| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 243
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Primerjave življenjskih ciklov razvoja programske opreme : diplomsko delo
Miha Grubelnik, 2025, diplomsko delo

Opis: Programska oprema danes igra ključno vlogo v našem vsakdanjem življenju. V diplomskem delu smo raziskali različne modele življenjskega cikla razvoja programske opreme ter analizirali njihove prednosti in slabosti. Razvoj programske opreme poteka skozi več faz, med katerimi so načrtovanje, analiza, oblikovanje, razvoj, testiranje, integracija in vzdrževanje. Predstavili bomo tradicionalne in sodobne metodologije ter jih med seboj primerjali. V praktičnem delu smo s pomočjo vprašalnika analizirali uporabo metodologij v podjetjih.
Ključne besede: življenjski cikel razvoja programske opreme, SDLC, metodologija razvoja, agilni pristop
Objavljeno v DKUM: 08.05.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 9
.pdf Celotno besedilo (1,60 MB)

3.
Software quality: how much does it matter?
Peter Kokol, 2022, pregledni znanstveni članek

Opis: Interconnected computers and software systems have become an indispensable part of people’s lives in the period of digital transformation. Consequently, software quality research is becoming more and more critical. There have been multiple attempts to synthesise knowledge gained in software quality research; however, they were focused mainly on single aspects of software quality and did not structure the knowledge holistically. To fill this gap, we harvested software quality publications indexed in the Scopus bibliographic database. We analysed them using synthetic content analysis which is a triangulation of bibliometrics and content analysis. The search resulted in 15,468 publications. The performance bibliometric analysis showed that the production of research publications relating to software quality is currently following an exponential growth trend and that the software quality research community is growing. The most productive country was the United States, followed by China. The synthetic content analysis revealed that the published knowledge could be structured into six themes, the most important being the themes regarding software quality improvement by enhancing software engineering, advanced software testing and improved defect and fault prediction with machine learning and data mining.
Ključne besede: software engineering, software quality, knowledge synthesis, bibliometrics, synthetic knowledge synthesis
Objavljeno v DKUM: 07.04.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (1,74 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Razvoj uporabniškega vmesnika za vizualizacijo kinematike satelita : magistrsko delo
Tilen Teršek, 2025, magistrsko delo

Opis: Trenutna orodja za vizualizacijo kinematike satelitov nimajo intuitivnega uporabniškega vmesnika, ki bi omogočal realnočasovni prikaz njihovega obnašanja. Poleg tega so uporabniki pogosto omejeni na statične podatkovne zbirke ali posplošene tirnice, brez možnosti vizualizacije ključnih vektorjev, kot so magnetno polje, položaj Sonca in orientacija glede na Zemljo. V magistrskem delu bomo raziskali različne razvojne tehnike za ustvarjanje namiznih aplikacij, pri čemer se bomo osredotočili na gradnjo večplatformnega orodja, namenjenega reševanju zgoraj omenjenih izzivov. Razvita aplikacija bo ponujala interaktiven in uporabniku prijazen vmesnik za vizualizacijo tirnice satelita, sledenje telemetriji ter spremljanje vektorjev, kot so magnetno polje in položaj Sonca. Poleg tega bodo uporabniki imeli možnost analize ključnih metrik, kot so hitrost, orientacija in drugi telemetrijski podatki, kar bo omogočilo celovit pregled nad delovanjem satelita.
Ključne besede: Trisat, Satelit, Vizualizacija, Kinematika, Electron, Angular
Objavljeno v DKUM: 27.03.2025; Ogledov: 0; Prenosov: 28
.pdf Celotno besedilo (4,45 MB)

5.
Razvoj mobilne aplikacije SafariSurprise za mobilno platformo iOS
Žiga Adam, 2024, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava področje razvoja iOS aplikacije, razvite s sodobnim okvirjem za izdelavo uporabniških vmesnikov SwiftUI in arhitekturnim vzorcem sestavljive arhitekture TCA (angl. The Composable Architecture). Namen dela je razviti moderno aplikacijo s sodobnimi pristopi in metodami ter analizirati, kako lahko arhitektura prispeva k izboljšanju modularnosti, vzdrževanja in testiranja aplikacije. Delo opisuje metode, uporabljene pri razvoju aplikacije, ter predstavi prednosti, slabosti in tehnične ovire, skupaj s praktičnim primerom aplikacije.
Ključne besede: Aplikacija, iOS, SwiftUI, TCA
Objavljeno v DKUM: 22.10.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 46
.pdf Celotno besedilo (3,42 MB)

6.
Uporaba strojnega učenja v programskem inženirstvu
Ivan Tomić, 2024, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu je predstavljena uporaba strojnega učenja v programskem inženirstvu. Strojno učenje nam omogoča pridobivanje dragocenih informacij in ustvarjanje napovednih modelov, ki prispevajo k razvoju številnih rešitev na različnih področjih. Eno od teh področji je tudi programsko inženirstvo, kjer nam lahko strojno učenje pomaga izboljšati učinkovitost, pohitriti razvoj in zmanjšati število napak. Z vse večjim številom aplikacij, ki vključujejo strojno učenje pa narašča tudi potreba po razvoju bolj učinkovitih postopkov pri izdelavi programske opreme za te namene. Zato smo v tem magistrskem delu raziskali kako oblikovati postopke za razvoj programske opreme, ki temelji na strojnem učenju, ter predstavili sodobna orodja strojnega učenja za optimalen razvoj AI aplikacij.
Ključne besede: Strojno učenje, Programsko inženirstvo, Optimizacija razvojnih procesov, Orodja umetne inteligence
Objavljeno v DKUM: 22.10.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 32
.pdf Celotno besedilo (2,49 MB)

7.
Razvoj 3D igre za več igralcev v pogonu Unity : diplomsko delo
Lovro Breznik, 2024, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga v teoretičnem delu obsega zgodovino in razvoj večigralskih iger ter analizira pogonu Unity, njegove prednosti, slabosti in uspešne igre v tem pogonu. V praktičnem delu naloge je izdelan prototip večigralske prvoosebne strelske igre z vodo v pogonu Unity. S pomočjo eksperimentov so preizkušane različne funkcije, prav tako je spremljan njihov vpliv na uporabniško izkušnjo. V nalogi so predstavljeni igralci, igralno polje ter implementacija, ki zajema logiko strežnika, igralca, streljanja in metanja balonov. Izdelava večigralske igre je pokazala, da razvoj takšne igre zahteva več časa in znanja v primerjavi z enostavnejšimi enoigralskimi igrami.
Ključne besede: Unity, razvoj igre, večigralska igra
Objavljeno v DKUM: 19.09.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 21
.pdf Celotno besedilo (1,76 MB)

8.
Več-dimenzionalna primerjava spletnih tehnologij React.js in AngularJS : diplomsko delo
Filip Dimkovski, 2024, diplomsko delo

Opis: Ogrodja JavaScript so danes temelj razvoja enostranskih spletnih aplikacij (SPA – Single-page Application). AngularJS in React.js sta priljubljena ogrodja JavaScript, ki se danes uporabljata v spletnem razvoju. Statistični podatki kažejo, da vsaj 1 od 20 spletnih mest uporablja enega od teh dveh ogrodij. Oba ogrodja se uporabljata za ustvarjanje interaktivnih enostranskih aplikacij. To diplomsko delo primerja zmogljivost aplikacijskih ogrodij AngularJS in React.js z ocenjevanjem njune učinkovitosti pri upravljanju operacij CRUD ter zagotavlja vpogled, ki pomaga pri izbiri ustreznega ogrodja za prihodnje projekte. Tako bomo imeli boljši vpogled v obe tehnologiji in razumeli, kako izbrati ustrezno za prihodnje projekte.
Ključne besede: JavaScript, AngularJS, ReactJS, CRUD
Objavljeno v DKUM: 19.09.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 11
.pdf Celotno besedilo (602,65 KB)

9.
10.
Iskanje izvedeno v 0.12 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici