| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Načrtovanje in tehnologija izdelave razdelilnika medija v polnilni liniji
David Kosi, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Računalniško podprta tehnologija se vedno bolj uveljavlja v podjetjih zaradi ohranjanja konkurenčnosti na trgu. Programski paketi vsebujejo vse potrebne komponente za poenostavljeno programiranje izdelkov, ki vplivajo na natančnost, produktivnost in čas izdelave. V diplomski nalogi sem predstavil razdelilnik medija, ki je del polnilne linije za polnjenje tekočih medijev. S pomočjo CAD modelirnika sem modeliral steber in ohišje razdelilnika medija. Nato sem s povezavo med CAD in CAM sistemoma izbral potrebne operacije in orodja za obdelavo, izdelal sem tehnološke risbe ter opravil simulacijo poti orodij v CAMWorks NC. Rezultat povezave med CAD in CAM sistemoma je NC-koda, ki je bila izdelana s pomočjo poprocesorja in je hkrati osnova za izdelavo razdelilnika na CNC-stroju.
Keywords: polnilna linija, razdelilnik medija, CAD/CAM modeliranje, NC-programiranje, simulacija
Published: 05.10.2020; Views: 199; Downloads: 54
.pdf Full text (1,61 MB)

2.
VPLIV UPORABNIŠKIH OCEN V SPLETNIH RECENZIJAH NA NAKUPNO ODLOČANJE
David Kosi, 2015, undergraduate thesis

Abstract: Tema te naloge so uporabniške ocene v spletnem mediju in kako te vplivajo na odločanje. Dotikamo se procesa odločanja v katerega v sklopu uporabniških recenzij umeščamo tudi numerične ocene, kot zunanji vir informacij. Delo se spopada s problemom kako, če pogledamo celoten proces odločanja, lahko ena uporabniška ocene nanj vpliva. Cilj naloge je ugotoviti dejavnike pomembne v uporabniških ocenah in med njim vzpostaviti s pomočjo strokovne literature utemeljene logične povezave. Osredotočamo se predvsem na lastnosti ocen in njihove zakonitosti – obravnavamo povprečne ocene, števila oddanih recenzij in frekvenčne razporeditve ocen, ter ugotavljamo kako vse to vpliva na stopnjo gotovosti, s katero se posamezni odjemalec odloča.
Keywords: uporabniške ocene, spletne recenzije, proces odločanja, informacijska zasičenost
Published: 03.12.2015; Views: 577; Downloads: 63
.pdf Full text (1,45 MB)

Search done in 0.08 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica