| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 85
Na začetekNa prejšnjo stran123456789Na naslednjo stranNa konec
1.
Uporaba informacijsko komunikacijske tehnologije za podporo gradnje objektov
Franci Razpet, 2021, diplomsko delo

Opis: Digitalizacija je tako kot pred tem že v številnih drugih gospodarskih panogah neizbežna tudi v gradbeništvu. Podjetja se vse pogosteje odločajo za digitalizacijo delovnih procesov. Razlog za to je globalen trend digitalizacije AEC industrije (Angl. Architecture, Engineering, Construction), ki prinaša izdatno povečanje učinkovitosti, preglednosti in konkurenčnosti podjetij. Skladno s Priročnikom za uvedbo informacijskega modeliranja gradenj v evropskem javnem sektorju (EU BIM Task Group, 2019) sledijo trendu digitalizacije javni naročniki, prav tako pa pozitivni učinki digitalizacije zanimajo tudi zasebne investitorje. Proces digitalizacije gradbenega sektorja v grobem sestavljata dve medsebojno tesno povezani področji: razvoj informacijsko komunikacijske tehnologije (v nadaljevanju IKT) in sodobna metodologija dela. Namenska programska oprema in metodologije dela, kot je BIM (Angl. Building Information Modeling), za (so)delovanje potrebujejo strojno infrastrukturo, ki je sposobna učinkovito izvajati kompleksne procese. Naš cilj je oblikovati in predlagati primerno IKT infrastrukturo gradbenim sistemom različnih velikosti in strok. Udeležencem želimo olajšati odločitev in izbrati primeren načina vstopa v digitalizacijo procesov projektiranja, priprave, naročanja, izvajanja in upravljanja gradbenih projektov. Izbrano tehnologijo bodo lahko povezali z ostalimi udeleženci v učinkovito lokalno ali globalno projektno okolje.
Ključne besede: Gradbeništvo, Digitalizacija, IKT, BIM
Objavljeno v DKUM: 17.11.2021; Ogledov: 163; Prenosov: 15
.pdf Celotno besedilo (3,93 MB)

2.
Vzpostavitev devops informacijske tehnologije za razvoj in izvajanje mikrostoritev
Andrej Škufca, 2021, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo predstavlja način, kako vzpostaviti tehnologijo in postopke za razvoj in zaganjanje programskih rešitev po pristopu DevOps. V diplomskem delu je predstavljen kratek pregled DevOps literature in praktični prikaz razvoja aplikacije, sestavljene iz mikrostoritev, ter izgradnja cevovoda, ki nam omogoča samodejno testiranje in grajenje kode. Tako razvita programska rešitev se preko avtomatiziranih postopkov zapakira v vsebnik in naloži na platformo za orkestracijo zaganjanja vsebnikov. Prišli smo do ugotovitev, da so orodja in tehnologije dovolj zrela za obvladovanje razvoja mikrostoritvenih programskih rešitev, s katerimi lahko izkoriščamo vse prednosti, ki nam jih taka arhitektura rešitve ponuja.
Ključne besede: devops, continious delivery, continious deployment, mikrostoritve, kubernetes
Objavljeno v DKUM: 11.11.2021; Ogledov: 201; Prenosov: 12
.pdf Celotno besedilo (1,76 MB)

3.
Prenova spletne rešitve za izmenjavo podatkov o izdelkih s področja zdravja
Polona Košir, 2020, diplomsko delo

Opis: Vodilne veletrgovine z zdravili so leta 2008 zaradi potrebe po enolični identifikaciji izdelkov s področja zdravja v slovenskem prostoru ustanovile podjetje NENSI, d. o. o. Z uvedbo nacionalne enotne šifre izdelka – NENSI in izgradnjo NENSI baze podatkov je bila zagotovljena osnova za poenostavitev in avtomatizacijo procesov naročanja in dobave izdelkov. NENSI šifra izdelka je tako postala obvezen podatek v komunikaciji med uporabniki, kot so veletrgovine, lekarne, bolnišnice, dobavitelji in ostali kupci. Zaradi naraščajočega števila izdelkov in podatkov, ki jih je treba spremljati, se je pojavila potreba po vzpostavitvi enotne vstopne točke izdelka (EVTI). EVTI bo zajemala vse podatke o izdelku, ki jih potrebujejo posamezne veletrgovine pri prijavi izdelka in jih lahko zagotovi dobavitelj. Prek EVTI bodo vsi podatki zbrani na enem mestu in na voljo vsem zainteresiranim uporabnikom. Za vzpostavitev EVTI je treba pripraviti seznam vseh potrebnih podatkov o izdelku, posodobiti spletni obrazec za vpis podatkov o izdelku in razširiti podatkovni model NENSI baze podatkov z dodatnimi atributi o izdelku in pripadajočimi šifranti. Veletrgovci pa bodo morali zagotoviti informacijsko podporo, ki bo omogočala avtomatiziran prenos podatkov o izdelku iz baze NENSI v njihove informacijske sisteme na osnovi NENSI šifre. S tem bo omogočen poenostavljen vpis podatkov o izdelkih tako za dobavitelje kot tudi za vse druge uporabnike.
Ključne besede: prenova spletne rešitve, izmenjava podatkov, izdelki, NENSI, enolična identifikacija
Objavljeno v DKUM: 25.02.2021; Ogledov: 319; Prenosov: 19
.pdf Celotno besedilo (1,55 MB)

4.
Prenova spletne trgovine Pikapolonica.si
Dare Vodušek, 2020, diplomsko delo

Opis: Podjetje Pikapoka, d. o. o., želi optimizirati obdelavo spletnih naročil, saj se za njihovo obdelavo porabi preveč časa, kar za podjetje pomeni ekonomsko izgubo. Največji problem je v obdelavi naročil, predvsem v preverjanju zaloge po poslovalnicah, ki se opravlja ročno, prek telefonov. To obremenjuje obe strani, tako poslovalnico, ki obdeluje naročilo, kot poslovalnico, v katero se kliče. Uvedli smo ažuren podatek o zalogi iz vsake poslovalnice, posledično pa se bo na spletno mesto lahko vpeljala tudi nova funkcionalnost, in sicer izpis zaloge po poslovalnicah. Nov sistem bo omogočil boljšo uporabniško izkušnjo in obdelovalcu naročila zmanjšal potreben čas za preverjanje zaloge.
Ključne besede: spletna trgovina, SymetricDS, Google Analytics
Objavljeno v DKUM: 02.11.2020; Ogledov: 316; Prenosov: 50
.pdf Celotno besedilo (1,49 MB)

5.
Vzpostavitev sistema za upravljanje osebnih računalnikov na Fakulteti za družbene vede
Urban Resnik, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu bomo predstavili delovanje Microsoftovega sistema za centralizirano upravljanje osebnih računalnikov System Center Configuration Manager (SCCM) ter prikazali, kako smo z njegovo uporabo IT-centru na Fakulteti za družbene vede skrajšali čas nameščanja programske opreme pri večjem številu računalnikov v računalniških učilnicah. Na začetku se seznanimo z osnovami upravljanja informacijske tehnologije s kratkim pregledom ISO 20000, ITIL in MOF priporočili. Sledi predstavitev najbolj uporabnih funkcij SCCM-ja in še prikaz praktičnega primera nameščanja programske opreme na računalnike v računalniških učilnicah preko SCCM sistema. Prikazan je potek priprave paketa in programa za nameščanje ter distribucijo le-tega na računalnike v eni od učilnic.
Ključne besede: Upravljanje osebnih računalnikov, System Center Configuration Manager, nameščanje programske opreme, IT-podpora, upravljanje IT-storitev
Objavljeno v DKUM: 01.06.2020; Ogledov: 548; Prenosov: 49
.pdf Celotno besedilo (2,96 MB)

6.
Uvajanje upravljanja IT storitev v podjetju TEM ČATEŽ D. D.
Andrej Železnik, 2019, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi je obravnavana reorganizacija Službe za informatiko, ki v podjetju TEM Čatež zagotavlja delovanje informacijskih tehnologij. Obstoječi proces podpore deluje izven okvirov priporočil za delovanje Službe informatike, reorganizacija pa bi prinesla večjo učinkovitost pri delu podpore ter prihranek pri času. Reorganizacija temelji na uvedbi priporočil ITIL, ki določajo osnovne procese upravljanja informacijskih tehnologij. Zaradi majhnosti podjetja pri uvedbi upoštevamo dobro prakso uvajanja ITIL v majhna podjetja – ITSM4SME. Bistvena sprememba pri reorganizaciji je način upravljanja. Namesto klasične podpore IT se v Službo informatike vpelje upravljanje IT kot storitev, kar pomeni, da uporabnikom zagotavljamo delovanje storitve, ki jih potrebujejo za opravljanje svojega dela. Rezultat diplomske naloge je predlog reorganizacije zagotavljanja IT podpore uporabnikov z uvedbo IT storitvenega centra (IT HelpDesk), ki uporabnikom nudi enotno vstopno točko za zagotavljanje IT podpore, Službi informatike pa prinaša lažje in preglednejše upravljanje zahtevkov za podporo.
Ključne besede: upravljanje IT storitev, IT podpora, ITIL, storitveni center, ServiceDesk Pro
Objavljeno v DKUM: 15.01.2020; Ogledov: 543; Prenosov: 48
.pdf Celotno besedilo (2,46 MB)

7.
32nd Bled eConference Humanizing Technology for a Sustainable Society : June 16 – 19, 2019, Bled, Slovenia, Conference Proceedings
2019, zbornik recenziranih znanstvenih prispevkov na mednarodni ali tuji konferenci

Opis: Bled eConference, organized by University of Maribor, Faculty of Organizational Sciences, has been shaping electronic interactions since 1988. Bled eConference is the oldest, most traditional and well renowned conference in the field with more than 30 years of tradition. The theme of this year’s 32nd conference is dedicated to “Humanizing Technology for a Sustainable Society”. In 2018, European Commission emphasized that in the future, competitiveness will be dependent on the ability to move towards sustainability, resource-efficiency and the ability to exploit the advantages of digital technologies. In the context of digital society, implementation of digital technologies to achieve higher efficiency and competitive advantage is insufficient. Society calls for different economy models; more responsible, righteous and less exploitative. In this year’s conference, we address various aspects of these challenges and provide directions and guidelines for organizations to meet and overcome these challenges on their way towards successful digital transformation. Themes covered in the papers of these proceedings are focused on: digital transformation; business model innovation; blockchain and social media; big data, data science, and decision support systems; e-health, digital wellness and wellbeing; new applications and organizational models; and novel approaches and cases in education in digital economy.
Ključne besede: digital transformation, digital technology, innovation, digitalization, sustainability
Objavljeno v DKUM: 13.12.2019; Ogledov: 659; Prenosov: 75
URL Povezava na datoteko
Gradivo ima več datotek! Več...

8.
Elektronsko naročanje farmacevtskih izdelkov za neposredno prodajo
Žan Zorc, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu smo predstavili celoten proces prenove sistema za elektronsko naročanje farmacevtskih izdelkov za neposredno prodajo tretjim kupcem. Prenovo sistema smo začeli z ustanovitvijo projektne skupine, kjer smo zbrali strokovnjake s področja IT, SAP ERP in skrbnike, ki podpirajo tretje kupce. Nadaljevali smo z analizo problema trenutnega sistema naročanja izdelkov in trenutnih pomanjkljivosti. Glede na proučeno stanje smo se odločili za prenovo poslovnega procesa z oblikovanjem rešitve, ki zahteva minimalen finančni vložek. Sledilo je načrtovanje, izvedba, testiranje prenovljenega procesa in na koncu izobraževanje skrbnikov o novem procesu. Pogledali smo tudi osnove elektronskega poslovanja, razvoj interneta, elektronske pošte, osnove RIP – računalniške izmenjave podatkov in jezika XML. Diplomsko delo smo zaključili z vrednotenjem prenovljenega procesa naročanja za neposredno prodajo tretjim kupcem. Z uspešno optimizacijo elektronskega naročanja izdelkov si bo podjetje zagotovilo višjo stopnjo storitev in povečalo konkurenčno prednost na trgu.
Ključne besede: Poslovanje med podjetji, naročanje, elektronsko poslovanje, RIP, BPM.
Objavljeno v DKUM: 28.11.2018; Ogledov: 517; Prenosov: 42
.pdf Celotno besedilo (1,77 MB)

9.
UPORABA PROGRAMSKE REŠITVE JBPM ZA PRENOVO PROCESA NAJEMA POČITNIŠKIH KAPACITET V SKB BANKI
Luka Bizjak, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: Upravljanje poslovnih procesov je eden izmed ključnih dejavnikov uspešnosti sodobnih podjetij. Če želijo velika podjetja, kot je SKB banka, ostati konkurenčna, morajo zmanjšati stroške ter čim bolj efektivno izrabiti delovni čas zaposlenih. To lahko naredijo z optimizacijo poslovnih procesov. V SKB banki so se odločili za prenovo poslovnih procesov z uporabo programske rešitve jBPM. Prvi proces, ki so se ga odločili prenoviti, je proces najema počitniških kapacitet. Prototipni preizkus programske rešitve jBPM je pokazal, da je BPM-pristop k prenovi informacijske podpore izvajanja procesa najema počitniških kapacitet ustrezen in da je jBPM ustrezno orodje za upravljanje poslovnih procesov
Ključne besede: upravljanje poslovnih procesov, BPM, BPMN 2.0, programska rešitev jBPM
Objavljeno v DKUM: 26.10.2017; Ogledov: 675; Prenosov: 57
.pdf Celotno besedilo (2,09 MB)

10.
Izbor celovite programske rešitve za manjše podjetje
Rok Murnik, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu so predstavljene osnovne lastnosti celovitih programskih rešitev ali ERP-sistemov. Predstavljeni so možni načini uvajanja celovitih programskih rešitev in celovita struktura projekta uvedbe celovite programske rešitve. V osrednjem delu diplome je na podlagi študije primera predstavlje izbor in uvedba celovite programske rešitve v manjšem podjetju. Predstavljena je primerjalna analiza treh celovitih programskih rešitev, ki se v Sloveniji najpogosteje uporabljajo v manjših podjetjih. Prikazali in predstavili smo jih na primeru prototipnem namestitve programa Datalab Pantheon, nastavitve programa kot tudi ob poskusni uporabi programa s funkcijami, ki jim jih izbrana celovita programska rešitev ponuja. Poskusna uporaba izbrane celovite programske rešitve je pokazala povečanje učinkovitosti zaposlenih pri izvajanju nekaterih procesov v proučevanem podjetju.
Ključne besede: Celovite poslovne programske rešitve, Poslovni informacijski sistem, Uvajanje, Malo podjetje
Objavljeno v DKUM: 21.09.2017; Ogledov: 828; Prenosov: 142
.pdf Celotno besedilo (3,31 MB)

Iskanje izvedeno v 0.19 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici