| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vodenje za učenje in didaktične značilnosti pouka v osnovni šoli
Laura Rožman Krivec, 2018, doktorska disertacija

Opis: V doktorski disertaciji z naslovom Vodenje za učenje in didaktične značilnosti pouka v osnovni šoli raziskujemo povezanost med vodenjem za učenje in uveljavljanjem sodobnih značilnosti pouka. V teoretičnem delu predstavljamo dosedanja znanstvena spoznanja o vodenju za učenje in značilnosti sodobnega pouka. Teoretični prispevek disertacije predstavlja sinteza znanstvenih spoznanj, katerih končni rezultat je za potrebe naše raziskave izpeljava značilnosti vodenja za učenje in značilnosti sodobnega pouka. V empirični raziskavi proučujemo, kako ravnatelji udejanjajo vodenje za učenje, mnenja in stališča učiteljev do vodenja za učenje, uveljavljanje značilnosti sodobnega pouka v šolski praksi ter zvezo med vodenjem za učenje in didaktičnimi značilnostmi pouka. Pri tem izhajamo iz predpostavke, da se z višjo stopnjo vodenja za učenje dviga raven značilnosti sodobnega pouka. V ta namen smo uporabili kompleksni metodološki pristop, in sicer kvantitativne (anketiranje, sistematično opazovanje) in kvalitativne (intervjuvanje) raziskovalne tehnike in njim prilegajoče metode obdelave. Raziskovalni vzorec zajema učitelje in ravnatelje slučajnostno izbranih slovenskih osnovnih šol. Rezultati raziskave kažejo visoko stopnjo uveljavljenosti vodenja za učenje pri vodenju šol. Večina učiteljev zaznava ravnateljevo vodenje za učenje. Večina učiteljev soglaša s pomembnostjo vodenja za učenje. Raziskava kaže visoko uveljavljenost značilnosti sodobnega pouka v učni praksi. V našem primeru visoka stopnja soglašanja učiteljev s pomembnostjo vodenja za učenje in njihovo zaznavanje ravnateljevega vodenja za učenje ne kaže pomembne povezave z obstoječo prakso posodabljanja pouka. V ozadju teh ugotovitev so vsebinsko-metodološke omejitve naše empirične raziskave, na katere v zaključku opozarjamo.
Ključne besede: Vodenje za učenje, didaktične značilnosti pouka, sodobni pouk, učitelji, ravnatelji, učenci, osnovna šola
Objavljeno: 16.10.2018; Ogledov: 974; Prenosov: 162
.pdf Celotno besedilo (2,99 MB)

2.
Primerjava vpliva integrirane in ekološke pridelave jabolk (Malus domestica B.) na kakovost in količino pridelka
Andrej Koren, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V Sadjarskem centru Maribor smo v letu 2008 primerjali vpliv integrirane in ekološke pridelave jabolk (Malus domestica B.) na kakovost in količino pridelka. V poskus so bile zajete sorte, odporne na škrlup in plesen (′Dalinbel′, ′Topaz′ in ′Santana′) ter sorta ′Gala′, ki je masovno zastopana v integrirani pridelavi in ne sodi med odporne sorte. Rezultati kažejo, da način pridelave ni vplival na količino in kakovost pridelka, prav tako v letu poskusa, ki je imelo svoje specifične klimatske značilnosti (visoke temperature in pomanjkanje padavin), način pridelave ni vplival na okuženost plodov s škrlupom (Venturia inaequalis) in plesnijo (Podosphaera leucotricha).
Ključne besede: jablana, ekološka pridelava, integrirana pridelava, pridelek, kakovost
Objavljeno: 19.05.2016; Ogledov: 1114; Prenosov: 58
.pdf Celotno besedilo (771,12 KB)

3.
OPTIMIZACIJA PROIZVODNJE ELEKTRIČNE ENERGIJE V SPODNJESAVSKIH HIDROELEKTRARNAH
Andrej Koren, 2014, magistrsko delo

Opis: Magistrska naloga obravnava optimizacijo proizvodnje električne energije v verigi hidroelektrarn. Optimizacija temelji na modelu pretakanja vode v verigi hidroelektrarn. Model verige hidroelektrarn sestavljajo modeli elektrarn, ki upoštevajo obratovanje z največjim izkoristkom v skladu s školjčnimi diagrami. Model pretakanja vode v verigi temelji na poenostavljenem modelu pretakanja vode v kanalu, pri čemer je celoten kanal sestavljen iz več diskretnih odsekov, med katerimi se pretaka voda. Model upošteva pretakanje vode med posameznimi elektrarnami v verigi kot tudi akumulacije posameznih elektrarn. Sestavljen model verige elektrarn je uporabljen pri optimizaciji obratovanja verige. Slednja predstavlja omejen in nelinearen optimizacijski problem. Optimizacija je izvedena na osnovi kriterijske funkcije, ki opisuje dobiček pri časovno spremenljivi odkupni ceni prodane električne energije za dani dotok vode v akumulacijo prve hidroelektrarne. Pri izvedbi optimizacije se upoštevajo omejitve glede nivojev vode in pretokov v posameznih odsekih verige. Z optimizacijo se išče najboljša časovna razporeditev poteka in velikosti moči posameznih hidroelektrarn. Opisan postopek je izveden za del verige hidroelektrarn na reki Savi. Uporabljeno optimizacijsko orodje pa je diferenčna evolucija.
Ključne besede: modeliranje verige hidroelektrarn, diferenčna evolucija, optimizacija
Objavljeno: 27.05.2014; Ogledov: 2100; Prenosov: 135
.pdf Celotno besedilo (7,52 MB)

4.
VKLJUČEVANJE HIDROELEKTRARNE KRŠKO V SPODNJESAVSKO ELEKTROENERGETSKO OMREŽJE
Andrej Koren, 2010, diplomsko delo/naloga

Opis: To delo opisuje verigo hidroelektrarn na spodnji Savi. Podani so pretoki na področju spodnjesavske verige. Predstavljena je hidroelektrarna Krško z izračuni kratkostičnih moči v stikališču. Predstavljeno je elektroenergetsko omrežje spodnje Save z bistvenimi stikališči in vključevanje hidroelektrarne v ta stikališča. Predstavljeno je tudi njeno neposredno okolje ter načini spremljanja vplivov elektrarne nanj.
Ključne besede: hidroelektrarna, elektroenergetsko omrežje, veriga hidroelektrarn, izračuni, okolje, vključitev hidroelektrarne v omrežje
Objavljeno: 14.12.2010; Ogledov: 2140; Prenosov: 229
.pdf Celotno besedilo (2,79 MB)

Iskanje izvedeno v 0.16 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici