| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
2.
Analiza spletnega mesta za prodajo slovenskih izdelkov
Marko Kolar, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Namen diplomskega dela je, ustvariti dobro spletno mesto, ki vzbudi v slehernem obiskovalcu željo po povpraševanju ali nakupu, analizirati spletno mesto Slovenika.eu in podati predloge, s katerimi lahko povečamo spletno prodajo. Diplomsko delo predstavi teorijo spletnih mest, izdelavo in zgradbo ter značilnosti dobrih spletnih mest. Predstavljene so tudi spletna trgovina, razvoj, prednosti in slabosti le-te ter predlogi za povečanje spletne prodaje. Pridobljeno teoretično znanje nam pomaga pri izboljšanju spletne strani Slovenika.eu in predstavi predloge za povečanje podaje. Preučili smo prednosti in slabosti spletne prodaje, na katere morajo biti podjetja pozorna, da bo njihovo spletno mesto uspešno. Na osnovi študije literature smo spoznali, da je potrebno vzdrževanje, sprotno nadgrajevanje in izboljševanje spletnega mesta glede na potrebe uporabnika, zgodba pa se ne zaključi z objavo spletne strani.
Keywords: Spletna mesta, značilnosti dobrih spletnih mest, spletne trgovine, modeli e-poslovanja, slovenika.eu, povečanje prodaje.
Published: 06.09.2016; Views: 317; Downloads: 67
.pdf Full text (1,23 MB)

Search done in 0.06 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica