| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vpliv parametrov varnosti na varnost cestnega in železniškega prometa : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študijskega programa Gospodarska in tehniška logistika
Andrej Kuhar, 2009, diplomsko delo

Opis: V kratkem povzetku vsebine diplomskega dela bi omenili, da so se prve poti gradile že dolgo nazaj, vendar pa takrat še ni bilo vozil, ki bi povzročala resnejše nevarnosti v prometu. Z razvojem družbe, z večjimi potrebami po hrani, oblekah, orožju in ostalih dobrinah so se bili ljudje, še posebej vojske, in njihov tovor prisiljeni gibati od kraja do kraja, za kar pa so porabili precej časa, ob tem pa pogosto poškodovali razne vozove ter tovor. Tako se je porodila ideja o kvalitetnejših poteh, ki bi omogočale hitrejši in varnejši promet. Ta trend se je nadaljeval z razvojem tehnologije tako v cestnem kot v železniškem prometu in traja še vse do danes. Predvsem na področju varnosti, kjer strokovnjaki s pomočjo različnih metod skušajo določiti glavne parametre, ki vplivajo na varnost ter jih skušajo odpraviti. Glavni vzrok za nevarnosti v prometu je človek s svojim obnašanjem, znanjem, kulturo in ostalimi lastnostmi, ki vplivajo na dejavnosti in ukrepe, ki jih človek izvaja v prometu.
Ključne besede: promet, varnost v prometu, železniški promet, parametri varnosti
Objavljeno: 18.08.2009; Ogledov: 1675; Prenosov: 158
.pdf Celotno besedilo (1,12 MB)

2.
Ugotavljanje zadovoljstva uporabnikov storitev dostave v izbranem podjetju
Andrej Kuhar, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: V zadnjih desetletjih pridobiva na pomembnosti storitveni sektor, kar občutimo tudi v Sloveniji, sploh po vstopu v Evropsko unijo. Zaradi vse večje konkurenčnosti se morajo storitvena podjetja jasno zavedati pomena kakovosti storitev in temu prilagoditi standarde storitev ter njihovo aplikacijo v praksi. Zato smo v nalogi na kratko spregovorili o lastnostih, dimenzijah in zaznavanju kakovosti, standardih kakovosti po ISO, metodah merjenja kakovosti oz. zadovoljstva odjemalcev ter specifičnih značilnostih storitvene branže v povezavi s kakovostjo. Predstavili smo izbrano podjetje in njegov proces dostave blaga odjemalcem ter v drugem delu naloge opravili analizo kakovosti s pomočjo anketnega vprašalnika po metodi SERVQUAL. Ob upoštevanju treh vnaprej zastavljenih tez smo v raziskavi ugotavljali zadovoljstvo uporabnikov storitve dostave pri dotičnem podjetju in na podlagi ugotovitev predlagali izboljšave, s katerimi bi se lahko povečalo zadovoljstvo uporabnikov s storitvami izbranega podjetja.
Ključne besede: storitev, kakovost, merjenje zadovoljstva, SERVQUAL
Objavljeno: 24.05.2018; Ogledov: 286; Prenosov: 38
.pdf Celotno besedilo (643,27 KB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici