2.
PRIMERJAVA UVEDB KLASIČNIH IN OBLAČNIH CRM REŠITEVMilena Krajnc, 2016, magistrsko delo
Opis: Podjetja se v tem času, ko so finančna sredstva pomembna in je potrebno z njimi upravljati racionalno, vedno bolj odločajo za zunanje izvajanje storitev, tudi za rešitve za upravljanje managementa odnosov s strankami (angl. Customer Relationship Management), ki so finančno ugodnejše in hkrati nudijo vse potrebne funkcionalnosti.
Zunanje izvajanje ima svoje prednosti, predvsem v tem, da specializirani dobavitelji določene aktivnosti opravijo hitreje, ceneje in bolje kot organizacija sama. Samo zunanje izvajanje pa brez informacijske podpore ne bi bilo mogoče. Zato se je kaj hitro oblikovalo tudi zunanje izvajanje informacijske tehnologije (v nadaljevanju IT), ki je veliko podjetjem pokrilo njihovo vrzel na oddelku informatike. Eden vodilnih trendov na področju IT in zunanjega izvajanja storitev pa je zagotovo računalništvo v oblaku, ki med drugim podjetjem omogoča dostop do programskih rešitev in hranjenja podatkov preko spletnega brskalnika kadarkoli in kjerkoli.
Z vedno večjim poudarkom na pomembnosti stranke za podjetje so se izoblikovale CRM-rešitve, ki podjetju omogočajo celovit pogled nad stranko in analizo njenih aktivnosti. Podjetja želijo imeti celovit pregled nad stranko, pri tem pa gledajo na to, da je rešitev finančno ugodna, dostopna, hitro uvedena in z veliko funkcionalnostmi. S tem razlogom so ponudniki začeli oblikovati CRM-rešitve v oblaku, ki nudijo vse potrebne funkcije za analizo strank, so preko spletnega brskalnika vedno na voljo, sama uvedba pa je hitra in brez dodatne strojne opreme na sami lokaciji podjetja.
Ko se podjetje odloča za uvedbo CRM-rešitve, pa je kljub temu da oblačne CRM-rešitve ponujajo veliko prednosti, potrebno dobro razmisliti, za katero možnost se odločiti. Pri klasični uvedbi, to pomeni, da je programska oprema nameščena na lokaciji podjetja, je čas uvedbe daljši, sama rešitev pa ponuja več funkcionalnosti in oblikovanja. Medtem pa oblačna rešitev, ko so programska oprema in podatki shranjeni nekje na oddaljenem strežniku, nudi možnost takojšnje uporabe z nižjimi stroški zagona.
Na trgu je veliko tako svetovnih korporacij kot malih domačih ponudnikov CRM-rešitev, zato imajo podjetja težko nalogo že pri sami izbiri ponudnika nove rešitve, ki naj bi se čim bolje prilagajala obstoječim poslovnim procesom v podjetju. Primera klasične CRM-rešitve sta Microsoft Dynamics CRM in SAP CRM, ki sta rešitvi dveh svetovnih ponudnikov ter omogočata uvedbo na lokaciji podjetja. Salesforce CRM je oblačna rešitev, ki je hkrati tudi vodilna na trgu CRM-rešitev, medtem ko je CRM.Point oblačna rešitev domačega ponudnika. Uvedba teh rešitev poteka na dva različna načina, ki pa sta si z določenih vidikov tudi podobna.
Ključne besede: računalništvo v oblaku, CRM rešitev, uvajanje, metodologija uvedbe, Microsoft Dynamics CRM, SAP CRM, Salesforce CRM, CRM.Point
Objavljeno: 23.08.2016; Ogledov: 494; Prenosov: 82
Celotno besedilo (2,31 MB)