| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vloga življenjskih ciklov pri razvoju programske opreme : diplomsko delo
Žan Kralj, 2025, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo primerjali različne življenjske cikle razvoja programske opreme (SDLC). Obravnavali smo tradicionalne modele (slapovni model, V-model, spiralni model) in agilne pristope (Scrum, Kanban, RAD). S pomočjo empirične raziskave med slovenskimi strokovnjaki ugotavljamo, da agilni metodi, kot sta zlasti Scrum in Kanban, prevladujeta zaradi prilagodljivosti in učinkovitosti predvsem v manjših in srednje velikih projektih. Naloga podaja tudi praktične smernice in priporočila glede izbire ustreznega SDLC glede na vrsto projekta, kompleksnost in velikost ekipe, s čimer se podjetjem olajša izbira optimalnega razvojnega pristopa.
Ključne besede: življenjski cikel programske opreme (SDLC), primerjava modelov, agilne metode
Objavljeno v DKUM: 01.10.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 11
.pdf Celotno besedilo (643,03 KB)

2.
Digitalni marketing v smučarskem društvu Novinar
Žan Kralj, 2022, diplomsko delo

Opis: Smučarsko društvo Novinar je športna organizacija, katere primarno področje je tekmovalno alpsko smučanje, vendar poleg tekmovalnih selekcij mladih smučarjev opravlja tudi druge dejavnosti na področju športa. V okvir Novinarjeve športne šole spadajo izobraževanje strokovnih kadrov na področju smučanja, tečaji smučanja za rekreativce in otroke, tečaji rolanja za otroke, izvajanje športnih vadb za otroke v vrtcih, šolah in telovadnicah ter aktivno varstvo otrok med poletnimi in jesenskimi počitnicami. Smučarsko društvo Novinar svoje storitve na področju športa trži predvsem z uporabo digitalnega marketinga, vendar se, tako kot v velikem številu drugih manjših športnih organizacij v Sloveniji, srečujejo z razkorakom med pričakovanimi in dejanskimi učinki marketinških akcij. Učinki se sicer v zadnjih nekaj letih večajo, vendar upamo, da ima društvo še vedno veliko prostora za napredek. Ugotovili smo pomanjkljivosti digitalnega marketinga Smučarskega društva Novinar in preko raziskave teoretičnih vsebin na področju digitalnega marketinga ter z analizo dosedanjega dela in usmerjenimi intervjuji med zaposlenimi pripravili rešitve, ki bodo dvignile učinke marketinških akcij v Smučarskem društvu Novinar. Kot ključni cilj diplomskega dela smo si zadali cilj pripraviti model procesa digitalnega marketinga za Smučarsko društvo Novinar. Menimo, da lahko Smučarsko društvo Novinar z upoštevanjem predlogov, ki smo jih pripravili, zmanjša razkorak med pričakovanimi in dejanskimi učinki marketinških akcij.
Ključne besede: digitalni marketing, Smučarsko društvo Novinar, profitabilnost marketinga
Objavljeno v DKUM: 30.01.2023; Ogledov: 835; Prenosov: 138
.pdf Celotno besedilo (1,70 MB)

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici