| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 16
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
PLANIRANJE IN NAČRTOVANJE REVIZIJE NA PODLAGI OCENE TVEGANJ
Marko Rauter, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi so predstavljeni ključni pristopi za razumevanje področja revizije informacijskih sistemov. Predstavljeno je področje uporabe tveganj v procesih in postopkih revizije. Ključen pomen nam predstavljajo tehnike za ovrednotenje tveganj, opredeljene s strani mednarodnega združenja ISACA, katerim smo namenili največjo pozornost. V nadaljevanju diplomske naloge sledi predstavitev praktičnega dela, ki je razdeljen na štiri dele. V prvih dveh delih je opis snovanja lastnega programa ter vpeljava izbranega pristopa. Slednja predstavljata vodilo in glavni namen diplomske naloge. Sledi predstavitev praktične uporabe izdelanega programa ter predstavitev ključnih rezultatov in ugotovitev.
Ključne besede: revizija informacijskih sistemov, ovrednotenje tveganja, tehnike ovrednotenja tveganj, programska podpora za identifikacijo tveganja
Objavljeno: 14.08.2012; Ogledov: 1219; Prenosov: 160
.pdf Celotno besedilo (2,35 MB)

3.
OBLIKOVANJE PRAVIL ZA PRESLIKAVO PROCESOV IZ ZAPISA COBIT V MODEL BPMN
Katarina Sevšek, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu so oblikovana pravila za preslikavo procesov iz zapisa COBIT v model BPMN. V prvem delu je predstavljeno področje COBIT-a, od njegovega razvoja, okvirja in osrednjih sestavnih delov. Sledi predstavitev BPM notifikacije in njenih elementov ter predstavitev teorije izjavnega računa. V drugem delu so vzpostavljena in formalno zapisana pravila za preslikavo, ki so v tretjem delu validiranana na procesih iz vseh COBIT-ovih domen. Pri tem so za izbrane procese izdelani BPMN modeli, ki potrjujejo pravila. V zadnjem delu so podani rezultati, potrjene, na začetku dela zastavljene hipoteze, navedene omejitve in implikacije ter podani predlogi za nadaljnje delo, katerim na koncu sledi še sklep.
Ključne besede: COBIT, BPMN, množice, izjave, kvantifikatorji
Objavljeno: 13.07.2012; Ogledov: 1267; Prenosov: 173
.pdf Celotno besedilo (7,77 MB)

4.
PRIMERJAVA POROČIL ZA VODENJE INFORMATIKE COBIT 4.1 IN COBIT 5
Darja Štagar, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili področja upravljanja informatike, ki jih je za uspešno poslovanje potrebno upravljati organizirano. Priporočljiva je uporaba različnih standardov in priporočil, zato smo v delu predstavili nekatere standarde in priporočila, ki to omogočajo. Glavna tema te naloge so priporočila za vodenje informatike CobIT, ki smo jih tudi podrobneje predstavili. Obravnavali smo zadnji dve različici, CobIT 4.1 in CobIT 5. Ker sta si med seboj bistveno različni, smo ju primerjali in analizirali razlike. Pri primerjavi smo upoštevali tako razlike v osnovnih konceptih priporočil, kot tudi strukturne in vsebinske razlike.
Ključne besede: upravljanje IT, vodenje IT, priporočila, CobIT, ITIL
Objavljeno: 16.11.2012; Ogledov: 1503; Prenosov: 240
.pdf Celotno besedilo (2,52 MB)

5.
POVEČEVANJE E-VKLJUČENOSTI Z UPORABO SMERNIC WCAG 2.0
Ana Dračina, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo najprej predstavili področje e-vključenosti in e-dostopnosti ter smernice standarda Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) 2.0. Opisali smo tudi stopnje skladnosti in glede na doseženo stopnjo smo merila uspeha uredili v tabelarično obliko. S pomočjo spletnega orodja smo pridobili napake dveh spletnih strani: ene slovenske in ene nemške, obe strani pa ponujata zdravstvene storitve preko spleta. Te napake smo nato analizirali in na tak način ugotovili, da je stran, ki bolj upošteva merila uspeha opisanega standarda, nemška spletna stran. Tako smo tudi potrdili predvidevanja, da v Sloveniji spletne strani niso najbolj dostopne ljudem s posebnimi potrebami.
Ključne besede: e-vključenost, smernice, WCAG 2.0, stopnje skladnosti
Objavljeno: 12.03.2013; Ogledov: 1344; Prenosov: 160
.pdf Celotno besedilo (2,45 MB)

6.
RAZVOJ INFORMACIJSKE REŠITVE ZA PODPORO COBIT-OVIM ZOPS MATRIKAM
Lidija Vincekovič, 2013, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili procesno usmerjen okvir za upravljanje informatike COBIT, natančneje različici 4.1 in 5. Podrobneje smo se osredotočili na t.i. ZOPS matrike, ki so sestavni del tega okvirja in prikazujejo organizacijski okvir posameznega procesa COBIT-a. Z matriko so določene vloge, ki so za posamezne aktivnosti v procesu zadolžene, odgovorne, posvetovane in seznanjene. Ker je teh matrik v obeh različicah skupno 71, smo z namenom lažje preglednosti razvili informacijsko rešitev, ki na enostaven način omogoča pregled matrik in omogoča različne funkcionalnosti kot podporo poslovanju ob uporabi teh matrik.
Ključne besede: COBIT, razvoj informacijske rešitve, ZOPS matrika, upravljanje IT
Objavljeno: 30.08.2013; Ogledov: 1688; Prenosov: 234
.pdf Celotno besedilo (2,43 MB)

7.
PRIMERJAVA SKLADNOSTI ORODIJ ZA UPRAVLJANJE SLUŽBE ZA POMOČ UPORABNIKOM IN OBVLADOVANJE INCIDENTOV S PRIPOROČILI IT OGRODIJ
Aleš Banfić, 2013, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo sestoji iz pregleda dobrih praks, kjer smo na kratko predstavili COBIT in ITIL. Natančneje smo analizirali proces obvladovanja incidentov in proces pomoči uporabnikom. Na spletu smo identificirali orodja, ki jih lahko podjetja uporabljajo pri upravljanju službe za pomoč uporabnikom. Ta orodja smo na kratko predstavili in tri s pomočjo našega modela preverili, ali ustrezajo kateri dobri praksi. V zaključku smo predstavili rezultate in podali mnenje.
Ključne besede: IT orodja, služba za pomoč uporabnikom, obvladovanje incidentov, ITIL, COBIT
Objavljeno: 13.09.2013; Ogledov: 960; Prenosov: 95
.pdf Celotno besedilo (3,34 MB)

8.
ZELENI IT: OSNOVE, STANDARDI IN VPLIV NA OKOLJE
Dimitar Ivanovski, 2013, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu obravnavamo zeleno IT ter prednosti in slabosti trajnosti. Opisali smo prepletanje poslovanja, IT in okolja ter vpliv, ki ga imajo na družbo. Pregledali smo standarde na področju zelene IT. Podrobneje smo predstavili standarda ISO 14001 in koncept nenehnega izboljševanja. Predstavili smo sistem ravnanja z okoljem. Pokazali smo, da lahko izbrane procese standarda oblikujemo s pomočjo BPMN, ki so nam potem pomagali pri oblikovanju prototipne IT-rešitve. Zaključili smo, da s pomočjo zelene IT ustvarjamo temeljne vrednote in pozitivno vplivamo na okolje.
Ključne besede: zelena IT, okolje, trajnost, ISO 14001, EMS.
Objavljeno: 13.09.2013; Ogledov: 1636; Prenosov: 171
.pdf Celotno besedilo (4,41 MB)

9.
PREGLED MOBILNIH REŠITEV ZA IZOBRAŽEVANJE UPRAVLJANJA INFORMATIKE
Matija Pildek, 2014, diplomsko delo

Opis: Mobilne naprave lahko uporabljamo za vrsto opravil, ki se tičejo tako vsakdana kot tudi poslovnega sveta, športa, zdravja, izobraževanja in drugih dejavnosti. Ker so mobilne naprave vedno cenejše in tako bolj dostopne povprečnemu uporabniku in je v porastu uporaba mobilnih naprav med mladimi, ki se še zmeraj izobražujejo, mobilne naprave predstavljajo enkratno priložnost za realizacijo izobraževanja preko teh naprav, kar imenujemo m-učenje. M-učenje ima prednost pred ostalimi oblikami učenja, kot so e-učenje, mentorstvo, institucionalno izobraževanje, ker mobilne naprave z uporabo specifičnih aplikacij omogočajo učenje in izobraževanje, ki je popolnoma neodvisno od lokacije in trenutne razpoložljivosti udeleženca izobraževanja oz. uporabnika, kar je tudi smisel mobilnosti. S tem uporabnik pridobi agilnost izobraževanja, saj se lahko izobražuje kjerkoli in kadarkoli ima za to na voljo prosti čas. Zaradi prevelikega nabora aplikacij, ki so nam na voljo danes, se bomo osredotočili na operacijska sistema za mobilne naprave Android in iOS, ki sta zaradi svoje popularnosti najprimernejša kandidata. Spremenljivke, ki bodo merjene, testirane, opazovane in ocenjevane, so povzete iz standarda ISO/IEC 9126[1], dokumenta AQuA [2], dobrih praks, smernice za razvoj Android aplikacij ter iz uporabniških izkušenj [3]. S primerjavo aplikacij smo pridobili podatke, ki so nam služili za ocenjevanje in točkovanje. Po pregledu elektronske tržnice smo identificirali 17 mobilnih rešitev za izobraževanje PRINCE2 (od tega 10 za android in 7 za iOS mobilno platformo), 43 mobilnih rešitev za izobraževanje ITIL ogrodja (16 za android in 27 za iOS mobilno platformo). Med seboj smo primerjali tri aplikacije za ogrodje ITIL in tri aplikacije za ogrodje Prince2.
Ključne besede: Android, iOS, ITIL, PRINCE2, m-učenje, mobilne aplikacije
Objavljeno: 04.06.2014; Ogledov: 819; Prenosov: 75
.pdf Celotno besedilo (3,34 MB)

10.
Iskanje izvedeno v 0.17 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici