| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Proces izbire CRM sistema na primeru mikro podjetja
Avalon Ivanuša, 2017, diplomsko delo

Opis: V današnjem tekmovalnem poslovnem okolju se velika večina podjetij zaveda, da bolj kot bodo ohranjala in poglabljala odnose s svojimi obstoječimi strankami in skušala pri tem pridobiti tudi nove, bolj bodo postala uspešna. Vendar pa se s to razlago ne strinjajo vsi. Ogromno mikro podjetij se še kljub tako razviti tehnologiji in s prakso podkrepljenimi teoretičnimi trditvami upira nečemu novemu in nepoznanemu, saj se bojijo sprememb. Zaradi oklevanja, da bi prenovila svoje poslovne procese in jih informatizirala z novo programsko opremo, s katero bi lahko izboljšala odnose s svojimi strankami, kakor tudi povečala svoje poslovanje, pa raje izgubljajo igro proti velikim podjetjem, ki prevladujejo na trgu. V teoretičnem delu diplomskega projekta smo najprej definirali, kaj je bistven pomen prenove poslovnih procesov v podjetju in kakšno vlogo ima pri tem informacijska tehnologija, nato smo opredelili CRM sistem, njegove koristi za mikro podjetja ter postopke uvajanja CRM sistema v podjetje. V drugem, praktičnem delu pa smo se osredotočili na konkretno mikro podjetje, analizirali obstoječi poslovni proces ter predlagali izboljšave. Prav tako smo iz nabora ponudnikov CRM sistemov skušali ugotoviti, kateri bi bil na podlagi opredeljenih potreb in zahtev izbranega mikro podjetja najbolj primeren za uvedbo.
Ključne besede: mikro podjetje, poslovni procesi, prenova poslovnih procesov, CRM sistem, analiza in izbira ponudnikov CRM sistemov
Objavljeno: 23.11.2017; Ogledov: 480; Prenosov: 50
.pdf Celotno besedilo (1,30 MB)

2.
Informacijski izzivi ob uvedbi splošne uredbe o varstvu podatkov
Avalon Ivanuša, 2019, magistrsko delo

Opis: Dolga leta je bilo varstvo podatkov obravnavano kot nadležna naloga, za katero so podjetja »morala« reči, da jo uspešno opravljajo, vendar pa v resnici niso za to niti mignila s prstom. Pravzaprav so to nalogo pogosto spregledala ali pa premalo financirala. S pojavom nove Splošne uredbe EU o varstvu podatkov (angleško »General Data Protection Regulation«; v nadaljevanju GDPR) se je vse to spremenilo. GDPR velja za enega najbolj razširjenih delov zakonodaje EU, pri čemer pa izdaja tako velike kazni, da si nobeno podjetje ne more več privoščiti, da bi ga prezrlo. GDPR razširi pojem »osebni podatki«, pri čemer pa postavlja uporabnika v središče varstva podatkov in njegove zasebnosti. Vsak prebivalec EU ima od zdaj naprej pravico do odločanja in upravljanja v zvezi s tem, kako se njegovi osebni podatki zbirajo, hranijo, uporabljajo, ščitijo, prenašajo in brišejo. V skladu z GDPR lahko uporabniki opustijo skupno rabo osebnih podatkov, prepovejo njegovo nadaljnjo obdelavo in zahtevajo, da se jim vsi podatki pošljejo v berljivi obliki ali pa v celoti izbrišejo iz sistema. Skladnost z GDPR-jem zahteva, da velika podjetja v celoti pregledajo svoje zbiranje podatkov, uporabo in varnostne prakse, kadar gre za velike količine podatkov uporabnikov. To pa od njih zahteva, da ustvarijo učinkovit okvir za upravljanje podatkov, izvedejo revizije, zaposlijo specializirano osebje, organizirajo usposabljanje osebja in tečaje strokovnega razvoja, da se zagotovi, da ima vsak član podjetja jasno razumevanje načel in zahtev GDPR-ja. Na poti do izpolnjevanja vseh zahtev pa se bodo podjetja zagotovo srečevala s številnimi informacijskimi problemi in izzivi, ki jih bodo morala sproti reševati. Dejstvo je, da živimo v digitalni dobi, kjer so osebni podatki uporabnikov zelo pomembni za podjetja, zlasti v panogah, ki jih vodijo podatki o strankah (npr. platforme družbenih medijev). Zaradi novega pomena osebnih podatkov in njegove uporabe se zavest o zasebnosti podatkov povečuje med ljudmi, zato je dobro upravljanje zasebnosti podatkov izjemno pomembno tako za podjetja kot za stranke. Samo magistrsko delo smo razdelili na dva dela, in sicer na teoretični in praktični del. V teoretičnem delu smo se osredotočili na opredelitev zasebnosti in varnosti podatkov, definiranje nove uredbe ter kakšne spremembe in novosti prinaša s sabo, kaj to pomeni za velika podjetja, kot sta npr. Facebook in Apple in kako so informacijske rešitve skladne s samim GDPR-jem. V praktičnem delu pa smo predstavili, kako se je izbrano start-up podjetje Databox pripravljajo na uvedbo nove uredbe.
Ključne besede: Splošna uredba EU o varstvu podatkov (GDPR), varstvo podatkov, osebni podatki, zasebnost, informacijski izzivi, Databox
Objavljeno: 24.10.2019; Ogledov: 155; Prenosov: 43
.pdf Celotno besedilo (2,61 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici