| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
VARNOSTNA POLITIKA INTERNETNEGA BANČNIŠTVA
Ines Karažinec, 2010, undergraduate thesis

Abstract: V hitrem tempu življenja ljudje tako rekoč nimajo časa niti za najnujnejše stvari, kaj šele za čakanje v vrsti pred bančnim okencem. Vsi pravzaprav iščejo banko, ki jim bo omogočila čim lažje bančno poslovanje in si želijo, da bi vse ali pa vsaj čim več bančnih poslov lahko opravili od doma, iz pisarne ali tudi s potovanja, saj je takšno poslovanje za komitente bistveno lažje, hitrejše in udobnejše ter nenazadnje tudi občutno cenejše. Danes konkurenca na bančnem trgu banke prisili, da med seboj poenotijo ponudbo storitev e-bančništva. Možnosti poslovanja z banko po elektronski poti namreč postajajo neomejene. Od čisto standardnih opravil, kot sta plačevanje položnic in prenos sredstev med računi, ponujajo tudi konverzijo valut, upravljanje z limiti, pregled kartičnega poslovanja... Nekatere pa ponujajo tudi vpogled v investicijsko poslovanje. Storitve prinašajo še celo vrsto ostalih ugodnosti, predvsem stalen pregled nad finančnim poslovanjem in udobnost opravljanja storitev. Ključnega pomena pri uporabi internetnega bančništva je varnost, saj preko spleta zaupamo zaupne podatke o svojem finančnem stanju. In ravno zaradi tega morajo banke nenehno razvijati in uvajati nove rešitve za zaščito, varnost in zaupnost podatkov. In s tem ko se povečuje število varnostnih postopkov se povečuje tudi število zlonamerne programske opreme ter preciznost in iznajdljivost ljudi, da zaobidejo te varnostne ukrepe. Vseh tveganj pa ni mogoče odpraviti le s tehničnimi ukrepi, temveč je potrebna tudi previdnost uporabnikov, ko gre za hranjenje in varovanje osebnih podatkov ter raznih gesel. Največkrat se namreč izkaže, da je najšibkejši člen v verigi zagotavljanja varnosti prav uporabnik sam. Nobena tehnološka rešitev, ki jo uporabljajo slovenske banke ne more popolnoma izključiti možnosti napada, če uporabnik sam ne poskrbi za uporabo spletne banke v varnem računalniškem okolju. Pri tem pa virusi, trojanski konji in phishing napadi predstavljajo največjo nevarnost. Žal se uporabniki o njih poučijo šele takrat, ko je že prišlo do neljubih posledic oziroma kraje podatkov. Kot smo lahko videli, nobena trenutna tehnologija ne zagotavlja popolne varnosti. Določena stopnja tveganja pri uporabi spletne banke vedno obstaja, ne glede na razna zagotovila, s katerimi banke pridobivajo naše zaupanje.
Keywords: Internetno bančništvo, elektronsko poslovanje, varnostna politika, varnost internetnega bančništva, tveganja internetnega bančništva, tehnologija za zagotavljanje varnosti, računalniški kriminal.
Published: 13.12.2010; Views: 1560; Downloads: 142
.pdf Full text (1,05 MB)

2.
IZDELAVA INDIVIDUALIZIRANE DROBNE NOTRANJE OPREME IN DODATKOV Z INOVIRANJEM DODAJALNIH TEHNOLOGIJ
Rok Karažinec, 2010, bachelor thesis/paper

Abstract: Masovna proizvodnja izgublja svoj pomen in na trgu se pojavljajo individualizirani izdelki, torej izdelki prilagojeni posamezniku. V diplomskem delu je prikazan potek in način izdelave individualiziranih okrasnih pokrovov stikal in vtičnic, ki bi zapolnili vrzel oblikovalcem notranjih prostorov. Ideja temelji na principu individualizacije, tako, da sleherni pokrov stikala ali vtičnice ustreza željam uporabnika. Analiza, izvedene ankete, v zaključku diplomske naloge izkazuje velik tržni potencial tovrstne, individualizirane, notranje opreme.
Keywords: Dodajalne tehnologije, inovacije, individualizirani izdelki, hitra izdelava izdelkov
Published: 11.10.2010; Views: 1608; Downloads: 165
.pdf Full text (2,05 MB)

3.
Zasnova proizvodnje in organizacijska oblika podjetja za izdelavo individualizirane opreme
Rok Karažinec, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Zaradi človeških želja po individualizaciji se poraja ideja o proizvodnji in prodaji individualiziranih izdelkov. Vse skupaj nam omogoča tehnologija tridimenzionalnega tiskanja izdelkov, s katero lahko vpeljemo proizvodnjo individualizirane opreme, prilagojene končnemu uporabniku. V tem delu je predstavljena proizvodnja individualizirane notranje opreme, izračuni o smotrnosti izdelave, zaščita intelektualne lastnine ter izbira in prikaz optimalne izbire organizacijske oblike podjetja.
Keywords: dodajalne tehnologije, inovacije, individualizirani izdelki, hitra izdelava izdelkov, intelektualna lastnina, blagovna znamka, pravo gospodarskih družb
Published: 02.07.2013; Views: 1016; Downloads: 95
.pdf Full text (2,77 MB)

Search done in 0.06 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica