| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Zadovoljstvo z delom v podjetju C&A MODA D. O. O., poslovna enota Kranj
Aleksandra Kovačević, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Zadovoljstvo zaposlenih je ključnega pomena za uspešnost organizacij iz več razlogov. Zadovoljni zaposleni so bolj motivirani, produktivni in angažirani pri delu. Prispevajo k nižji fluktuaciji kadra, boljšemu timskemu delu, večji inovativnosti ter izboljšanemu odnosu do strank. Visoko zadovoljstvo zaposlenih krepi ugled organizacije, vpliva na zdravje in počutje zaposlenih ter zagotavlja dolgoročno uspešnost podjetja. Raziskovali smo zadovoljstvo zaposlenih v podjetju C&A MODA D. O. O., s poudarkom na poslovalnici v Kranju. Zadovoljstvo zaposlenih je ključni dejavnik uspešnosti organizacij, ki vpliva na produktivnost, angažiranost in delovno okolje. Cilj raziskave je pridobiti globlji vpogled v zadovoljstvo zaposlenih v tem podjetju in identificirati ključne dejavnike, ki vplivajo nanj. Preučuje se tudi povezava med zadovoljstvom zaposlenih ter uspešnostjo podjetja. Raziskava se osredotoča na analizo zadovoljstva zaposlenih v C&A MODA D. O. O., poslovna enota Kranj. Skozi analizo teorije in dejavnikov vpliva na zadovoljstvo zaposlenih raziskava ponuja smernice za izboljšanje upravljanja zadovoljstva in doseganje trajnostne konkurenčne prednosti. Na podlagi narejene raziskave ugotavljamo, da je zadovoljstvo zaposlenih ključno za uspešno delovanje podjetja. C&A MODA D. O. O. prepoznava pomen zadovoljstva zaposlenih in izvaja strategije za izboljšanje delovnih pogojev, komunikacije ter omogočanje osebnega in poklicnega razvoja. Rezultati naše raziskave kažejo na pozitiven trend zadovoljstva zaposlenih v podjetju.
Keywords: zadovoljstvo, delo, delovno mesto, kadrovski management, organizacija
Published in DKUM: 17.10.2023; Views: 289; Downloads: 50
.pdf Full text (1,73 MB)

2.
Princip "need to know" : diplomsko delo univerzitetnega študija
Aleksandra Kovačević, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Že od začetka človeškega obstoja velja načelo ''need to know'', saj igrajo podatki ključno vlogo v boju za preživetje. Tako vsak koristen podatek predstavlja za uporabnika informacijo. Če hočemo, da informacija ostane zaščitena, je potrebno zagotoviti ZAUPNOST, katere cilj je preprečiti nepooblaščeno uporabo informacij. Informacija ima v tem primeru INTEGRITETO, saj je njena distribucija prepovedana. Omejitev RAZPOLOŽLJIVOSTI informacij je torej osnovni element njihove zaščite. Princip ''need to know'' zajema izražanje pomembne informacije, ki v razmerju z neko dejavnostjo in aktivnostjo – Operacijo X – ne more in ne sme biti posredovana okolici, tj. javnosti. To pomeni, da je Operacija X v osnovi tajna in kot takšna nalaga tistim, ki jo morajo uspešno izpeljati, zahtevo po ohranjanju zaupnosti z njo povezanih informacij. Nedvomno bi bilo destruktivno, ko bi vsi vedeli za Operacijo X. To je poglavitni razlog za držanje informacij v tajnosti, tako da se o informacijah, povezanih z njo, molči in se jih razkrije samo tistim, ki jih morajo poznati. Vzpostavi se potrebnost njihovega poznavanja zgolj s strani določenih ljudi, kar je tudi bistvo načela ''need to know''. Morda je vojska pravšnji in nazorni primer uveljavljanja tega načela, saj se informacij o vojaških misijah in strategijah ne posreduje nepooblaščenim osebam. Cilj načela je omejitev škode, ki bi jo lahko povzročil notranji vir, t. i. ''insider'', ki bi izdal zaupanje in tajne informacije posredoval osebam, ki imajo namen preprečiti uspešno izvedbo Operacije X. Neizvajanje omenjenega načela lahko povzroči resne posledice, o čemer recimo pričajo dogodki v ZDA 11. septembra 2001.
Keywords: informacije, podatki, tajni podatki, dostop, varnostno preverjanje, diplomske naloge
Published in DKUM: 12.06.2013; Views: 2880; Downloads: 269
.pdf Full text (871,70 KB)

Search done in 1.16 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica