| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 27
First pagePrevious page123Next pageLast page
1.
2.
3.
4.
5.
6.
RACIONALNA IZRABA PROGRAMSKIH ORODIJ PRI NAČRTOVANJU VISOKO HITROSTNE OBDELAVE
Gregor Kalan, 2010, undergraduate thesis

Abstract: V prihodnje bodo uspešne le dovolj močne orodjarne, ki bodo investirale v sodobno opremo. To opremo pa je potrebno docela izkoristiti. Konstruiranje za proizvodnjo in izdelava NC-programa sta zelo pomembena dejavnika pri visokohitrostni obdelavi (v nadaljevanju VHO). V našem podjetju izdelujemo konstrukcije in NC-programe s programskim paketom Pro/Engineer. Le s celovitim obvladovanjem procesov in izkušenj lahko s pomočjo sodobnega programskega paketa izdelamo konstrukcijo, ki bo rezultirala v racionalno proizvodnjo. Nekaj problemov in nato tudi rešitve pa bi opisal v svoji diplomski nalogi.
Keywords: programska orodja, visokohitrostna obdelava ─ VHO, Pro/Engineer, konstruiranje za proizvodnjo, simulacije delovnih procesov
Published: 05.07.2010; Views: 6069; Downloads: 279
.pdf Full text (3,45 MB)

7.
Obravnava žrtev posilstva : multidisciplinarni pristop
Mateja Govekar Kalan, 2010, master's thesis/paper

Keywords: žrtve, posilstva, spolno nasilje, storilci, magistrska dela
Published: 06.08.2010; Views: 2427; Downloads: 286
.pdf Full text (1,51 MB)

8.
PREDLOG REKONSTRUKCIJE CESTNEGA ODSEKA GLEDE NA PREDVIDENE SANACIJSKE UKREPE POSAMEZNIH HOMOGENIH PODODSEKOV
Miha Kalan, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Rekonstruiranje, saniranje oz. na splošno povedano, vzdrževanje cestnega omrežja, postaja iz leta v leto pomembnejša dejavnost sodobnih evropskih držav. Le z zagotavljanjem tekočega oz. nemotenega pretoka prometa namreč lahko izboljšujemo povezanost med posameznimi državami ter mesti znotraj njih. S tem posledično skrbimo za večjo mobilnost in fleksibilnost prebivalstva ter pospešujemo makro – ekonomski razvoj mest in držav. Vzdrževanje cestnega omrežja ni zgolj "šablonsko" ter že vnaprej dolgoročno začrtano sistematično dejanje. Tako se v raznovrstnih študijah pojavljajo najrazličnejši metadološki pristopi, za katere velja skupna točka - kako najbolej optimizirati način vzdrževanja cestnega omrežja. Eden izmed možnih načinov vzdrževanja je predstavljen v diplomski nalogi. V skladu z navedenim so v diplomskem delu predstavljeni vzroki za nastanek poškodb, opisani ukrepi za saniranje, predstavljene osnove za določitev sanacijskih ukrepov ter tudi podan opis posameznega sanacijskega ukrepa. Na koncu je dodan primer oz. postavljena metadologija načrtovanja sanacije cestnega odseka, ki temelji na predlogu sanacije posameznega homogenega pododseka.
Keywords: cesta, voziščna konstrukcija, vzdrževanje, odsek, pododsek, dimenzioniranje, rekonstrukcija, saniranje
Published: 10.11.2011; Views: 1469; Downloads: 106
.pdf Full text (31,98 MB)

9.
10.
MARKETING V ŠPORTU NA PRIMERU HOKEJSKEGA DRUŠTVA MLADI JESENICE
Rok Kalan, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Marketing v športu je specifična veja marketinga, ki je v Sloveniji še dokaj neizkoriščena. Društva in klubi za enkrat še preveč zanemarjajo pomembnost pravilnega marketinga in zato se trenutno gospodarsko stanje, ki ne ponuja prav veliko sredstev za razne manjše športne prireditve in tekmovanja, še toliko bolj odraža na njihovem proračunu. V tem diplomskem delu smo predstavili teoretične temelje marketinga in dodatno predstavili posebnosti marketinga v športu. Za praktični primer smo vzeli Hokejsko društvo mladi Jesenice, ki je bilo do sedaj vedno v senci Hokejskega kluba Acroni Jesenice, zaradi potreb po dodatnih sredstvih pa se mora društvo marketinško postaviti na lastne noge. Naredili smo posnetek trenutnega stanja njihovih storitev in predstavili ponudbo, ki jo trenutno uporabljajo za trženje. Za namen izboljšanja ponudbe smo se osredotočili na iskanje vsega, kar društvo lahko ponudi v zameno za finančna sredstva in tako oblikovali predloge za izboljšanje trenutnega stanja. Izvedli smo tudi raziskavo, s katero smo pridobili splošne informacije o priljubljenosti hokeja, prepoznavnosti znamke Hokejsko društvo mladi Jesenice in trenutno zadovoljstvo s ponudbo. Na podlagi raziskave smo oblikovali tudi nekaj smernic za izboljšanje splošne prepoznavnosti društva.
Keywords: marketing v športu, hokejsko društvo, anketna raziskava
Published: 25.10.2012; Views: 1814; Downloads: 249
.pdf Full text (1,40 MB)

Search done in 0.15 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica