| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Primerjalna analiza oblačnih CRM rešitev Salesforce, HubSpot in MS Dynamics 365 Customer Engagement
Matic Kocbek, 2022, master's thesis

Abstract: Vse več podjetij seli svoje aplikacije in storitve v oblak. Prehod na računalništvo v oblaku je bil eden najpomembnejših tehnoloških trendov zadnjih nekaj let. Dandanes za podjetja ni več ključno vprašanje izbrati oblak ali ne, ampak kako čim hitreje tja. Podjetja v različnih panogah posodabljajo svoje podatkovne platforme, da bi hkrati izkoristila novodobne aplikacije in napredno analitiko, medtem ko svoje podatke selijo v oblak. Pandemija COVID-19 je tudi eden izmed faktorjev, ki je povečala uporabo oblaka. COVID in nestabilno gospodarstvo sta veliko pripomogla pri pospeševanju k bolj digitalnemu poslovanju, ki bi podjetjem omogočilo, da se lažje odzovejo na spreminjajoče se okoliščine. Storitve v oblaku podjetjem pomagajo, da so sposobna preživeti, ter ostanejo povezana s svojimi strankami in partnerji. Storitve v oblaku so postala za podjetja ''nova normalnost'' in rast se bo nadaljevala saj se tudi vedno več vlaga v digitalno preobrazbo. CRM rešitve, ki omogočajo celovit pogled nad strankami in upravljanje odnosov z njimi, so ključnega pomena za podjetja, da vzdržujejo kakovostne odnose s strankami. V magistrskem delu smo v poglavju Upravljanje odnosov s strankami predstavili zgodovino CRM rešitev, značilnosti, prednosti, njihovo arhitekturo, trende, glavne predstavnike rešitev ter zakaj se vedno več podjetij odloča za CRM rešitve v oblaku. V poglavju Računalništvo v oblaku smo med drugim podrobneje opisali kakšne so prednosti in slabosti ter zakaj uporaba oblaka za podjetja predstavlja manjše stroške kot lokalne rešitve. V naslednjih treh poglavjih smo predstavili izbrane tri rešitve, njihove aplikacije, prednosti in funkcionalnosti, ki jih ponujajo. V zadnjem praktičnem poglavju Primerjalna analiza oblačnih CRM rešitev, smo naredili primerjalno analizo vseh treh rešitev glede na razlike v samih uporabniških vmesnikih, delovanje na mobilnih napravah, razlike v cenah in funkcionalnostih, ki jih ponujajo posamezni paketi ter ocenah uporabnikov.
Keywords: Upravljanje odnosov s strankami, oblačne CRM rešitve, računalništvo v oblaku, Salesforce, Hubspot, Microsoft Dynamics 365 CE
Published in DKUM: 02.06.2022; Views: 857; Downloads: 115
.pdf Full text (2,10 MB)

2.
Človeški viri in industrija 4.0
Matic Kocbek, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Industrija 4.0 ali četrta industrijska revolucija je pred vrati in je neizbežna, vsaj za organizacije, ki želijo slediti svetovnim trendom tehnologij, digitalizacije in avtomatizacije. Podjetja se morajo konstantno razvijati in slediti tehnoloških trendom, če želijo biti relevantna in ostajati na trgih. V diplomski nalogi predstavljamo zgodovino prvih treh industrijskih revolucij, industrijo 4.0, njene najpomembnejše komponente ter vse ostalo kar prinaša sama četrta industrijska revolucija. Opredeljujemo pomen digitalizacije in njene vplive na poslovno okolje. Na kratko predstavimo pomen samega managementa človeških virov, s kakšnimi izzivi se sooča in kako se na njih odziva, kako poteka razvoj in usposabljanje zaposlenih v organizacijah ter kakšne strategije upravljanja človeških virov poznamo. Opredeljujemo tudi kako se morajo zaposleni prilagajati na nova delovna mesta in okolja, kako digitalizacija vpliva na sama podjetja, kako se preoblikujejo delovna mesta v industriji 4.0, kakšne so njene prednosti in pomanjkljivosti, kako se preoblikuje organizacijska struktura podjetij.
Keywords: industrija 4.0, digitalizacija, management človeških virov, zaposleni in industrija 4.0.
Published in DKUM: 19.09.2019; Views: 1212; Downloads: 1524
.pdf Full text (801,75 KB)

Search done in 0.05 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica