k boljši kakovosti sodelovanja med nami. Podrobneje želimo pogledati in poiskali nasvete, ki nam ob sprejemanju človeške narave koristijo. Sprašujemo se, koliko kot člani napredne družbe, v kateri se trudimo, da se dobro opravljeno delo in trud poplačata z napredovanjem, na to vplivajo vizualne predstave o sodelavcih in posledično, tudi o nas samih.
Ključne besede: prvi vtis, zunanji videz, telesna govorica, komunikacija, uspeh
Objavljeno v DKUM: 23.04.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 19
.pdf Celotno besedilo (4,36 MB)

3.
Pričakovanja starejših zaposlenih v delovnem okolju
Tajda Stokuća, 2025, diplomsko delo

Opis: Hitro starajoče se prebivalstvo prinaša številne izzive za starejše zaposlene v delovnem okolju. Pričakovanja starejših zaposlenih so odvisna od njihovih želja, vendar pa sta ključni merili za zadovoljstvo počitek in upokojitev. Vsebino smo razdelili na teoretični del, v katerem smo s pomočjo virov in literature opisali različna področja, povezana s starejšimi zaposlenimi, ter empirični del, v katerem smo izvedli raziskavo z zaposlenimi, starimi 55 let ali več.
Ključne besede: Staranje, stereotipi, zadovoljstvo, motivacija, nadgrajevanje, organizacijska kultura
Objavljeno v DKUM: 09.04.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 18
.pdf Celotno besedilo (638,59 KB)

4.
44th International Conference on Organizational Science Development : Human Being, Artificial Intelligence and Organization, Conference Proceedings
2025, zbornik recenziranih znanstvenih prispevkov na mednarodni ali tuji konferenci

Opis: The 44th International Scientific Conference on the Development of Organisational Science was focused on developing and advancing knowledge in the organisational sciences, with a focus on the contemporary challenges and opportunities of our time. On the one hand, it is humans who have woven the knowledge of organisations and will continue to enrich the knowledge of organisations in the future. On the other hand, we need to take into account the situational factors and the wider environment that are intrinsic to understanding organisations. The title of this year's conference is: Human being, Artificial Intelligence and the Organisation. The society we live in today is going through a period of great change in various areas of our lives. Although our pace sometimes stops, the forces of the environment do not. The pace of change often no longer surprises us. But the pillars of our action, the achievements of human society, are something of which we can be justly proud. Artificial intelligence is one of the forces that has entered our everyday lives in many places in recent times. Where are the opportunities and where are the dangers of artificial intelligence, where is human intelligence still a significant step ahead of artificial intelligence?
Ključne besede: organization, human being, artificial intelligence, changes, organizational development
Objavljeno v DKUM: 20.03.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 30
.pdf Celotno besedilo (22,76 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
Poslovni načrt za odprtje kozmetičnega salona za manikiro Rock your nails
Mateja Vukota, 2022, diplomsko delo

Opis: Vsakodnevno smo obkroženi z ljudmi, ki so sami podjetniki ali pa si to vsaj želijo biti. Posledično nam je pojem podjetništva poznan, vendar pogosto ne vemo, kje in predvsem kako bi začeli našo podjetniško pot v svetu, v katerem je podjetnikov že mnogo. Naš namen je bil sestaviti ustrezen poslovni načrt za odprtje kozmetičnega podjetje Rock your nails. V teoretičnem delu smo se osredotočili na pregled tako domače kot tudi tuje literature, ki nam je v pomoč pri spoznavanju pojmov, kot so podjetje, podjetnik in poslovni načrt. Slednji nam je tudi vodilo za zapis poslovnega načrta za kozmetični salon. V raziskovalnem delu smo predstavili že ustanovljeno kozmetično podjetje M – cosmetics, kjer so nam tudi omogočili eno izmed metod raziskovanja, intervju z direktorico podjetja. Le-ta nam je v veliko pomoč tako pri pisanju poslovnega načrta kot tudi pri odprtju lastnega podjetja. Z analizo odgovorov in dobljenih podatkov iz ankete smo odgovorili na zastavljena raziskovalna vprašanja, ki so se navezovala na starost strank, storitve, ki si jih želijo obiskovati ter dejavnike, ki vplivajo na obisk storitve. Skozi analizo rezultatov smo spoznali, katere so naše potencialne stranke in predvsem kaj si le-te želijo pri kozmetičnih salonih. Spoznali smo pomembnost poslovnega načrtovanja v večletnem obdobju, predvsem na področju širitve kozmetičnega salona. Naša ugotovitev je bila, da je poslovni načrt pomagal pri odprtju novega kozmetičnega salona Rock your nails.
Ključne besede: poslovni načrt, podjetje, podjetnik
Objavljeno v DKUM: 21.02.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 61
.pdf Celotno besedilo (1,57 MB)

6.
Government-funded sustainable development and professionalisation of NGOs
Livija Rojc Štremfelj, Jana Žnidaršič, Miha Marič, 2020, izvirni znanstveni članek

Opis: This paper addresses the first financial initiative of the Slovenian government for the professionalisation and development of non-governmental organisations (NGOs) to promote sustainability in the third sector. The measure was the result of the Non-Governmental Organisations Act, adopted in 2018, and was followed by the Development strategy of non-governmental organisations and volunteering until 2023 (DSNGOV). The state’s contribution to an increased level of professionalisation was welcomed by NGOs because, compared to other EU28 states, which have an average employment rate of 4.18%, Slovenia is far behind, with only 0.82% of its active working population being employed in the NGO sector. In May 2018, the Ministry of Public Administration released invitations to fund projects for the development and professionalisation of NGOs and voluntary service, providing grants for 100 NGO jobs. The final project results were compiled in March 2020, and the findings were evaluated in 29 survey reports in April 2020. The research focused on the occupations for which employees were sought, legal forms of the applicant NGOs and recruitment methods. The results demonstrate that the state measure was successful, as 69% of the funded jobs were sustained. However, most of the retained jobs were filled by those who were previously employed in the NGO sector (84.6%), so the employment rate has barely risen.
Ključne besede: professionalization, NGO sector, sustainable third sector, development strategy, state measures, HRM, public financing, non governmental organisations, sustainable development
Objavljeno v DKUM: 18.12.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (298,56 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

7.
Dejavniki notranje in zunanje motivacije pri generaciji Z
Jelena Micova, 2024, diplomsko delo

Opis: Motivacija je ključen dejavnik, ki človeka žene k nekemu napredku. Spodbuja ljudi, da dosegajo najboljše rezultate in uresničujejo svoje zadane cilje. Sestavljena je iz treh prvin, to so potreba, dejavnost in cilj. Delimo jo na notranjo in zunanjo motivacijo. Notranja motivacija nastopi takrat, ko je posameznik motiviran zgolj zaradi lastne želje, kot je to npr. želja po novem znanju, po izzivu, užitku in raziskovanju samega sebe. Zunanja motivacija se deli na materialne in nematerialne nagrade. Materialne so npr. denar, darila in plača. Nematerialne pa so lahko pohvala, kariera in dobra ocena. Pripadniki generacije Z spadajo v obdobje od leta 1997 do leta 2012. To je generacija, ki je bila prisotna pri hitrem digitalnem napredku, prav tako je bila prisotna razcvetu pametnih naprav. Značilno zanje je, da jih najdemo na družbenih omrežjih. Motivirajo jih njihove vrednote, zelo pomemben pa jim je tudi osebni razvoj. Namen raziskave je bil raziskati in analizirati motivacijo generacije Z. V raziskovalnem delu smo si zastavili raziskovalna vprašanja, na katera smo odgovore pridobili s pomočjo anketnega vprašalnika. Ugotovili smo, kaj generacijo Z najbolj motivira in kakšen vpliv imajo nanje določeni dejavniki notranje ter zunanje motivacije. Glavne ugotovitve izvedene ankete so, da so v večini odgovarjale ženske, stopnja izobrazbe anketiranih je v povprečju srednješolska. Izobrazba je anketirancem zmerno pomembna. V večini dajejo velik poudarek motivaciji, saj z njeno pomočjo lažje opravljajo zadane naloge. Glede zunanje motivacije je na prvem mestu denar, pri notranji motivaciji pa občutek dosežka. Ker so anketiranci rojeni v obdobje tehnologije, jim le-ta ne predstavlja večjih težav, tehnološko pa so podučeni do neke mere. Prav tako se anketiranci nekoliko strinjajo, da se nekaj stvari naučijo tudi od Youtuba. Povprašali smo jih tudi, ali so imeli njihovi starši vpliv pri izbiri njihove izobrazbene smeri, v večini niso imeli vpliva. Generacija Z se zaveda pomembnosti ravnovesja med poklicnim in zasebnim življenjem. Povprečno so naklonjeni delu od doma. Velika večina anketirancev v prihodnosti želi postati samostojni podjetnik. Kljub teoretičnim izhodiščem smo s pomočjo analize podatkov pridobljenih z anketo ugotovili, da pripadniki generacije Z raje komunicirajo v živo.
Ključne besede: motivacija, notranja motivacija, zunanja motivacija, generacija Z
Objavljeno v DKUM: 15.11.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 158
.pdf Celotno besedilo (544,32 KB)

8.
Stres na delovnem mestu in njegove posledice na ravni organizacije
Kristina Momčilov, 2024, diplomsko delo

Opis: Stres na delovnem mestu predstavlja resen problem tako z vidika posameznika kot organizacije. Pri pregledu literature smo s pomočjo sekundarnih virov definirali vrste stresa, poiskali najpogostejše simptome in podrobneje opisali vzroke stresa na delovnem mestu, kot so nepošten odnos in pritisk vodstva, nezadostno število virov in časa, prevelika in zahtevna delovna obremenitev, neustrezno plačilo in konflikt med vlogami. Proučili smo poglavitne posledice stresa na delovnem mestu na ravni posameznika in organizacije ter načine spopadanja s stresom. V raziskovalnem delu smo s pomočjo teoretičnih izhodišč preverjali prisotnost stresa na delovnem mestu, njegove ključne dejavnike ter simptome, metode in tehnike obvladovanja stresa posameznika in organizacije. V namen raziskave smo izvedli anketo med zaposlenimi iz različnih organizacij, analiza rezultatov pa je pokazala, v kolikšni meri udeleženci doživljajo stres na delovnem mestu. Razlike med doživljanjem stresa in spolom ter povezanosti med doseženo stopnjo izobrazbe in doživljanjem stresa nismo potrdili zaradi neenakomerne zastopanosti anketirancev. Na podlagi rezultatov smo tudi ugotovili najpogostejše simptome, ki se pojavljajo med udeleženci, prav tako načine, ki pripomorejo k zmanjševanju stresa na ravni posameznika in organizacije. K temu smo podali še različna priporočila in ukrepe, ki so podrobneje opisani v nadaljevanju.
Ključne besede: stres na delovnem mestu, vrste stresa, vzroki in simptomi stresa na delovnem mestu, posledice stresa na delovnem mestu, premagovanje stresa na delovnem mestu
Objavljeno v DKUM: 15.11.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 94
.pdf Celotno besedilo (2,11 MB)

9.
Izzivi širjenja poslovanja družinskih podjetij na mednarodni trg
Anastasiya Nikolaeva Stoyanovich, 2024, magistrsko delo

Opis: Ukvarjali se bomo z družinskimi podjetji iz Republike Srbije, ki širijo svoje poslovanje na mednarodni trg. Zanimajo nas družinska podjetja, njihove družinske vrednote in izkušnje pri poslovanju na mednarodnem trgu. Na podlagi njihovih izkušenj, mnenj in stališč bomo dobili vpogled v to, kako razvijajo svoje poslovanje. Cilj je odkriti družinske vrednote, ki jih gojijo omenjena družinska podjetja, da bi bolje razumeli njihov način dela, položaj na mednarodnem trgu in konkurenčne prednosti, ki jih izpostavljajo. V teoretičnem delu bomo pojasnili pojme, kot sta družinski posel in trg, na katerem poslujejo družinska podjetja, da bi razumeli njihove osnovne značilnosti in posebnosti poslovanja. Nato bomo raziskali proces internacionalizacije družinskih podjetij, motive, prednosti in slabosti samega procesa internacionalizacije, pa tudi izzive, s katerimi se družinska podjetja lahko srečujejo. Prav tako bomo opredelili družinske vrednote, da bi razumeli njihov pomen in vpliv na poslovanje. Poslovanje družinskih podjetij iz Srbije na mednarodnem trgu smo raziskali s pomočjo strukturiranega intervjuja odprtega tipa. V empiričnem delu so prikazani odgovori na intervjuje, ki smo jih izvedli z lastniki in člani družinskih podjetij. Združili smo njihove izkušnje, razmišljanja in stališča ter ugotovili, da se srečujejo z različnimi izzivi pri poslovanju na mednarodnem trgu, kot so plačilna tveganja, pomanjkanje ustreznega obratnega kapitala in jezikovne ovire. Obstoječi stereotipi o družinskih podjetjih, ki poslujejo na mednarodnem trgu zgolj zato, ker prihajajo iz Srbije, so lahko izzivalni in zato dovolj močan motivator za dokazovanje in vztrajnost. Intervjuvana podjetja so podala nasvete za potencialno poslovanje na mednarodnem trgu drugih družinskih podjetij, ki temeljijo na vztrajnosti, doslednosti in poštenosti. S tem raziskovanjem pridobimo vpogled v izzive, s katerimi se družinska podjetja srečujejo, in smernice za tiste, ki bi se pogumno odločili za širjenje poslovanja na mednarodni trg. Delo lahko služi kot ideja za nadaljnje raziskovanje poslovnih tveganj na mednarodnem trgu in metod, ki bi lahko potencialno zmanjšale tveganja in stabilizirale poslovanje.
Ključne besede: družinska podjetja, mednarodni trg, družinske vrednote, kulturne razlike, poslovni izzivi.
Objavljeno v DKUM: 15.11.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 26
.pdf Celotno besedilo (1,40 MB)

10.
Priprava poslovnega načrta za znamko ženskega spodnjega perila
Pia Šoško, 2024, diplomsko delo

Opis: Pripravili smo teoretični ter finančni del. Teoretični obsega en del, ki sodi k poslovnem načrtu, ter enega, ki opisuje teorijo same naloge vse od uvoda, metodologije, teoretičnih osnov, raziskave ter zaključka. Za pisanje naloge s tem naslovom sem se odločila, ker smo se v preteklosti že srečali s podobno izkušnjo ter posledično z željo izboljšanja le te. V mladosti smo namreč začeli s svojo znamko kopalk, takrat brez poslovnega načrta. Z anketo smo potipali trg in raziskali kakšne so potrebe oziroma želje žensk na področju spodnjega perila. Spoznali smo ali bi naši ciljni publiki ugajali naši produkti, katere kvalitete najbolj cenijo in kakšne vrste produktov se jim zdijo najbolj privlačne. Ker me veseli področje podjetništva in v sebi nosim ustvarjalno žilico ter željo, da ustvarim nekaj svojega, sem se odločila da spišem nalogo z izbranim naslovom in jo v bližnji prihodnosti tudi uresničim. Zajema torej področje mode, ustvarjanja ženskega spodnjega perila. Rezultat naloge je pripravljen poslovni načrt za ustanovitev lastne blagovne znamke spodnjega perila, ki bo vodil k uresničitvi sanj ter uspešnemu poslovanju našega podjetja. Ob pisanju smo ugotovili, kako pomembno je napisati v potankosti vse detajle vsakega posameznega dela, s katerim se srečamo na naši poslovni poti. Saj tako lažje predvidimo vse stroške, si olajšamo delo in optimiziramo naše poslovanje. Preverili smo kakšna je naša konkurenca, kakšen je trg ter trenutni trendi.
Ključne besede: Spodnje perilo, ženske, trendi, podjetništvo, poslovno načrtovanje.
Objavljeno v DKUM: 08.10.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 23
.pdf Celotno besedilo (1,36 MB)

Iskanje izvedeno v 0.12 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici