SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 95
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
PROCES IZVOZNEGA POSLA - PRIMER PODJETJA LIP POLJČANE, D. D.
Sonja Štibler, 2009, diplomsko delo

Opis: Podjetje Lip Poljčane, d. d., je lesno predelovalno podjetje z dolgoletno tradicijo. Proizvodni program obsega otroške posteljice, otroške sobe, previjalne komode itd. Analiza v okviru tega diplomskega dela je pokazala, da je podjetje Lip Poljčane, d. d., v svojem dolgoletnem poslovanju razvilo svojo poslovno strategijo. Uspešen menedžment je podjetju ustvaril dober imidž na tujih tržiščih, kar se kaže v zadovoljstvu kupcev na različnih tujih tržiščih. Podjetje svojim kupcem zagotavlja visoko kakovostne izdelke, konkurenčne pogoje, točne dobave, ugodne transportne klavzule za kupce ter hitro prilagajanje tržnim zahtevam. Pri analizi izvoznega posla v Kanado sem ugotovila, da je izvozni posel za podjetje kompleksna in dalj časa trajajoča naloga. Podjetje Lip Poljčane, d. d., uporablja neposreden način vstopa na kanadsko tržišče. Prodajni referent sodeluje v fazi priprave, izvedbe in zaključka posla, zato je njegova naloga časovna in tehnična koordinacija vseh opravil v posameznih fazah izvoznega posla. Poleg prodajnega referenta v izvoznem poslu v Kanado sodeluje tudi špediter Sloven Inter Celje, d. o. o. Podjetje Lip Poljčane, d. d., je podjetje, ki se ukvarja tako z izvoznimi posli kot tudi z odpremo blaga v države članice Evropske unije. Podjetje Lip Poljčane, d. d., se bo še naprej trudilo, da bo svojim kupcem nudilo najkakovostnejše izdelke po ugodnih cenah. Osredotočilo se bo na vstop na nova tuja tržišča in s tem poskušalo pridobiti čim več novih tujih strank, seveda pa ne sme pozabiti na že obstoječe tuje in domače kupce.
Ključne besede: mednarodno poslovanje, izvozni posel, odprema blaga, Intrastat, Lip Poljčane, d. d.
Objavljeno: 17.02.2010; Ogledov: 2369; Prenosov: 360
.pdf Celotno besedilo (2,48 MB)

3.
STRATEGIJE CEN PODJETJA JERUZALEM ORMOŽ VVS d.d. ZA TUJE TRGE
Marjan Ficko, 2009, diplomsko delo

Opis: Podjetje Jeruzalem Ormož prodaja svoja vina na domačem in tujem trgu. Kot veliko slovenskim podjetjem tudi podjetju Jeruzalem Ormož predstavljajo najpomembnejše trge Sloveniji najbližje države. Vendar si v podjetju prizadevajo razširiti prodajo vseh svojih vin v čim več držav. Posebej se jim zdijo privlačne države zahodne in severne Evrope, in sicer zaradi nizke lastne proizvodnje in velike kupne moči. Podjetje se zaveda dejstva, da lahko izvoz, razen priložnosti, prinaša tudi tveganja. Za uspešno prodajo je izdelku potrebno določiti primerno ceno, kar podjetje izvede s pomočjo izbrane metode in cenovne strategije. Pri določanju prodajne cene za tuji trg mora podjetje upoštevati številne dejavnike, ki niso prisotni pri določanju cene za domači trg, običajno pa vodijo do precejšnje spremembe končne prodajne cene. V tej diplomski nalogi smo preučili kako določa prodajne cene in katere cenovne strategije za tuje trge uporablja podjetje Jeruzalem Ormož VVS d.o.o. Obravnavali smo primer, ko podjetje zaradi doseganja cilja povečane prodaje, za enake izdelke uporablja različne prodajne cene.
Ključne besede: trženjski splet, strategija cene, izvoz, vinarstvo, Jeruzalem Ormož d.o.o.
Objavljeno: 02.12.2009; Ogledov: 2364; Prenosov: 242
.pdf Celotno besedilo (346,18 KB)

4.
IZVOZNO TRŽENJE V ARABSKI KULTURI - PRIMER PODJETJA GORENJE D.D.
Petra Kumer, 2009, diplomsko delo

Opis: Poznavanje kulture, njenih sestavin, značilnosti in njenega vpliva na poslovanje, je bistvenega pomena pri obvladovanju kulturnih razlik. Kulture se med seboj razlikujejo, imajo svoje posebnosti in drugačnosti. Kulturne razlike so lahko skoraj nevidne, vendar obstajajo in so bistvene za določeno kulturo. Zato se mednarodno poslovanje bistveno razlikuje od poslovanja na domačem trgu. Pri mednarodnem poslovanju je pomembno poznavanje poslovnih običajev, načina poslovnih pogajanj ter načina komuniciranja in tujih tržišč. Pri obvladovanju kulturnih razlik pa je bistveno poznavanje sestavin kulture in njenega vpliva na poslovanje. V diplomskem delu je opredeljena kultura, opisane so sestavine in dimenzije kulture, opredeljena pa je tudi različnost kultur. Tržnik, ki deluje na mednarodnem trgu, mora biti pripravljen in seznanjen s kulturnimi razlikami, če želi uspešno poslovati in se izogniti nepotrebnim napakam in spodrsljajem. Znati mora zgraditi dobre medsebojne odnose, ki temeljijo na korektnih odnosih in spoštovanju, znati mora poslušati in razumeti poslovnega partnerja. Še posebej mora biti pozoren na elemente kulture, kot so jezik, religija, vrednote, običaji estetika, izobrazba, socialni sistem, politika. Arabska kultura predstavlja visoko razvite kulture in civilizacije. Arabska kultura ni agresivna kultura in se ravna po načelih islama, zato je pri poslovanju z arabskimi državami potrebno upoštevati različno razumevanje poslovnih konceptov. Vodilo islamskega poslovanja sta pravičnost in legitimnost. Poslovanje in poslovno obnašanje predpisuje Koran, muslimani pa verjamejo, da vso lastništvo pripada bogu Alahu. Gorenje d.d. je svoje poslovanje razširilo tudi na trge arabskih držav. Na te trge je vstopilo z ustanovitvijo hčerinskega podjetja oziroma predstavništva, Gorenje Gulf, v Dubaju. To obliko vstopa je izbralo zaradi lažjega vstopa in političnih razmer. Gorenje Gulf išče potencialne kupce na trgih arabskih držav in na teh trgih promovira blagovno znamko Gorenje.
Ključne besede: Ključne besede: Kultura, izvozno trženje, poslovni običaji in pogajanja, arabska kultura, Gorenje d.d..
Objavljeno: 28.06.2010; Ogledov: 2342; Prenosov: 687
.pdf Celotno besedilo (339,67 KB)

5.
PRIMERJALNA ANALIZA TRŽENJA PODJETJA SCHIKI D.O.O. NA TRGIH MAKEDONIJE IN SRBIJE
Lucija Podgrajšek, 2010, diplomsko delo

Opis: Da bi podjetje dobro poslovalo na tujem tržišču, mora najprej narediti analizo okolja tujega trga. V diplomskem delu smo se osredotočili na analizo poslovanja na trgih Makedonije in Srbije v primeru podjetja Schiki d.o.o. Osredotočili smo se na posamezne dejavnike, kot so: logistični dejavniki, velikost trga, tržni potencial, rast trga, konkurenca, ciljna skupina kupcev, pravne razmere in kupna moč kupcev. Poleg analize tržišča smo v diplomski nalogi predstavili tudi, kako je podjetje Schiki d.o.o. vstopilo na posamezna trga, s katerimi prednostmi, pomanjkljivostmi, nevarnostmi in priložnostmi se je srečalo na posameznem trgu, kako podjetje posluje na posameznih trgih sedaj in s katerimi produkti posluje na posameznih trgih.
Ključne besede: analiza tržnega poslovanja, Makedonija, Srbija
Objavljeno: 12.11.2010; Ogledov: 1391; Prenosov: 90
.pdf Celotno besedilo (523,54 KB)

6.
7.
8.
9.
10.
Iskanje izvedeno v 0.11 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici