| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
VPLIV ISO 9001 NA KAKOVOST STORITEV V PODJETJU INTEGRAL LENDAVA D.D.
Davor Kiraly, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljena problematika managementa kakovosti v podjetju Integral Lendava d.d., s poudarkom na sistemu managementa kakovosti po standardu ISO 9001. V podjetju smo med zaposlenimi izvedli anketo na temo vpliva ISO 9001 na kakovost storitev. V raziskavi smo obravnavano področje razdelili na dva dela: proučevali smo delovanje vodilnega tima v podjetju ter usklajenost ostalih zaposlenih. Pomanjkljivosti, ki so odločilnega pomena za top management, kot tudi za zaposlene, so se pokazale v vhodnih informacijah, v določitvah pooblastil izvajalcev procesov ter v določitvah pristojnosti izvajalcev procesov. Za njihovo rešitev smo predlagali razdelitev delovnih nalog na več ljudi ter jasnejšo opredelitev pristojnosti in odgovornosti zaposlenih.
Ključne besede: kakovost, management kakovosti, sistem managementa kakovosti, standard managementa kakovosti, standard ISO 9001
Objavljeno: 10.01.2011; Ogledov: 1601; Prenosov: 294
.pdf Celotno besedilo (9,80 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici