| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 36
First pagePrevious page1234Next pageLast page
1.
Učinki nadgradnje skladiščnega informacijskega sistema v podjetju Ahac d.o.o.
Žan Fistrič, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo predstavlja spremembe v podjetju AHAC d.o.o, ki so sledile uvedbi novega skladiščnega informacijskega sistema. V začetnih poglavjih razložimo temeljne pojme kot so skladišča in skladiščni procesi, zaloge, črtna koda (RFID - radiofrekvenčna identifikacija in logistična nalepka), komisioniranje, transportne tehnologije (paleta, viličarji in ovijalec z rotirajočo ploščo) in ERP – integriran poslovni informacijski sistem. Sledi analiza skladiščnega poslovanja v podjetju, prepoznamo in izpostavimo njihove pomanjkljivosti ter navedemo razloge za uvedbo novega skladiščnega informacijskega sistema. V zaključku s kritično analizo ovrednotimo prepoznane probleme in predlagamo nadaljnje rešitve tako za zaposlene kot za podjetje.
Keywords: informacijski sistem, skladišče, komisioniranje
Published: 17.09.2020; Views: 168; Downloads: 29
.pdf Full text (2,73 MB)

2.
3.
4.
Analiza skladiščenja in predlogi izboljšav v podjetju Apollo d.o.o.
Domen Mlinarič, 2019, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu je predstavljeno in analizirano delovanje centralnega skladišča podjetja Apollo d. o. o. ,ki se ukvarja z veleprodajo izdelkov za otroke in dojenčke. Podrobneje je opisan potek izvajanja skladiščnih blagovnih procesov prevzema in odpreme blaga ter identificirana aktualna problemska področja. Osrednji del naloge se ukvarja z razvojem idejne zasnove modula za reševanje težav servisne enote v skladišču. Prikazani sta tudi dve potencialni rešitvi za optimizacijo izmenjave palet med skladiščem in strankami. Za identificirano problematiko raztovarjanja blaga so predstavljene tri različne variante sistema Copal. Kot zadnja idejna rešitev je predstavljena izgradnjo nove skladiščne hale in novodobni avtomatizirani sistem skladiščenja AutoStore. Na koncu je izvedena tudi kvantifikacija predlaganih idejnih rešitev.
Keywords: skladiščni procesi, optimiranje, investicije, Apollo d. o. o., Copal, AutoStore
Published: 25.09.2019; Views: 482; Downloads: 57
.pdf Full text (3,07 MB)

5.
Analiza računalniških orodij za načrtovanje in optimizacijo transportnih poti
Matjaž Majcen, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Diplomska naloga obravnava analizo programov in orodij za načrtovanje transportnih poti. Prikazana so teoretična spoznanja na področju transporta, logistike in logističnih trendov. Predstavljeni so različni tipi problema usmerjanja vozil in osnovni pojmi teorije grafov, ki je vodila do nastanka algoritmov in programov za optimizacijo. Izvedena je analiza komercialnih in prosto dostopnih programov. Uporabo najprimernejšega orodja smo preverili na realnem primeru dostave kosil v Domu Danice Vogrinec Maribor in izvedli optimizacijo. Simulirali smo različne scenarije in prikazali potencialno zmanjšanje opravljenih poti in prihranke, ki bi nastopili z novo razporeditvijo voznega parka.
Keywords: transport, optimizacija poti, teorija grafov, računalniška orodja, simulacije, dostava hrane
Published: 16.09.2019; Views: 501; Downloads: 94
.pdf Full text (5,68 MB)

6.
Optimizacija dostavnih mest in poti v urbanih območjih na osnovi manhattanske metrike in mehke logike
Tomislav Letnik, 2019, doctoral dissertation

Abstract: V disertaciji rešujemo problem statistično optimalnega števila in lokacij dostavnih mest ter optimalnega vodenja tovornih vozil v procesu mestne dostave. Za iskanje optimalnega števila in pozicij dostavnih mest v doktorski nalogi razvijemo večparametrični model idealiziranega mesta. Model obravnava urbano območje velikosti 1 km2 in temelji na metodi vzorčenja latinske hiperkocke za razporeditev strank vzdolž izbrane ortogonalne prometne mreže. Določanje statistično najprimernejših lokacij dostavnih mest temelji na algoritmu mehkega grozdenja c-sredin. Parametrične analize so pokazale statistično značilne geometrijske vzorce optimalnih dostavnih mest. Izkazalo se je, da so identificirani vzorci robustni glede gostote strank in gostote prometne mreže. Problem določanja dostavnih mest je intimno povezan s problemom pokritja. Obravnavan je pomemben mejni primer pokritja mreže z dokazom optimalnosti pokrivnega števila. V disertaciji je podana tudi optimalna konstrukcija limitnega primera na poljubni pravokotni mreži. Model določanja števila in lokacij dostavnih mest je nadgrajen s funkcijo optimalnega vodenja tovornih vozil. Ključna predpostavka modela so štiri vstopno/izstopna vrata v mesto ter pri vsakem obisku mesta največ trojna dostava iz dostavnih mest (t.j. trem različnim strankam). Glede izbire dostavnega mesta sta bila uporabljena dva principa, ki temeljita na rezultatu algoritma mehkega grozdenja c-sredin: (i) trdi – vedno se izbere dostavno mesto, ki je najbližje stranki, (ii) mehki –omogoča tudi izbiro dostavnih mest z nižjimi pripadnostnimi vrednostmi. Problem določitve optimalne transportne poti je rešen s pomočjo nabora izvirnih celoštevilskih linearnih programov. Rezultati simulacij za trojno dostavo kažejo, da skupne razdalje prevoženih poti niso značilno odvisne od števila potencialnih dostavnih mest, jih je pa mogoče pomembno zmanjšati z mehkih pristopom, vendar na račun daljših prehojenih razdalj. Izkaže se, da je najbolje uporabiti mehki pristop pri relativno velikem številu potencialnih dostavnih mest. Model je bil prilagojen tudi za reševanje konkretnega praktičnega problema na primeru mesta Lucca, v Italiji. Za obravnavano mesto smo izdelali usmerjen graf prometnega omrežja, potencialne lokacije dostavnih mest so bile določene na osnovi dostopnosti in prostorskih možnosti. Za generiranje povpraševanja po dostavah je bil razvit simulator, uvedena je bila tudi procedura rezerviranja dostavnih mest in simulacija čakalne vrste vozil zunaj mesta v primeru omejene kapacitete in zasedenosti dostavnih mest. Izračunani so bili časovni in energijski prihranki. S ciljem realizacije predlaganih rešitev je v nalogi predstavljen tudi koncept informacijskega sistema, ki temelji na uporabi mobilnih naprav in omogoča vodenje dostavnega vozila in s tem upravljanje procesa dostav v realnem času. Na koncu doktorske naloge so podane ključne ugotovitve in predlagani koraki za nadaljnje raziskovanje.
Keywords: cestni transport, mestno središče, dostava tovora, dostavno mesto, vodenje vozila, določanje lokacije, optimizacija, modeliranje, mehka logika
Published: 05.03.2019; Views: 887; Downloads: 120
.pdf Full text (8,83 MB)

7.
8.
Odločitveni model optimalne nabave tovornih vozil
Ines Fras, 2018, master's thesis

Abstract: Vodstva, predvsem majhnih in srednjih podjetij, se pogosto srečujejo s težavo najoptimalnejšega izbora financiranja nabave tovornih vozil. Namen tega dela je razviti in v praksi preizkusiti dinamični model, ki bo z upoštevanjem spremenljivih trenutnih tržnih pogojev različnih oblik možnega financiranja nabave cestnih tovornih vozil omogočil izbor najbolj racionalne nabave tovornega vozila.
Keywords: tovorna vozila, stroški transportnega podjetja, točka preloma, model nabave
Published: 02.10.2018; Views: 489; Downloads: 79
.pdf Full text (1,36 MB)

9.
10.
Search done in 0.22 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica