| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 45
Na začetekNa prejšnjo stran12345Na naslednjo stranNa konec
1.
Nekateri vidiki vrednotenja učbenikov za pouk geografije v 7. razredu osnovne šole
Natalija Šmit, 2011, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo temelji na primerjavi in vrednotenju učbenikov, ki so na voljo v sedmem razredu osnovne šole za pouk geografije. Ker je učbenik eno izmed temeljnih gradiv, smo želeli na osnovi izbranih kriterijev ugotoviti kvaliteto posameznega učbenika in ali obstajajo med učbeniki razlike, kljub temu, da izpolnjujejo zahteve zakonodaje. Delo je razdeljeno na dva glavna dela, teoretičnega in empiričnega. Prvi del diplomskega dela temelji na analizi literature in virov, ki so vezani na jedrni cilj naloge. Razloženi in predstavljeni so glavni pojmi, ki so nujno potrebni za razumevanje in nadaljnje raziskovalno delo. Drugi, empirični del, je sestavljen iz treh delov. V prvem delu so zajeti rezultati primerjave šestih učbenikov v sedmem razredu, glede na notranjo in zunanjo strukturo učbenika. Na podlagi določenih kriterijev smo evidentirali in prikazali podobnosti ter razlike med njimi. Drugi del empiričnega dela naloge temelji na analizi rezultatov intervjujev, z vzorcem učiteljic geografije, ki poučujejo v sedmem razredu osnovne šole. S pomočjo intervjujev smo izvedeli, katere učbenike uporabljajo pri pouku ter njihovo mnenje o učbenikih oziroma njihovo vrednotenje le teh. V tretjem delu naloge so analizirani in ovrednoteni rezultati anketiranja vzorca učencev, ki obiskujejo sedmi razred osnovne šole. Namen tega dela je bilo ugotoviti, kako učenci vrednotijo svoj in druge učbenike za pouk geografije. Namen diplomskega dela je bilo ugotoviti razlike med posameznimi učbeniki iz treh različnih vidikov: lastnega, oblikovanega na podlagi jasno zastavljenih kriterijev primerjave izbranih učbenikov, učiteljevega in učenčevega.
Ključne besede: učbenik, geografija, osnovna šola, sedmi razred, vrednotenje
Objavljeno: 27.10.2011; Ogledov: 2235; Prenosov: 298
.pdf Celotno besedilo (5,75 MB)

2.
UPORABA KARTOGRAFSKIH PRIPOMOČKOV IN KARTOGRAFSKA PISMENOST UČENCEV PRI POUKU GEOGRAFIJE V OSNOVNI ŠOLI
Tamara Mlakar, 2012, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo temelji na predstavitvi kartografskih pripomočkov, ki jih učenci uporabljajo pri pouku geografije, na predstavitvi njihovega namena in pomena njihove uporabe. Kartografski učni pripomočki so nepogrešljiv del pouka geografije. So nosilci informacij o prostoru ter predstavljajo osnovno grafično podporo pri vzpodbujanju in grajenju učenčevih prostorskih predstav. Najpogosteje so uporabljeni atlasi in stenski zemljevidi, sledijo jim globusi, tematske in neme karte. Prav tako diplomsko delo temelji na predstavitvi pojma kartografska pismenost in na analizi dejavnikov kartografskega opismenjevanja. Kartografska pismenost je del človekove splošne izobrazbe. Nanaša se na sposobnost orientiranja na zemljevidu ter na sposobnost razumevanja in uporabe informacij iz grafičnih prikazov. Vzgoja kartografske pismenosti je dolgotrajen proces in pouk ne doseže temeljnega smotra, če učenci niso kartografsko opismenjeni.
Ključne besede: kartografski učni pripomočki, kartografska pismenost, didaktika geografije, osnovna šola
Objavljeno: 29.01.2013; Ogledov: 2305; Prenosov: 393
.pdf Celotno besedilo (3,76 MB)

3.
NEKATERI VIDIKI UČENJA IN POUČEVANJA PRI POUKU GEOGRAFIJE V TEHNIŠKI GIMNAZIJI – ŠTUDIJA PRIMERA
Darja Žikovšek, 2014, magistrsko delo

Opis: Učenje geografije na strokovni srednješolski ravni zahteva logično povezovanje pojavov in procesov v naravi, zavedanje o medsebojnem vplivu različnih geografskih dejavnikov na obravnavani pojav, zmožnost predstavljivosti, orientacije v prostoru in na zemljevidu ter zmožnost abstraktnega mišljenja. Dijaki imajo pogosto težave z aplikacijo pridobljenega geografskega znanja v prakso in na pojave ter procese, ki so del vsakdanjega življenja. Identifikacija omenjenih težav srednješolske populacije je korak k temu, da profesorji skušajo s pomočjo evalvacije lastnega dela učne ure zasnovati s poudarkom na reševanju omenjenih težav pri učenju in izpostavljajo pomen prenosa pridobljenega znanja pri pouku na vsakdanje življenje. V želji po usvojitvi ciljev učnega načrta za geografijo in produktivnem sodelovanju med dijaki in učitelji predstavlja izziv tudi poučevanje geografije. Pri tem smo želeli identificirati in analizirati specifične prijeme in metode, ki običajni pedagoški in vzgojni proces dvignejo na višjo raven. V empiričnem delu smo na osnovi anketnih vprašalnikov za dijake tehniške gimnazije in strukturiranega intervjuja za profesorico geografije na izbrani šoli prepoznali in analizirali nekatere težave pri učenju in poučevanju geografije. Na osnovi rezultatov empiričnega raziskovanja in ugotovitev v strokovni literaturi smo zasnovali učno uro z ustrezno izbranimi učnimi metodami, oblikami in pripomočki, z namenom, da pri dijakih izboljšamo razumevanje snovi in dosežemo boljšo predstavljivost pojavov in procesov.
Ključne besede: Geografija, tehniška gimnazija, učenje, poučevanje, abstraktno mišljenje, prostorska predstavljivost, orientacija, vzročno posledično mišljenje.
Objavljeno: 07.10.2014; Ogledov: 1377; Prenosov: 186
.pdf Celotno besedilo (1,89 MB)

4.
New challenges for sustainable rural development in the 21st century : abstracts
2009, druge monografije in druga zaključena dela

Objavljeno: 30.05.2012; Ogledov: 1234; Prenosov: 23
URL Povezava na celotno besedilo

5.
6.
7.
8.
9.
10.
Iskanje izvedeno v 0.16 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici