| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 153
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Izboljšana uporaba erp sistema pri logističnih procesih v podjetju
Primož Reven, 2021, diplomsko delo

Opis: ERP je celovita programska rešitev, ki omogoča celovito vodenje podjetja. Sistem združuje vse oddelke in funkcije podjetja v en računalniški sistem. Lahko bi rekli, da gre za skupek programskih rešitev, ki omogoča računalniško podprto obdelavo podatkov in neposreden dostop zaposlenih ali tistih, ki imajo pooblastilo za ogled in obdelavo podatkov. Ker ima vsako podjetje svoje potrebe in želje, je dobro, da si lahko vsako podjetje samo prilagodi, na katerih oddelkih želi imeti informacijsko podprt sistem. V podjetju JE&GR smo se ukvarjali, kako izboljšati uporabo ERP sistema pri logističnih procesih v podjetju, da bi zmanjšali mrtve čase in povečali produktivnost delavcev. V diplomskem delu smo predlagali tudi uvedbo 5S metode v podjetju zaradi boljše urejenosti in čistoče podjetja. V diplomskem delu smo predstavili nekaj teorij o ERP sistemu, skladiščenju in izračunu cene izdelka. Analizirali smo določene logistične procese, ki so povezani z ERP sistemom, in za njih skušali podati predlog izboljšave za lažje in boljše delo ter poslovanje.
Ključne besede: Optimizacija, logistika, ERP sistem, nabava, proizvodnja
Objavljeno: 06.07.2021; Ogledov: 117; Prenosov: 39
.pdf Celotno besedilo (2,83 MB)

2.
Izboljšava prijavno-informacijskega postopka za mobilnosti študentov z namenom študija Erasmus+
Urša Segala, 2020, magistrsko delo/naloga

Opis: V magistrskem delu je prikazan problem prijavno-informacijskega postopka za mobilnost študentov z namenom študija Erasmus+ na Univerzi v Mariboru. S proučitvijo trenutnega postopka in težav, ki se pojavljajo, smo iskali rešitve, da bi ga poenotili, poenostavili in posodobili. Podani so predlogi za izboljšavo, ki jih lahko začnemo izvajati takoj, nekateri pa so povezani s finančnim vložkom in daljšim rokom izvedbe. Obstoječ postopek je predolg in prezapleten, tako za študente kot za zaposlene v strokovnih službah in koordinatorje na fakultetah. Začetni del prijavno-informacijskega postopka, ki se izvaja na fakultetah, je zelo nepoenoten, drugi del pa se izvaja na nivoju Mednarodne pisarne na rektoratu UM in je vezan predvsem na finančne dotacije, kjer pa zaradi uporabe osnovnih orodij lahko prihaja do napak. Določeni deli prijavno-informacijskega postopka se podvajajo, vse preveč je dokumentacije v papirnati obliki. Univerza v Mariboru ima za prijavo na mobilnost svojo aplikacijo, ki pa je zastarela in uporabnikom neprijazna. V magistrskem delu je prikazan diagram poteka obstoječega prijavno-informacijskega postopka, zapisane so vse aktivnosti, in sicer od objave razpisa do odhoda študenta na mobilnost. S kritično analizo obstoječega stanja smo ugotovili, kaj so pomanjkljivosti postopka. Po podanih predlogih rešitve problema smo predstavili diagram poteka s podanimi predlogi za izboljšavo. Pričnemo lahko z naslednjimi predlogi za rešitev problemov, npr. ukinitev dekanovega seznama in uvedba obveznega sestanka. Poenotenje pravilnikov bi zahtevalo pripravo predloga pravilnika na nivoju UM in ukinitev pravilnikov po fakultetah UM. Prenos baze medinstitucionalnih sporazumov v aplikacijo, kreiranje študijskega sporazuma in potrjevanje predmetov v aplikaciji, avtomatizirano pošiljanje obvestil študentom, uvedba elektronskega podpisovanja, možnost prijave za nepovratna sredstva, kreiranje pogodb in aneksov v aplikaciji, kreiranje nalogov za izplačilo v aplikaciji ter hramba dokumentacij pa predstavljajo nadgradnje v obstoječi aplikaciji.
Ključne besede: Erasmus+, izboljšava, mobilnost, prijavno-informacijski postopek, Univerza v Mariboru
Objavljeno: 08.10.2020; Ogledov: 292; Prenosov: 54
.pdf Celotno besedilo (3,73 MB)

3.
Pregled posebnega poročila IPCC »Global Warming of 1.5 ºC«
Kristijan Brglez, 2020, magistrsko delo/naloga

Opis: Okoljska problematika je v zadnjih dveh desetletjih pridobila izjemno pozornost, ne le s strani gospodarskih subjektov in političnih organizacij, temveč tudi s strani širše javnosti. Za dobro pokritost le-te skrbi cela paleta mednarodnih organizacij, med katerimi je tudi naša obravnavana IPCC. IPCC na letni ravni izda posebna poročila, ki zajemajo določene teme, ki so v tistem trenutku pereče oz. odmevne. Prav tako je bilo v primeru posebnega poročila »Global Warming of 1.5 ºC«, ki je bilo izdano leta 2018 na konferenci v Incheon-u, v Republiki Južni Koreji. Čeprav so poročila pomembnega pomena za širjenje informacij, se je velikokrat pripetilo, da so le-ta postala tarča kritik; razlogi za to tičijo v pomanjkljivih informacijah in tudi v vmešavanju politike. Ta magistrska naloga analizira specifično tematiko poročila, in sicer predvsem vključenost CO2 in njegovih ekvivalentov v navezi s transportom v samem poročilu oz. njegovih referencah. Obenem bo obravnavano trenutno stanje raziskovanja iste tematike kot v poročilu (s pomočjo znanstvenih baz) ter s tem vpogled v trenutno stanje raziskovanja v primerjavi s tistim v poročilu.
Ključne besede: CO2, transport, ekvivalenti, SR1.5ºC, baze znanstvenih objav
Objavljeno: 08.10.2020; Ogledov: 239; Prenosov: 36
.pdf Celotno besedilo (1,64 MB)

4.
Optimizacija poslovanja izbranega podjetja s pomočjo procesnega pristopa
Milena Kajba, 2020, magistrsko delo/naloga

Opis: Vsako podjetje, ki želi predstavljati konkurenco na trgu in obdržati svojo poslovno pozicijo, mora vlagati v kakovostno poslovanje – ali je to kakovost storitev, izdelkov, procesov znotraj podjetja ali pa sam način poslovanja. Iz tega izhaja cilj, h kateremu bi morala stremeti vsa podjetja: proizvajati kakovostne izdelke ali storitve, s katerimi je omogočeno maksimalno izpolnjevanje želja, potreb ter zahtev svojih strank. Malo podjetje iz Savinjske regije, ki se ukvarja z butično proizvodnjo, je zelo prepoznavno na svojem področju poslovanja. Zaradi želje po dolgoročni konkurenčnosti venomer iščejo možnosti inovacij in izboljšav. Ena izmed teh je vsekakor tudi procesni pristop, ki omogoča boljši nadzor nad procesi in njihovo optimizacijo. Vendar jim zaradi manjšega števila zaposlenih in velikega povpraševanja na trgu do sedaj ni uspelo uvesti procesnega pristopa. Zato bomo izvedli posnetek stanja, s katerim bomo pridobili obstoječi procesni pristop v podjetju, na podlagi katerega bomo izvedli kritično analizo. V namene izboljšanja poslovanja in konkurenčnosti bomo pregledali morebiti pridobljene certifikate kakovosti s strani podjetja in jim predlagali pridobitev še drugih ustreznih. Na podlagi vseh ugotovitev bomo tako podali predlog rešitve problema, ki predstavlja izboljšan procesni pristop na podlagi standarda ISO 9001:2015.
Ključne besede: procesni pristop, kakovost poslovanja, optimizacija poslovanja, ISO 9001:2015, posnetek stanja
Objavljeno: 08.10.2020; Ogledov: 296; Prenosov: 89
.pdf Celotno besedilo (1,74 MB)

5.
Pomen brezgotovinskega poslovanja v sistemu bančne logistike
Simona Krauthaker, 2020, diplomsko delo/naloga

Opis: V današnji tehnološko napredni družbi je uspešen prenos podatkov eden najpomembnejših logističnih procesov. Zagotavlja ga informatika, ki se ukvarja z zbiranjem, s procesiranjem, shranjevanjem in posredovanjem prejetih informacij. Del informacijskega procesa so tudi bančne transakcije, ki morajo v skladu z zakonodajo izpolnjevati pogoje zaupnosti, točnosti, preverljivosti in neoporečnosti. Komitenti si želijo poceni in enostavne transakcije, ki bodo izvedene v najkrajšem možnem času. Banke danes svojim komitentom že ponujajo številne bančne produkte, ki težijo k racionalizaciji transakcij in odpravi gotovinskega poslovanja. V letu 2008 pa je Satoshi Nakamoto predstavil svetu prvo kripto valuto, ki temelji na tehnologiji veriženja blokov. Skozi zadnje desetletje se tako številna podjetja in združenja ukvarjajo s preučevanjem tehnologije in njenimi izboljšavami, saj se je tehnologija izkazala za izredno učinkovit pripomoček v različnih segmentih. To diplomsko delo se osredotoča predvsem na priložnosti bančnega sektorja, kjer bi uvedba tehnologije Blockchain v poslovanje prinesla ugodne rešitve na strani potrošnika in tudi na strani bank.
Ključne besede: tehnologija Blockchain, kriptovalute, elektronsko poslovanje, brezgotovinsko poslovanje, brezgotovinska družba
Objavljeno: 08.10.2020; Ogledov: 143; Prenosov: 35
.pdf Celotno besedilo (1,34 MB)

6.
Avtomatizacija naročanja transporta in digitalizacija dokumentov v oddelku logistike
Linda Luršak, 2020, diplomsko delo/naloga

Opis: Digitalizacija in optimizacija v poslovnih procesih se vedno znova izboljšujeta in nadgrajujeta, z enim skupnim ciljem – olajšati poslovanje. V podjetju Armature d.o.o. smo se ukvarjali z nadgradnjo procesa naročanja prevoza, da bi zmanjšali obremenjenost zaposlenih in povečali produktivnost. V diplomskem delu smo predlagali tudi uvedbo digitalnega shranjevanja dokumentacije. V diplomskem delu smo predstavili nekaj teorije transporta v logističnem sistemu, vlogo elektronskega poslovanja, zakonodaje ter transportne dokumentacije v mednarodnem transportu. Analizirali smo določene poslovne procese, ki se povezujejo z naročanjem transporta v organizaciji, in jih skušali izboljšati s predlogi za lažje in boljše poslovanje. Kot rešitev za poenostavitev naročanja prevoza smo vzpostavili skupno bazo z logističnim podjetjem, s katerim ima podjetje Armature d.o.o. sklenjeno pogodbo za izvajanje prevozov. V diplomskem delu smo predlagali tudi samodejno pošiljanje računov ter uvedbo digitalnega arhiva.
Ključne besede: naročanje transporta, logistika, elektronsko poslovanje, digitalizacija, digitalno arhiviranje
Objavljeno: 08.10.2020; Ogledov: 266; Prenosov: 112
.pdf Celotno besedilo (3,53 MB)

7.
Predlog za optimizacijo transporta vzorcev v laboratorij za medicinsko mikrobiologijo v celju
Jaka Špiljak, 2019, diplomsko delo/naloga

Opis: Predlog za optimizacijo transporta vzorcev v laboratorij za medicinsko mikrobiologijo v Celju Diplomsko delo predstavlja glavne težave, s katerim se srečujejo zasebne klinike in zdravstveni domovi pri transportu mikrobioloških vzorcev v Nacionalni laboratorij za zdravje, okolje in hrano Celje. Preučevani problem je transport vzorcev naročnikov iz celjske regije in njene okolice v mikrobiološki laboratorij. Diplomsko delo je sestavljeno iz treh glavnih delov, zaokroženih v šest poglavij. Uvodni del zajema določitev ciljev, namena in poti za reševanje problema, hipotezo, predstavitev okolja, predpostavke in omejitve ter metode dela, ki so bile uporabljene pri izdelavi diplomskega dela. V prvem delu diplomskega dela sledijo poglavja, v katerih je predstavljen teoretični del obravnavanega problema. Drugi del zajema posnetek obstoječega stanja, delež transportnih vrst, seznam naročnikov in transportni način, ki ga uporabljajo, število vzorcev po naročnikih, način organizacije transporta največjih naročnikov in kritična analiza problema. Sledi predlog rešitve, ki se odraža v zasnovi novega transportnega sistema. Na koncu sledi še zaključek, ocena in vrednotenje uspešnosti problema, pogoji za uvedbo rešitve in možnosti nadaljnjega razvoja.
Ključne besede: vzorci, transport, naročniki
Objavljeno: 13.03.2020; Ogledov: 446; Prenosov: 41
.pdf Celotno besedilo (1,54 MB)

8.
Problematika proizvodnje emisij co2 kontejnerskih ladij v primerjavi s cestnim kontejnerskim transportom
Iris Čeh, 2019, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi je zajeta primerjava emisij CO2 iz ladijskega transporta v primerjavi s cestnim, kjer je fokus na kontejnerskem transportu.
Ključne besede: emisije CO2, ladijski transport, cestni transport, kontejnerizacija, onesnaženje
Objavljeno: 07.01.2020; Ogledov: 307; Prenosov: 37
.pdf Celotno besedilo (1,01 MB)

9.
Pregled področja in statistična obdelava podatkov iz dosedanjih raziskav o črnem ogljiku
Špela Kovše, 2019, diplomsko delo/naloga

Opis: Črni ogljik (v nadaljevanju: ČO) je eden izmed glavnih onesnaževalcev zraka, ki prispeva tudi k pospešenem segrevanju ozračja. Prav zaradi tega je ČO v zadnjih letih postal glavna tematika številnih raziskav. V tej diplomski nalogi bodo predstavljeni zaključki in statistični podatki pregleda 188 znanstvenih študij in raziskav avtorjev z vsega sveta, ki so bile do sedaj narejene na področju raziskovanja ČO. Vse študije, uporabljene v tej nalogi, so bile pridobljene na spletni bazi Web of Science (v nadaljevanju: WoS) (»Web of Science Core Collection« [Clarivate Analytics], b.d.). Narejena je bila tabela, ki je vsebovala podatke o pregledanih člankih, prikazovala identificirane faktorje študije ter tako omogočila globok vpogled v raziskovanje ČO. Naslednji korak je vključeval statistično obdelavo in analizo zbranih podatkov s pomočjo dveh računalniških orodij, glavni cilj pa je bil ugotoviti, kako raziskovanje ČO variira in se razlikuje; v različnih delih sveta, na različnih lokacijah izvajanja raziskav, v smislu korelacije ČO z okoljskimi izzivi oziroma s tematikami, ki so najbolj pogoste v okviru raziskovanja delcev ČO.
Ključne besede: črni ogljik, pregled literature, pregledna analiza, statistika, parametri
Objavljeno: 06.01.2020; Ogledov: 404; Prenosov: 38
.pdf Celotno besedilo (2,39 MB)

10.
Logistična in informacijska podpora slovenske filantropije v času migrantske krize
Saša Šamec, 2019, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu smo se osredotočili na naloge in organizacijo Slovenske filantropije v letu 2015, ko je v Evropi vladala begunska kriza. Namen diplomske naloge je, da dokažemo oziroma potrdimo, da bi država v obdobju krize težko delovala brez prostovoljcev in nevladnih organizacij, ki so bile v tem času najbolj aktivne. Obrazložili smo pomen prostovoljstva in program migracije, ki ga izvaja Slovenska filantropija. V drugem delu smo na podlagi intervjuja opisali, kakšno vlogo je imela Slovenska filantropija, ko je nastopil čas krize, ter kakšna je bila njena odzivnost in organizacija. S pomočjo kritične analize smo neučinkovito skladiščenje preusmerili v učinkovito, in sicer s predlogi, kako izboljšati sistem zbiranja donacij in kako urediti prostore skladišč za lažjo orientacijo iskanja dobrin. Opisali smo, kako so se skladiščile stvari, ki so se zbirale, in kako so bile izdane v posameznih centrih. Pojasnili smo tudi, kako so reševali situacijo, ko je prišlo do pomanjkanja stvari. Ob zaključku smo prišli do sklepa, da je bila tudi tukaj prisotna logistika, ki je bila pomembna pri delovanju in organiziranosti nevladnih organizacij in pri medsebojni komunikaciji.
Ključne besede: Nevladne organizacije, skladiščenje zalog, oskrba, pribežniki, migranti, begunci.
Objavljeno: 19.12.2019; Ogledov: 327; Prenosov: 24
.pdf Celotno besedilo (1,07 MB)

Iskanje izvedeno v 0.18 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici