| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Lastna celostna grafična podoba
Gašper Pristovnik, 2020, diplomsko delo

Opis: Namen diplomske naloge je bil ustvariti učinkovito lastno celostno grafično podobo, ki mi bo pomagala pri nadaljevanju moje poslovne poti. Zato smo delo razdelili na teoretični in praktični del. V teoretičnem delu smo predstavili oblikovanje na splošno, grafično oblikovanje, proces oblikovanja vizualnih sporočil, pomen barv ter kaj celostna grafična podoba sploh je. Za konec smo analizirali še celostno grafično podobo spletne trgovine mimovrste. V praktičnem delu smo ustvarili logotip, ki smo ga tudi animirali, spletno stran ter nato celostno grafično podobo aplicirali še na promocijske izdelke. Ob tem smo upoštevali pridobljeno znanje iz teoretičnega dela.
Ključne besede: celostna grafična podoba, vizualna komunikacija, grafično oblikovanje
Objavljeno: 04.11.2020; Ogledov: 219; Prenosov: 59
.pdf Celotno besedilo (2,87 MB)

2.
Izboljšava vizualne komunikacije opozorilnih alarmov na poplavnih območjih Slovenije in Avstrije
Žan Žnidar, 2020, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo povzema bistvene faze načrtovanja in oblikovanja sodobnih aplikacij za pametne mobilne telefone. V prvem delu naloge smo predstavili teoretično osnovo o poplavah in analizirali obstoječe rešitve osveščanja pred poplavami na trgu. Opisali smo ključne procese snovanja uporabniške izkušnje in uporabniškega vmesnika. V drugem delu smo izvedli empirični del, spoznali smo se z orodji za izdelavo in animacijo uporabniških vmesnikov. Izdelali vizualno predlogo za aplikacijo, ki uporabnike osvešča o razlivanju rek, hkrati pa omogoča pogled v meritve vodostajev. Ugotovili smo, da končni produkt upošteva industrijske standarde in je konkurenčen na trgu.
Ključne besede: uporabniška izkušnja, uporabniški vmesnik, interaktivno oblikovanje, žični model, poplave
Objavljeno: 04.11.2020; Ogledov: 172; Prenosov: 18
.pdf Celotno besedilo (2,70 MB)

3.
Celostne grafične podobe v finančnem svetu
Aljaž Gašperič, 2020, diplomsko delo

Opis: To delo definira osnove grafičnega oblikovanja in vizualnih komunikacij. Prav tako pa je zasnova celostne grafične podobe za podjetje v finančnem svetu. Loti se raziskovanja osnov oblikovanja in celostnih grafičnih podob. Da bo naloga tudi praktično podkovana, je v sodelovanju s podjetjem NAKO nastala nova celostna grafična podoba, ki upošteva vsa načela naučena skozi nalogo. Potreben je bil pogovor s podjetjem o novi podobi, izgledu in sporočilnosti. Tekom naloge so se pojavile ovire. Pomanjkanje domišljije, ustrezna raznolikost, omejitev sredstev in literature zaradi koronavirusa. Področje je najprej raziskano nato še preizkušeno. Na koncu pa ta naloga doseže novo podobo podjetja NAKO. Sedaj se lahko na trg poda z novim izgledom in zagonom po uspehu.
Ključne besede: grafično oblikovanje, celostna grafična podoba, tipografija, logotip, NAKO
Objavljeno: 02.11.2020; Ogledov: 172; Prenosov: 21
.pdf Celotno besedilo (3,19 MB)

4.
CELOSTNA GRAFIČNA PODOBA »OPTIKA FLAJŠAKER«
Mirjeta Zogaj, 2020, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela, ki je razdeljeno na uvodni del, glavni del in na koncu praktični del, je predstaviti spremembe celostne grafične podobe podjetja. V uvodnem delu je predstavljen teoretični del, ki razlaga osnovne pojme, s katerimi se srečujemo v diplomski nalogi in so povezani z izdelavo celostne grafične podobe. Nato opisujemo dejavnike in procese, ki so ključni pri spremembi identitete podjetja Flajšaker. Temu sledi prikaz in opis sedanje celostne grafične podobe ter opis značilnosti, kot so barva, oblika, tipografija ter implementacija, nato pa tudi opis razlogov in izhodišč za novo preoblikovano podobo, ki jo prikazujemo skozi preoblikovanja s pomočjo grafičnih orodij. V zadnjem delu prikažemo proces in zasnovo nove celostne grafične podobe optike Flajšaker.
Ključne besede: grafično oblikovanje, celostna grafična podoba, logotip, tipografija, uporabniški vmesnik
Objavljeno: 02.11.2020; Ogledov: 150; Prenosov: 46
.pdf Celotno besedilo (4,10 MB)

5.
Kreiranje lastne tipografije s poudarkom na kaligrafiji
Flora Ribarič, 2019, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo povzema kreiranje lastne tipografije s poudarkom na kaligrafiji, ki jo implementiramo v oblikovanje. Prvi del predstavi osnovne terminologije tipografije, zgodovino tipografije in črkovne vrste. Pri tem se seznanimo s tem, kaj osnovni pojem pomeni. Drugi del zajema razlago termina kaligrafija, njeno zgodovino in tipografsko hierarhijo. Tretji del opisuje proces grafičnega oblikovanja tipografije. Vključuje skice, vmesne slike postopkov in končne slike izdelka. Tipografija je skicirana z lastnoročnim rokopisom in je nato digitalno oblikovana. Končni izdelek je unikaten, vendar ostaja problem podobnosti z drugimi tipografijami. Da bi to odpravili, bi bila potrebna bolj podrobna raziskava in eksekucija tipografije.
Ključne besede: tipografija, kaligrafija, oblikovanje
Objavljeno: 12.11.2019; Ogledov: 438; Prenosov: 55
.pdf Celotno besedilo (2,07 MB)

6.
UPORABA ODPRTOKODNIH SISTEMOV ZA IZDELAVO SPLETNIH TRGOVIN
Matej Koren, 2016, diplomsko delo

Opis: Odprtokodni sistemi za izdelavo spletnih trgovin nam lahko znižajo stroške izdelave spletne trgovine. Obstaja veliko tovrstnih sistemov, zato smo v diplomskem delu predstavili in primerjali najbolj razširjene sisteme za izdelavo spletnih trgovin. Podrobneje smo predstavili sistem OpenCart, s pomočjo katerega smo izdelali spletno trgovino. Prav tako smo s pomočjo ankete 48 spletnih razvijalcev, ki izdelujejo spletne trgovine na odprtokodnih sistemih, ugotovili, da je glavni kriterij za izbiro sistema prav njegova razširljivost v smislu modulov, vtičnikov in predlog.
Ključne besede: odprtokodni sistemi, spletne trgovine, opencart
Objavljeno: 27.10.2016; Ogledov: 837; Prenosov: 101
.pdf Celotno besedilo (4,03 MB)

7.
CELOSTNA GRAFIČNA PODOBA RAZSTAVE IN MONOGRAFIJE NIKA KRALJA
Matej Koren, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu želim predstaviti, kako se lotiti oblikovalskega problema zasnove celostne grafične podobe razstave in monografije Nika Kralja, ki je nedvomno najbolj znan slovenski oblikovalec vseh časov in generacij. Diplomsko delo raziskuje in se ukvarja s procesom oblikovanja celostne grafične podobe najprej na splošno, nato ciljno in konkretno. Zanima nas torej, kako priti do čim boljše, prave in ciljane rešitve za zastavljen problem. Na koncu diplomsko delo predstavlja rešitve koncepta celostne podobe za razstavo in monografijo Nika Kralja. Na začetku diplomskega dela se posvetim oblikovanju na splošno in razložim, kaj je grafično oblikovanje ali oblikovanje vizualnih komunikacij. Nato preidem na segment celostne grafične podobe ali identitete, podobe znotraj grafičnega oblikovanja. Koncept celostnih podob namreč ostaja ena od najosnovnejših in najkompleksnejših nalog oblikovanja vizualnih komunikacij. Podrobno opišem in ponazorim s primeri dobre prakse stopnje/faze procesa, ki se začne z osnovnim izhodiščem, nadaljuje z raziskovanjem, s projektnimi izhodišči, s konceptom in zaključi z izvedbo in upravljanjem. Naslednji del diplomskega dela pa spremlja konkreten zastavljen problem, razvoj, idejni koncept, proces oblikovanja in rešitev celostne podobe razstave in monografije Nika Kralja za Muzej za arhitekturo in oblikovanje v Ljubljani.
Ključne besede: celostna grafična podoba, razstava, monografija, Niko Kralj, vizualne komunikacije, grafično oblikovanje, identiteta/podoba, idejna zasnova, proces oblikovanja
Objavljeno: 04.08.2016; Ogledov: 1117; Prenosov: 119
.pdf Celotno besedilo (8,01 MB)

Iskanje izvedeno v 0.23 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici