| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 200
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza igranja iger na srečo in srečk v izbrani poslovalnici loterije slovenije
Katja Zorko, 2020, diplomsko delo

Opis: Zaključna naloga govori o igrah na srečo. Za to temo smo se odločili, saj je ponudba na slovenskem trgu pestra in smo želeli izvedeti več, predvsem s področja klasičnih iger na srečo. Teoretičen okvir iger na srečo predstavljamo v drugem poglavju. Zanimal nas je tudi njihov vpliv na turistični sektor ter zakonski in davčni vidik izvajanja te dejavnosti. Igre na srečo so tudi ena izmed oblik nekemičnih zasvojenosti, zato smo raziskali tudi to. V praktičnem delu naloge smo analizirali problem, ki smo ga predstavili v uvodnem delu na primeru manjše poslovalnice, ki je del primarne mreže Loterije Slovenije. Tam smo s pomočjo anketnega vprašalnika med odjemalci izvedli anketo, saj nas je zanimalo njihovo zadovoljstvo s storitvami in ponudbo poslovalnice. V nadaljevanju smo analizirali 50 popolno izpolnjenih vprašalnikov in odgovore predstavili z grafikoni. Na koncu smo preverili hipoteze, ki smo jih zastavili v uvodnem delu naloge. Na podlagi pridobljenih rezultatov smo poslovalnici lahko priporočili izboljšave poslovanja, saj so zadovoljni odjemalci ključni pri uspešnosti podjetij.
Ključne besede: Igre na srečo, klasične igre na srečo, igralniški turizem, Loterija Slovenije
Objavljeno: 08.01.2021; Ogledov: 150; Prenosov: 62
.pdf Celotno besedilo (1,22 MB)

2.
Predlog za razvoj temačnega turizma v Mariboru
Katarina Tement, 2020, diplomsko delo

Opis: Mesto Maribor ima zelo pestro in bogato zgodovino. Vendar so številni dogodki, ki so se odvijali v mestu, imeli negativen vpliv na prebivalstvo. Tako bomo v diplomski nalogi raziskovali temačni turizem v Mariboru, ki zajema dogodke, povezane s nesrečami, žalostjo in smrtjo. V svetovnem merilu je temačni turizem že znana veja turizma, v Sloveniji pa je v fazi razvoja. Pregledali bomo, ali ima Maribor dovolj temačnih dogodkov in zgodb za ponudbo takšne vrste turizma. Raziskali bomo tudi, katere znamenitosti izven naših meja so označene kot temačni turizem (ang. dark tourism). V zaključku pa bomo ustvarili produkt potencialnih znamenitosti v Mariboru.
Ključne besede: Turizem, temačni turizem, Maribor
Objavljeno: 11.11.2020; Ogledov: 61; Prenosov: 33
.pdf Celotno besedilo (1,47 MB)

3.
Ponudba zimskega adrenalinskega turizma v Sloveniji
Lea Geratič, 2019, diplomsko delo

Opis: Slovenija ponuja zimski adrenalinski turizem že odkar ponuja smučanje, drsanje po jezerih ipd. Kot je značilno za vsak produkt, izdelek ali storitev, da se razvija, se je razvijal tudi zimski adrenalinski turizem in njegova ponudba v Sloveniji. V analizi ponudbe zimskega adrenalinskega športa v Sloveniji smo se osredotočili na nekaj športnih panog, ki so na trgu že relativno dolgo, ampak se še vedno trudijo za širši prodor in večjo prepoznavnost, ali pa so nastale šele pred kratkim. Analizirali bomo airboarding, zmajanje na snegu in zipline. Ker smo želeli pridobiti informacije »iz prve roke«, smo zaprosili ponudnike za intervjuje ter s pomočjo njihovih odgovorov testirali zastavljene hipoteze. Večino ciljev smo si zastavili za področje spoznavanja teoretičnih lastnosti športnega in adrenalinskega turizma. Dva cilja – ponudba zimskega adrenalinskega turizma, omejena na Slovenijo in segment ljudi, ki jih najbolj pritegnejo te športne panoge – se navezujeta tudi na empirični del, kjer smo primerjali podatke analiz s podatki iz teoretičnega dela. V drugem poglavju opredelimo motive in segmente oseb, ki jih privlačijo adrenalinske aktivnosti. Spoznamo pomen adrenalinskega in ekstremnega športa in pomen trajnostnega razvoja ter analiziramo, koliko trajnosten je lahko adrenalinski turizem. Tretje poglavje prikazuje rezultate raziskav, ki smo jih opravili pri izbranih ponudnikih: z Vogla, iz Bovca in z Blok. Ugotovili smo, da vsi veliko vlagajo v promocijo, vendar se je vsak ponudnik loteva na drugačen način. Njihov cilj je povečati prepoznavnost oziroma skrbeti, da ta ne pade. Spoznali smo, da je za te športe zelo majhna možnosti izvajanja in da največ ponudnikov ponuja zipline. Za airboarding in zmajanje na snegu pa sta potrebna sneg in primeren prostor. Če ni snega, je za airboarding sicer dovolj tudi mokra trava; tudi vetra ni potrebno veliko za zmajanje na snegu – lahko ga izvajamotudi na travi. Zipline je v zimskem času nevaren le pri temperaturah okrog ničle. Naravni dejavniki niso odločilni za izvajanje omenjenih adrenalinskih aktivnosti, vendar to še ne pomeni, da je previdnost odveč. Razvijanja adrenalinskih športov se je potrebno lotiti odgovorno ter spoštljivo do okolja in do uporabnikov, saj lahko v primeru neodgovornosti in nespoštovanja navodil in pravil postanejo preveč nevarni.  
Ključne besede: adrenalinski turizem, zimski športi, Slovenija, motivi, segmentacija, trajnostni razvoj.
Objavljeno: 19.10.2020; Ogledov: 87; Prenosov: 17
.pdf Celotno besedilo (1,28 MB)

4.
Dostopni turizem: ovire in predlogi izboljšav za ciljno skupino obiskovalcev z mišično distrofijo
David Stupica, 2019, diplomsko delo

Opis: Z raziskavo v diplomskem projektu smo pregledali omejitve pri načrtovanju potovanj obolelih za mišično distrofijo in ugotovili, kako bi lahko tej ciljni skupini pomagali pri lažjem načrtovanju potovanj, s poudarkom na predlogih izboljšav, ki bi jih bilo treba narediti na posameznih lokacijah turistične ponudbe. Zaradi celovitega pogleda na obolele za mišično distrofijo in njihove potrebe smo v prvem delu naloge predstavili simptome mišične distrofije in pregledali trende na področju dostopnega turizma, kamor sodi tudi ponudba za distrofike. V raziskovalnem delu naloge je sodelovalo sedem intervjuvancev, obolelih za mišično distrofijo oziroma družinskih članov obolelih. Ugotovili smo, da se oboleli ne odpovedujejo potovanjem, vendar imajo kar nekaj težav z iskanjem lokacij oziroma destinacij, ki jim omogočajo brezskrbno dopustovanje. Pot običajno načrtujejo sami, le redko namreč za pomoč zaprosijo turistične agencije, ki jim bo zagotovo v pomoč celovita analiza ponudbe in ocena, kakšna ponudba je primerna za distrofike. Predlagamo tudi oblikovanje spletnega portala in/ali mobilne aplikacije, ki bi vso ponudbo za to ciljno skupino zbrala na enem mestu. Posebno pozornost pa je treba nameniti tudi dodatnemu izobraževanju turističnega kadra, kjer bi bilo potrebno razmišljati o vzpostavitvi novih študijskih programov za področja dela z gibalno oviranimi osebami, ki bi bili interdisciplinarni in bi vključevali znanja z različnih področij, med drugim turistično, socialno, geratološko in medicinsko področje.
Ključne besede: dostopni turizem, mišična distrofija, načrtovanje potovanja za osebe s posebnimi potrebami, gibalno ovirane osebe.
Objavljeno: 13.07.2020; Ogledov: 279; Prenosov: 83
.pdf Celotno besedilo (906,75 KB)

5.
Primerjava slovenskega in avstrijskega vinorodnega okoliša Štajerska
Jan Muršec, 2019, diplomsko delo

Opis: V nalogi se ukvarjamo s problematiko razvoja vinske destinacije v podravski vinorodni deželi, katero primerjamo z razvojem avstrijske vinorodne dežele. Pregledovali smo statistične podatke, in skozi njih iskali skupne točke in razpotja,rezultati česar kar bi lahko pomagali pri razvoju slovenskega vinskega sektorja.
Ključne besede: vino, vinska destinacija, vinski turizem, primerjava, razvoj, trgi
Objavljeno: 12.02.2020; Ogledov: 386; Prenosov: 92
.pdf Celotno besedilo (830,16 KB)

6.
Uvedba novega zdravstvenega produkta za arabsko tržišče
Žan Sekirnik, 2019, magistrsko delo

Opis: Danes živimo v svetu, kjer sta postala aktivno preživljanje prostega časa in zdrav način življenja nujnost v vseh razvitih državah. Aktivno preživljamo tudi počitnice. V Rogaški Slatini deluje že od leta 2001 družinsko podjetje Grand Hotel Sava Rogaška, d. o. o., (v nadaljevanju GHSR). Podjetje želi s svojo prepoznavno ponudbo narediti korak naprej in se tako razlikovati od ostalih hotelskih ponudnikov v destinaciji. S politiko nenehnega vlaganja v kakovost nudijo gostom kakovostne hotelske storitve, s katerimi nagovarjajo zahtevnejše goste. Razen sodobnega konferenčnega centra, ponudbe visokokakovostne kulinarike in raznolikih dobropočutnih paketov, nudi podjetje od leta 2017 tudi zdravstveni produkt ROI Medico & Spa. Avtor magistrskega dela, ki je v GHSR zaposlen, želi v magistrski nalogi raziskati možnosti prodora podjetja z omenjenim produktom na nove trge. Kot strateško zanimiv je izbral arabski trg. Raziskava upravičenosti uvedbe novega zdravstvenega produkta na arabsko tržišče je povezana s spoznanjem, da ima v državah arabskega sveta večina prebivalcev prekomerno težo zaradi hitrega tempa življenja, narave dela in klimatskih pogojev. Prav to je razlog za porast srčnih in žilnih težav in zelo visok odstotek obolelosti prebivalstva za diabetesom tipa II. Zdravstveni produkt ROI Medico & Spa je usmerjen na ciljno skupino gostov, ki so pripravljeni za paket odšteti več od povprečnih obiskovalcev term, v zameno pa želijo zasebnost in visoko raven kakovosti storitve. Ključno vlogo pri prodoru na arabski trg imajo turstične agencije, ki že sodelujejo z arabskim trgom. S pomočjo anketnega vprašalnika, razposlanega med agencije, smo izvedli anketiranje in rezultate analizirali. Rezultati so nam pomagali pri preverjanju hipotez. V prvem, teoretičnem delu magisterskega dela, smo predstavili značilnosti in vrste zdravstvenega turizma ter strategijo prodora na novi trg. Teoretično smo predstavili tudi arabski svet in njegovo kulturo, ki je pomembna pri poslovanju. Drugi del magistrskega dela je praktično naravnan. Gre za poslovno raziskavo, v kateri smo opisali zdravstveni turizem v Sloveniji in podrobneje opredelili zdraviliški turizem v Rogaški Slatini. Predstavili smo družinsko podjetje GHSR in pripravili SWOT analizo trga, ki nam je pokazala, s kakšnimi priložnostmi, nevarnostmi, slabostmi in prednostmi se lahko podjetje sreča ob predvideni naložbi v nov zdravstveni produkt. S pomočjo prve hipoteze smo ugotavljali, za kateri zdravstveni ali lepotni program se gostje iz arabskega sveta večinoma odločijo. Pri drugi in tretji hipotezi pa smo preverili, kje in kako predstavniki turističnih agencij tržijo zdravstvene storitve Grand Hotela Sava Rogaška, d. o. o., in kateri so ključni produkti za predstavitve zdravstvenih storitev v katalogih in na poslovnih sejmih. Pri zadnji, četrti hipotezi, smo primerjali zasedenost hotela in prihodek podjetja pred uvedbo novega zdravstvenega produkta ROI Medico & Spa in po uvedbi. To analizo smo opravili s pomočjo statističnih podatkov podjetja GHSR. Med raziskavo pa se je pokazala tudi raznovrstna problematika, zato smo nanjo v sklepnem delu opozorili in predlagali izboljšave.
Ključne besede: : zdravstveni turizem, arabski svet, arabska poslovna kultura, zdraviliški turizem, Rogaška Slatina, Grand Hotel Sava Rogaška, d. o .o., ROI Medico & Spa
Objavljeno: 22.01.2020; Ogledov: 306; Prenosov: 40
.pdf Celotno besedilo (2,12 MB)

7.
Razvoj vinsko-kolesarskega turizma v Prlekiji
Ines Horvat, 2019, diplomsko delo

Opis: Turizem je nekoč bil dostopen le premožnim družinam, dandanes pa je lahko skoraj vsakdo turist, ki ima željo potovati. Dostopnost do informacij in hitre prometne povezave omogočajo prepoznavnost in razvoj destinacij, kot je Prlekija. V diplomskem projektu se bomo osredotočili na vinski in kolesarski turizem. V okviru teoretičnih izhodišč so najprej opredeljeni pojmi, kot so turistična destinacija, podeželska destinacija, destinacijski management ter vinski in kolesarski turizem. Opredeljeni pojmi so nato podrobneje predstavljeni. V praktičnem delu je na podlagi teoretičnih izhodišč opisana Prlekija in analizirana turistična ponudba. Analiza ponudbe in trenutnega stanja turizma v destinaciji se je izvedla s pomočjo intervjuja in ankete,na tej osnovi pa je bila opravljena tudi SWOT analiza. V sklepnem delu smo povezali ugotovitve, potrdili ali ovrgli postavljene hipoteze in predstavili naše mnenje.
Ključne besede: območje Prlekije, destinacija, turizem, vino, kolesarstvo, zanimivosti
Objavljeno: 23.12.2019; Ogledov: 281; Prenosov: 47
.pdf Celotno besedilo (311,02 KB)

8.
Razvoj kolesarskega turizma na Koroškem
Eva Gnamuš, 2019, diplomsko delo

Opis: V zadnjih letih je porast kolesarstva vse bolj opazen. Ljudje se čedalje bolj zavedajo pomena zdravega življenja ter ohranjanja zdravega življenjskega okolja. Tudi na Koroškem se je zaradi večje ozaveščenosti ljudi začel razvijati kolesarski turizem. Ta za Koroško regijo predstavlja veliko razvojnih možnosti v smislu turistične kakor tudi gospodarske destinacije. Zaradi svoje geografske lege in reliefnih značilnosti ima Koroška regija ogromno možnosti za razvoj kolesarskega turizma, ki pa še zdaleč niso izkoriščene. Podeželske destinacije so zelo zanimive za kolesarski turizem, ta pa se je na Koroškem začel razvijati zelo pozno in zelo počasi. Da bi regija privabila večje število turistov, bi bilo potrebno ustrezno razviti kolesarsko mrežo in izpopolniti ponudbo, namenjeno kolesarjem. Vzporedno temu je nujno zadostno sodelovanje med turističnimi ponudniki in državo. Velik problem Koroške regije se izraža v slabi medsebojni povezanosti občin. Prav tako tukaj ne gre spregledati dobrega oglaševanja in promocije s strani vseh, neposrednih in posrednih dejavnikov v razvoju kolesarskega turizma. Razvoj kolesarskega turizma lahko na Koroško prinese veliko priložnosti, a ostaja vprašanje, koliko so za to pripravljeni storiti ponudniki turističnih storitev.
Ključne besede: razvoj, kolesarjenje, turizem, infrastruktura, regija, Koroška
Objavljeno: 20.12.2019; Ogledov: 226; Prenosov: 63
.pdf Celotno besedilo (1,53 MB)

9.
Analiza zadovoljstva obiskovalcev s ponudbo kulturnega turizma v mestni občini ptuj
Larisa Glažar, 2019, diplomsko delo

Opis: Kulturni turizem je odlična platforma, ki daje možnost ohranjati in zavarovati kulturno dediščino. Obiskovalci lahko tako začutijo in občudujejo drugo kulturo, običaje in kulinariko. Bolj ko je kultura približana obiskovalcem, tem bolj je izkušnja nepozabna in s tem večje zadovoljstvo obiskovalcev. Zadovoljstvo obiskovalcev je glavni element pri uspehu destinacije.
Ključne besede: : zadovoljstvo obiskovalcev, kulturni turizem, Mestna občina Ptuj
Objavljeno: 05.11.2019; Ogledov: 272; Prenosov: 93
.pdf Celotno besedilo (964,27 KB)

10.
Analiza športno - turistične ponudbe ptuja in okolice
Adrijana Andreja Tkalec, 2019, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu Analiza športno-turistične ponudbe Ptuja in okolice smo podrobno analizirali športno ponudbo Ptuja in njegove okolice. Poudarek je bil predvsem na športni ponudbi, ki privablja oziroma je zanimiva za turiste. Namen je bil tudi izdelava predloga za izboljšanje športno-turistične ponudbe in njene promocije. Šport je namreč današnjem času zelo priljubljen, sploh med ljudmi, ki večji del dneva zaradi službe presedijo ali pa so pod stresom. Velika večina se jih zato med dopustom ukvarja s športom, nekateri pa potujejo prav zaradi športa (ogled športnih prireditev, sodelovanje na športnih prireditvah). Zato je za destinacije pomembno, da ponujajo čimveč športnih aktivnosti in seveda da jo znajo primerno promovirati in z njeno pomočjo privabiti turiste v destinacijo prav zaradi ponudbe športa. Diplomsko nalogo sestavljata teoretični in empirični del. V teoretičnem delu smo pojasnili pomen turistične destinacije in turistične ponudbe ter kakšen je pravzaprav pomen športa in rekreacije za razvoj turistične destinacije. V empiričnem delu pa smo predstavili Ptuj in njegovo okolico in analizirali njuno športno ponudbo. Izvedli smo tudi anketo med turisti, s katero smo želeli ugotoviti kako so jim bile dostopne informacije o športni ponudbi Ptuja z okolico ter razlog zakaj so sploh obiskali Ptuj.
Ključne besede: športni turizem, turistična ponudba, turistična destnicija, Ptuj
Objavljeno: 05.11.2019; Ogledov: 355; Prenosov: 62
.pdf Celotno besedilo (459,45 KB)

Iskanje izvedeno v 0.29 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici