| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 11
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Uporaba skladb, ki posegajo na jazz področje na glasbenih šolah in uvrstitev klarineta v nadstandardne jazz programe
Julija Fajhtinger, 2018, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo je zasnovano kot empirično delo. Magistrska naloga je sestavljena iz teoretičnega in empiričnega dela. Obravnava uporabo jazz skladb ali skladb, ki vsebujejo elemente jazza na klasičnih programih v nižjih glasbenih šolah, pojav klarineta v nadstandardnih jazz programih v svetu in v Sloveniji. Preučuje, ali učitelji na nižjih glasbenih šolah uvrščajo jazz skladbe ali skladbe z elementi jazza v svoje poučevanje, ali imajo kakšne izkušnje na tem področju in kako je na področju jazza v Sloveniji zastopan klarinet. Teoretični del obsega splošni del o jazzu in pojavu klarineta v tej zvrsti ter pogovore z aktivnimi jazz glasbeniki v Sloveniji, ki so iz svojih življenjskih aktivnostih na tem področju povedali, kako je bilo s pojavom jazza pri nas in kako je bilo s pojavom klarineta v jazzu. Z anketnim vprašalnikom smo torej izvedeli, ali se učitelji poslužujejo skladb, ki posegajo na področje jazza ali vsebujejo elemente jazza, če so imeli priložnost izobraževanja v tej smeri, kje so dobili znanje za poučevanje in če poznajo splošno področje jazza. V magistrskem delu so predstavljeni rezultati anketnih vprašalnikov, ki so jih reševali učitelji klasičnih programov na nižjih glasbenih šolah v Sloveniji.
Ključne besede: Jazz, glasbena šola, glasbeno šolstvo, klarinet, nadstandardni programi
Objavljeno: 13.12.2018; Ogledov: 561; Prenosov: 58
.pdf Celotno besedilo (1,19 MB)

2.
Poznavanje in poslušanje skladb Mojmirja Sepeta
Gregor Sotošek, 2018, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo z naslovom Poznavanje in poslušanje skladb Mojmirja Sepeta je razdeljeno na teoretični in empirični del. V teoretičnem delu je na začetku kronološko predstavljeno življenje in delo avtorja, v nadaljevanju je podrobneje predstavljena naveza Mojmir in Majda Sepe, ki sta skupaj sooblikovala slovensko popevko. V delu so predstavljena tudi ustvarjalčeva sodelovanja z različnimi avtorji in izvajalci ter festivali, na katerih je Mojmir sodeloval. Poudarek je na Slovenski popevki in Evrosongu, naštete so nagrade, ki jih je prejel na različnih festivalih in tiste, ki mu jih je prineslo življenje. Na koncu teoretičnega dela je predstavljen še skladateljev opus, kjer najdete tudi soustvarjalca skladbe in njenega izvajalca. V empiričnem delu so predstavljene analize rezultatov anketnega vprašalnika o poznavanju ustvarjalca, poznavanju njegove glasbe in njegovih skladb, o poslušanju njegove glasbe in o njeni priljubljenosti med poslušalci.
Ključne besede: Mojmir Sepe, Majda Sepe, popevka, šanson, Slovenska popevka, Evrosong, PORL, Big band, Zemlja pleše, Med iskrenimi ljudmi, Poletna noč, Pridi, dala ti bom cvet
Objavljeno: 07.05.2018; Ogledov: 735; Prenosov: 95
.pdf Celotno besedilo (1,11 MB)

3.
Umetniška pot skladatelja in dirigenta Jožeta Privška
Gregor Marcen, 2017, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo je pregled umetniške poti skladatelja, aranžerja in dirigenta Jožeta Privška. Jože Privšek je bil vsestranski skladatelj, saj se je ukvarjal tako z jazz glasbo, s popevko, z glasbo za film in gledališče, ljudsko glasbo, kot z glasbo za simfonični in pihalni orkester. Njegova glasbena zapuščina je ogromna, predvsem na področju jazza in slovenske popevke. Kot dirigent je več kot tri desetletja umetniško vodil Big band RTV Slovenija in ga pripeljal na zavidljivo svetovno raven. Velik pečat je kot umetniški svetovalec pustil tudi Orkestru Slovenske vojske in big bandu Toti Big Band Maribor. Pomemben del magistrskega dela je analiza skladbe Majska suita, ki jo je skladatelj posvetil Orkestru Slovenske vojske.
Ključne besede: Jože Privšek, skladatelj, dirigent, Big band RTV Slovenija, Jazz, Slovenska popevka, Majska suita
Objavljeno: 25.10.2017; Ogledov: 956; Prenosov: 171
.pdf Celotno besedilo (1,55 MB)

4.
ODNOS DO GLASBENIH TEKMOVANJ V SLOVENIJI NA OSNOVNI IN SREDNJI STOPNJI V GLASBENEM ŠOLSTVU
Anja Zalokar, 2016, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo je zasnovano kot empirično delo. Obravnava odnos do glasbenih tekmovanj v Sloveniji na osnovni in srednji stopnji v glasbenem šolstvu. Preučuje vzgojno-izobraževalni program glasbenih šol v Sloveniji, glasbena tekmovanja, tekmovanje mladih slovenskih glasbenikov (TEMSIG) od prvega tekmovanja do danes in srečevanje s tremo na javnih nastopih. Z anketnim vprašalnikom smo izvedeli, kdo učence in dijake spodbudi za glasbeno tekmovanje, ali se radi udeležujejo le teh ter tudi katerih tekmovanj se raje udeležujejo, slovenskih ali tujih. V drugem delu magistrskega dela so predstavljeni rezultati anketnih vprašalnikov, ki so jih reševali učenci osnovne stopnje ter dijaki srednje stopnje na glasbenih šolah.
Ključne besede: Glasbena šola, glasbeno šolstvo, glasbena tekmovanja, Tekmovanje mladih slovenskih glasbenikov (TEMSIG), trema.
Objavljeno: 10.11.2016; Ogledov: 858; Prenosov: 136
.pdf Celotno besedilo (373,88 KB)

5.
RAZVOJ GODBENIŠTVA NA SLOVENSKEM OD LETA 1945 DO DANES
Ana Verhovšek, 2015, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo je teoretično. Zajema zgodovinski pregled ustvarjanja in delovanja pihalnih godb na Slovenskem od leta 1945 do danes. Uvodoma je razložen pomen besede godba na različnih govornih področjih v Evropi in opisan razvoja pred letom 1945. Osrednji del je namenjen razvoju godb po letu 1945. Opisana je organizacija Zveza slovenskih godb. Godbe so kronološko razvrščene glede na leto ustanovitve. Posebno poglavje je namenjeno KD Godbe na pihala Slovenske Konjice, njegovemu razvoju in delu do danes. Predstavljen je sedanji dirigent s katerim sem opravila intervju, nekdanji in sedanji godbeniki, sodelovanje na raznih tekmovanjih, srečanjih in koncertih. Uporabljene so deskriptivna in zgodovinska metoda.
Ključne besede: Orkester Godba na pihala Dirigent Godbenik
Objavljeno: 28.09.2016; Ogledov: 962; Prenosov: 141
.pdf Celotno besedilo (1,37 MB)

6.
Posodobljeni učni načrt
Dušan Sodja, Slavko Kovačič, Borut Vatovec, 2012, slovar, enciklopedija, leksikon, priročnik, atlas, zemljevid

Ključne besede: gimnazije
Objavljeno: 21.12.2015; Ogledov: 732; Prenosov: 35
URL Povezava na celotno besedilo

7.
SOLISTIČNA LITERATURA ZA KLARINET SLOVENSKIH SKLADATELJEV MED LETOMA 1950 IN 2012
Sanja Hvalec, 2015, magistrsko delo

Opis: POVZETEK Magistrsko delo je sestavljeno iz dveh delov. V prvem delu-teoretičnem delu, je predstavljena literatura za klarinet, ki so jo napisali, ustvarili slovenski skladatelji. Predstavljeno je Društvo slovenskih skladateljev, ki igra pomembno, če ne največjo, vlogo pri tem, da podpira in daje možnost slovenskim skladateljem da se razvijajo, komponirajo in da so njihove skladbe tudi izvedene. Drugi del je praktični del magistrskega dela v obliki magistrskega nastopa. Zaigrane bodo tri skladbe. Te so: Tri pravljice za klarinet in klavir, skladatelja Marijana Lipovška, drugi stavek Sonate brevis, ki jo je napisal Zlatan Vauda in Tri skladbe za solo klarinet skladatelja Ambroža Čopija, od katerih bom zaigrala prvo skladbo.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE:  klarinet,  slovenski skladatelji,  Društvo slovenskih skladateljev,  Tri pravljice,  Sonata brevis,  Tri koncertne skladbe.
Objavljeno: 07.10.2015; Ogledov: 1407; Prenosov: 139
.pdf Celotno besedilo (339,37 KB)

8.
50 let Pedagoške fakultete
Petra Skok, 2011

Ključne besede: univerze, visoke šole, Maribor
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 703; Prenosov: 37
URL Povezava na celotno besedilo

9.
IZBOR DEL IZ ZBIRKE »SKLADBE ZA KLARINET« ZA OSNOVNO STOPNJO GLASBENEGA ŠOLSTVA
Marko Furek, 2013, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega dela in diplomskega nastopa. Teoretični del se deli na dva dela. V prvem so predstavljeni skladatelji, katerih dela sem izbral. Predstavitev skladateljev zajema njihov življenjepis, glasbeno dejavnost, kompozicijsko tehniko, slog in seznam del. V drugem delu sem oblikovno, ritmično, harmonsko in interpretativno analiziral tri izbrana dela: Selanka, op. 16 (Zdenek Fibich), Ajda in klarinet (Marjan Grdadolnik) in Polka (Pavel Šivic).
Ključne besede: klarinet, Marjan Grdadolnik, Zdenek Fibich, Pavel Šivic, Selanka op. 16, Ajda in klarinet, Polka
Objavljeno: 08.07.2013; Ogledov: 2363; Prenosov: 159
.pdf Celotno besedilo (7,33 MB)

10.
VKLJUČEVANJE PREKMURKSE LJUDSKE GLASBE V GLASBENE ŠOLE
Miran Flegar, 2012, diplomsko delo

Opis: POVZETEK Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega dela, ki opisuje zgodovinske, geografske, demografske in jezikovne značilnosti Prekmurja ter značilnosti prekmurske ljudske glasbe in njene poustvarjalce. V praktičnem delu je največ pozornosti namenjeno izdelavi učnega načrta za peti razred nižje glasbene šole s poudarkom na vključevanju prekmurske ljudske glasbe v učni proces. Za posamezno učno uro so izdelane učne priprave.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: Prekmurje, prekmurska ljudska glasba, učni načrt, glasbena šola, nauk o glasbi
Objavljeno: 04.01.2013; Ogledov: 2578; Prenosov: 243
.pdf Celotno besedilo (1,64 MB)

Iskanje izvedeno v 0.17 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici