| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Računovodja leta 2031?
David Kelenc, 2021, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu je predstavljen pogled na prihodnost poklica računovodje ter dejavniki, ki bodo spremenili ta poklic. Računovodstvo se je zadnja leta spremenilo kar v veliki meri ter se z novimi tehnologijami spreminja še hitreje. To je računovodstvu prineslo določene prednosti in pozitivne premike na bolje. Poslovni procesi v podjetjih so vse bolj tehnološko dovršeni, nove tehnologije nam omogočajo marsikaj, in ker je računovodstvo tesno povezano z vsemi procesi v podjetju, se je moralo tudi temu prilagoditi. Sistemi so vse bolj avtomatizirani, digitalizirani, kar v poslovnem procesu pomeni prihranek časa, zmanjšanje napak, povečanje produktivnosti in učinkovitosti. Povečala so se tudi pričakovanja lastnikov in managerjev v podjetjih, ki želijo informacije o poslovanju, ki so bile nekoč letne, polletne, kvartalne, mesečne, kar pa v današnjem času ni dovolj ter bo potrebno preiti v računovodstvo v realnem času, ko bodo pomembne informacije na voljo že tedensko oziroma dnevno. Ob takšnih pričakovanjih se računovodski poklic zelo spreminja in zahteva od računovodij, da se temu prilagodijo, saj v nasprotnem primeru tvegajo svoj obstoj. Računovodja bo moral vse bolj poznati informacijske tehnologije, saj bo sodeloval pri nastajanju novih inteligentnih, avtomatiziranih računovodskih sistemov. Ko bodo računovodsko informacijski sistemi visoko digitalizirani, ne bo več dolgočasnih nalog s ponavljajočimi dogodki, saj bo sistem avtomatiziran, vendar bodo potrebne dodatne notranje kontrole, če naredi sistem napako, da se napake eliminira in popravi nastavitev. Poklic računovodje se bo v prihodnosti zagotovo precej spremenil. Umetna inteligenca bo imela velik vpliv na razvoj računovodstva. Čeprav nekateri napovedujejo, da bo računovodje nadomestila umetna inteligenca, temu ni povsem tako. Veliko nalog bo UI lahko opravila namesto računovodij, ne bo pa opravljala svetovalnih razgovorov, razlaganje zakonodaje, itd. Računovodje bodo postali bolj svetovalci, analitiki, bolj bodo vpeti v poslovanje, managerjem bodo posredovali informacije v realnem času. Če je v preteklosti veljalo, da računovodje obračajo stare številke, ki niso več aktualne, sedaj več temu ni tako.
Keywords: računovodstvo, digitalizacija, umetna inteligenca
Published: 14.04.2021; Views: 235; Downloads: 58
.pdf Full text (1,32 MB)

2.
USTVARJALNO RAZMIŠLJANJE IN ODLOČANJE O NAČINIH OGLAŠEVANJA V RAČUNOVODSKEM SERVISU
David Kelenc, 2015, undergraduate thesis

Abstract: V delu diplomskega projekta smo reševali problem oglaševanja računovodskih storitev. Delo diplomskega projekta je sestavljeno iz teoretičnega dela in praktičnega dela. V teoretičnem delu smo predstavili značilnosti posameznih metod ustvarjalnega reševanja problemov, ki smo jih kasneje uporabili pri praktičnem delu na primeru računovodskega servisa C&H d.o.o. Uporabili smo tehniko W, tehniko petih zakajev, listo oznak in morfološko analizo. V praktičnem delu smo uporabili naštete tehnike, s katerimi smo reševali problem oglaševanja računovodskih storitev v računovodskem servisu C&H d.o.o. Uporabili smo tudi program za večkriterijsko odločanje Web-HIPRE, s pomočjo katerega smo dobili končne rezultate glede najboljše alternative oglaševanja. Računovodske storitve lahko oglašujemo na različne načine preko različnih medijev. Pozorni moramo biti na izbiro ciljne publike in na podlagi tega izbrati najprimernejše načine, preko katerih komuniciramo in informiramo ciljno publiko. Tudi izdelava oglasov je pomembna naloga, ki pomaga k večji gledanosti oglasov in s tem k večji uspešnosti oglaševanja, saj kreativni oglasi pritegnejo večjo pozornost javnosti. Ugotovili smo, da je najboljši način oglaševanja računovodskih storitev oglaševanje preko interneta, saj v današnjem času ljudje vse več časa preživijo na spletu. Prednost internetnega oglaševanja je tudi ta, da lahko uporabljamo različne kombinacije internetnega oglaševanja, kot je na primer oglaševanje na družbenih omrežjih preko sponzoriranih objav v kombinaciji s povezavo na uradno spletno stran podjetja. Da je oglaševanje preko interneta najustreznejši način oglaševanja, imajo ključno vlogo stroški, ki so pri tej alternativi v primerjavi z drugimi od vseh možnih alternativ najnižji.
Keywords: Oglaševanje, metode ustvarjalnega reševanja problemov, mediji, računovodski servis, Web-HIPRE.
Published: 30.03.2016; Views: 819; Downloads: 118
.pdf Full text (1,40 MB)

3.
SIMULACIJA PROIZVODNJE HEKSAMINA
David Kelenc, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Opravili smo raziskovalno študijo za Nafto Petrochem, d. o. o.. Namen diplomskega dela je simulirati proizvodnjo heksamina z računalniškim programom Aspen Plus. Heksamin je bela kemijska spojina, ki nastaja kot produkt reakcije med formaldehidom in amoniakom. Reakcija je eksotermna. Kot produkt reakcije nastane heksamin v vodni raztopini, ki jo lahko uporabimo kot končni produkt, ali pa ga kristaliziramo do trdnega heksamina. Uporabljamo ga v vojaški in farmacevtski industriji ter za proizvodnjo različnih smol, vendar se povsod uporablja v majhnih količinah. Z različnimi simulacijami smo preučili različne vplive parametrov na kontinuirno proizvodnjo heksamina in izbrali najracionalnejšo proizvodnjo heksamina.
Keywords: heksamin, simulacija, Aspen Plus
Published: 28.02.2011; Views: 1996; Downloads: 60
.pdf Full text (2,18 MB)

Search done in 0.07 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica