1.
Vpeljava modela kompetenc "DOB" v podjetju xTatjana Levstik, 2016, magistrsko delo/naloga
Opis: V magistrskem delu smo predstavili vpeljavo modela kompetenc v podjetje v organizacijski enoti OE Strojna. Z upoštevanjem ciljev in strategije podjetja smo izbrali kompetence, z določitvijo stopnje zahtevnosti pa smo predpisali, kakšno vedenje pričakujemo od nadpovprečnih delavcev. V teh skupinah delavcev smo z ocenjevanjem delavec-delavec ter vodja-delavec pridobili ocene, katere dosega posamezen delavec. Ugotovili smo negativna in pozitivna odstopanja, predlagana usposabljanja in izobraževanja nam bodo služila za nadaljnji razvoj delavcev. Delavci so nam z zavzetim sodelovanjem sporočili, da si želijo ukvarjanja z njimi. Zato smo predlagali, da model kompetenc, ki je usmerjen v analizo vedenja delavca začnemo uporabljati in v nalogi prikazali, katere cilje lahko z njim uresničimo. Zanimalo nas je tudi, če imajo delavci z delovno dobo več kot 20 let ustrezno izraženo kompetenco obvladovanje tehnologije stroja, ki jo zahteva delovno mesto. Statistično smo s parnim t-testom dokazali, da imajo delavci razvito ustrezno stopnjo. S tretjo hipotezo pa smo se spraševali, ali delavec, ki ima višjo stopnjo razvitosti kompetence usmerjenost k rezultatom, ima tudi višje razvito kompetenco poznavanje tehnične dokumentacije. S Pearsonovim koeficientom povezanosti smo hipotezo zavrgli, saj povezanost med kompetencama ne obstaja.
Ključne besede: kompetenca, človeški kapital, ocenjevalni razgovor, razvojni razgovor
Objavljeno v DKUM: 27.05.2016; Ogledov: 1081; Prenosov: 122
Celotno besedilo (637,08 KB)