| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
TRŽENJE MATURITETNIH PRIROČNIKOV
Miha Kölner, 2009, diplomsko delo

Opis: V teoretičnem delu diplomske naloge so razložene temeljne prakse trženja in organiziranosti marketinga. Poseben pomen je na marketinškem spletu 4-P, kjer so predstavljene vse prvine, ki marketinški splet sestavljajo. Teoretično sta razložena politika in razvoj novega izdelka. Ob koncu teoretičnega dela so predstavljeni strategija marketinga, marketinški informacijski sistem, ter kot poseben del filozofije marketinga tudi internetni marketing. Poglavje Obstoječe stanje obravnava trženje maturitetnih priročnikov založbe ICO d.o.o. Predstavljeni so osnovni podatki o podjetju ter konkurentih. Teorija marketinškega spleta je uporabljena na primeru maturitetnih priročnikov. Opisana pa sta tudi razvoj in oblikovanje posameznega maturitetnega priročnika od ideje do končnega izdelka. Problem, ki je predstavljen v uvodu je s pomočjo teorije in analize tržne raziskave razrešen ob koncu diplomskega dela, kjer so tudi priporočila za nadaljnja postopanja podjetja v zvezi z trženjem priročnikov.
Ključne besede: - trženje - marketing - matura - maturitetni priročniki - marketinški splet
Objavljeno: 17.07.2009; Ogledov: 1407; Prenosov: 149
.pdf Celotno besedilo (679,79 KB)

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici