SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
AKUTNI KORONARNI SINDROM- PREPOZNAVA IN PRVI UKREPI S STRANI DIPLOMIRANEGA ZDRAVSTVENIKA IN ANALIZA AKS V INTENZIVNI ENOTI CELJE V LETIH 2007/2008
Dragica Jezernik, 2009, diplomsko delo

Opis: Akutni koronarni sindrom predstavlja glavni vzrok umiranja bolnikov s koronarno boleznijo. V diplomskem delu smo predstavili pomen zgodnje prepoznave in prvih ukrepov s strani diplomiranega zdravstvenika, pri bolnikih z akutnim koronarnim sindromom. Opravili smo analizo akutnega koronarnega sindroma, na oddelku za intenzivno interno medicino v splošni bolnišnici Celje, pri bolnikih sprejetih v letih 2007 in 2008. Zanimalo nas je število sprejetih bolnikov zaradi akutnega koronarnega sindroma, ter odstotek bolnikov pri katerih je prišlo do komplikacij, ter vrste le teh. V raziskavo smo vključili tudi anketni vprašalnik. Zanimala nas je stopnja izobraženosti diplomiranih medicinskih sester ( vodje tima ), v enotah intenzivne interne medicine. S svojim strokovnim znanjem in usposobljenostjo lahko pomembno pripomorejo k zmanjšanju najrazličnejših zapletov oziroma komplikacij pri bolnikih z akutnim koronarnim sindromom.
Ključne besede: akutni koronarni sindrom ( AKS ), bolnik, diplomirana medicinska sestra, stenokardija, akutni miokardni infarkt ( AMI ).
Objavljeno: 27.03.2009; Ogledov: 3675; Prenosov: 1107
.pdf Celotno besedilo (1,25 MB)

2.
RAZLIČNI STILI VODENJA IN VPLIV VODENJA NA ZADOVOLJSTVO ZAPOSLENIH V ZDRAVSTVENIH ORGANIZACIJAH
Dragica Jezernik, 2012, magistrsko delo

Opis: Dandanes se organizacije vse bolj zavedajo, da je prav zadovoljstvo tisti dejavnik, ki je zelo pomemben pri delu in ustvarjanju učinkovitosti in uspešnosti zaposlenih. Le zadovoljen zaposleni je dovolj motiviran za delo, zadovoljstvo in motiviranost pa sta ključ do uspeha, do dobrega poslovanja in doseganja delovnih uspehov. Vsega tega se morajo vodilni delavci dobro zavedati, poznati morajo različne stile vodenja, ki jih lahko uporabljajo pri svojem upravljanju, za vse to pa je prav gotovo potrebno veliko znanja ter osebnih in socialnih veščin. V teoretičnem delu magistrske naloge prevladuje deskriptivna metoda, kjer smo opredelili pojem vodenja, sestavin vodenja, pomen in vlogo posameznih stilov vodenja ter prikazali, kako različno vodenje vpliva na zadovoljstvo zaposlenih pri delu. V empiričnem delu s pomočjo anonimnega anketnega vprašalnika ugotavljamo,  kateri stil vodenja uporabljajo glavne medicinske sestre na posameznih oddelkih v zdravstvenih organizacijah,  ali so zaposleni v zdravstvenih organizacijah na svojih delovnih mestih zadovoljni,  ali imajo zaposleni možnost soodločanja pri strategijah vodenja v zdravstvenih organizacijah in  ali obstaja povezava med določenim stilom vodenja in zadovoljstvom zaposlenih v zdravstvenih organizacijah. Analizo in same rezultate smo predstavili v grafih ter tabelah, narejenih s pomočjo računalniških programov Excel in SPSS. Rezultati. Rezultati, ki smo jih dobili, kažejo, da glavne medicinske sestre pri vodenju uporabljajo demokratičen stil vodenja ter, da so zaposleni v večji meri zadovoljni pri opravljanju svojega dela. Smo pa iz raziskave dobili podatek, ki nas je zelo presenetil, in sicer, da lahko zaposleni soodločajo pri strategiji razvoja organizacije. Sklep. Magistrsko delo smo zaključili s sklepnimi spoznanji, ter na koncu z natančnim pregledom dobljenih rezultatov predstavili še nekaj konstruktivnih predlogov za izboljšanje zadovoljstva zaposlenih pri njihovem delu, ter soustvarjanju pozitivnih in enkratnih delovnih uspehov
Ključne besede: vodenje, stili vodenja, zadovoljstvo.
Objavljeno: 02.10.2012; Ogledov: 3537; Prenosov: 816
.pdf Celotno besedilo (2,86 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici