| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ZADOVOLJSTVO, ZVESTOBA IN STRATEGIJA ZADRŽANJA ODJEMALCEV NA PRIMERU PODJETJA EKOPLAN A D.O.O.
Urška Kralj, 2010, diplomsko delo

Opis: Po nekaterih podatkih je v letu 2003 v Angliji povprečno podjetje izgubilo 16,9 % odjemalcev zaradi njihovih odhodov drugam. V letu 2005 pa je ta odstotek narasel že na 19,1 %. Prehodi odjemalcev v drugih tržnih ekonomijah se gibljejo po podobnih trendih: Slovenija ni pri tem nobena izjema. Slovenska podjetja niso nič bolj imuna za prehajanja odjemalcev drugam, in ti prehodi za slovenska podjetja in znamke niso nič manj boleči. Potrošniki so se spremenili, spremenile so se njihove navade in spremenilo se je okolje, v katerem živijo in nakupujejo. Na eni strani so odjemalci bolj zahtevni, razvajeni in izobraženi kot kadarkoli prej, po drugi strani pa je možnosti, ki jih imajo na razpolago, veno širše in izbire je vedno več. Danes je splošno sprejeto spoznanje, da je donosno poslovanje bolj verjetno povezano z ohranjanjem obstoječih odjemalcev in s povečanjem njihove potrošnje, kot pa z napadanjem novih odjemalcev. Razvijanje učinkovitih strategij za zadržanje odjemalcev pri podjetju je ena ključnih spretnosti za preživetje in mirnejšo prihodnost. Menimo, da smo dosegli vse v delu zastavljene cilje. Na podlagi teoretičnih izhodišč smo opredelili pojme zadovoljstvo, zvestobo in predanost. Proučevali smo odnose med zadovoljstvom odjemalca, elementi, ki vplivajo na njegovo zvestobo do podjetja EKOPLAN A ter oblikovali strategijo zadržanja na obravnavanem podjetju. Empirično smo preverjali odjemalčevo splošno zadovoljstvo do podjetja ter zadovoljstvo po posameznih dimenzijah. Za vpogled v trenutno stanje zadovoljstva v podjetju, smo uporabili anketni vprašalnik, ki smo ga izvedli med odjemalci. S pomočjo raziskave smo ugotovili, da so odjemalci zadovoljni z njihovimi storitvami, med strokovnimi storitvami podjetja so najbolj zadovoljni s pridobivanjem in prodajo mineralnih surovin v obeh kamnolomih. Zadovoljni so z odnosom strokovnih delavcev in menijo da imajo delavci podjetja dovolj znanja. Cilj podjetja je posredovanje pozitivnih izkušenj in informacij od ust do ust in ne uporabljajo drugih načinov komuniciranja. Rezultati pa so pokazali, da je bil najbolje ocenjen prav ta način komuniciranja. S sodelovanjem s podjetjem EKOPLAN A so zadovoljni vsi anketirani. Lepe besede utemeljitev pa kažejo na to, da je podjetje v očeh svojih odjemalcev korektno, strokovno podjetje, ki ima dober ugled in usposobljen kader.
Ključne besede: zadovoljstvo // nezadovoljstvo // zvestoba // predanost // zaupanje// odnos med zadovoljstvom in zvestobo // strategija zadržanja // analiza odjemalcev // analiza zadovoljstva odjemalcev
Objavljeno: 05.08.2010; Ogledov: 2050; Prenosov: 248
.pdf Celotno besedilo (4,45 MB)

2.
RAZMERJA CEN PROMETNIH STORITEV IN CEN KOMUNIKACIJSKIH STORITEV V IZBRANIH DRŽAVAH EVROPSKE UNIJE
Urška Kralj, 2011, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo predstavlja raziskavo ravni cen prometnih in komunikacijskih storitev v Sloveniji, Avstriji, Nemčiji, Italiji in na Madžarskem. Razdeljeno je na dva dela: V prvem delu smo analizirali gospodarska gibanja v opazovanih državah. Drugi del pa obsega razlago metod za izračun ravni cen prometnih in komunikacijskih storitev in njihovo medsebojno primerjavo in interpretacijo opravljenih izračunov. Za merjenje razvitost narodnega gospodarstva najpogosteje uporabljamo bruto domači proizvod na prebivalca, merjen po pariteti kupne moči. Nemčija, Italija in Avstrija spadajo med razvitejše države EU. V letu 2010 je imela največji BDP na prebivalca Avstrija, ki je za 25 % presegla evropsko povprečje, sledila ji je Nemčija z 18 % in Italija, katere BDP na prebivalca je bil enak evropskemu povprečju. Slovenija in Madžarska spadata med mlajše države članice EU in za starejšimi državami po gospodarski razvitosti nekoliko zaostajata. V letu 2010 je tako slovenski BDP, merjen po pariteti kupne moči, dosegel 87 % povprečja EU, Madžarski pa 64 % povprečja EU. V naši raziskavi cen so slovenske cene prometnih in komunikacijskih storitev dosegle 84 % raven avstrijskih cen, 76 % raven nemških cen in 81 % raven italijanskih cen. V primerjavi z Madžarsko je bila raven cen prometnih in komunikacijskih storitev v Sloveniji za 9 % višja kot na Madžarskem.
Ključne besede: transportne storitve, komunikacijske storitve, stopnja gospodarske razvitosti, censka pariteta, censka dispariteta
Objavljeno: 22.10.2011; Ogledov: 1514; Prenosov: 69
.pdf Celotno besedilo (560,80 KB)

3.
Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici