| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 217
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza prodaje in raziskava trga lokalnih izdelkov v Kmetijsko-gozdarski zadrugi Slov. Konjice
Jerneja Kotnik, 2021, diplomsko delo

Opis: V tem diplomskem projektu želimo predstaviti analizo prodaje lokalnih izdelkov pod imenom Pohorski cekar v Kmetijsko-gozdarski zadrugi Slovenske Konjice. Prav tako bomo predstavili rezultate raziskave trga za omenjene izdelke. V sklopu analize prodaje bomo šli skozi pet različnih analiz, in sicer: analiza prodajnega asortimenta, prodajnih območij, poti, cen in stroškov prodaje. Te smo na kratko opisali in jih kasneje v praktičnem delu podkrepili z dejanskim primerom. S pomočjo ankete smo želeli raziskati trg in smo tako ugotovili želje, potrebe in navade kupcev lokalnih izdelkov Pohorski cekar. Ugotovili smo, da kupci lokalne izdelke radi kupujejo zaradi tega, ker s tem podpirajo lokalne kmete in ker so ti izdelki domači in kakovostni. Cene se jim zdijo zmerne v skladu s kakovostjo, asortiment pa dovolj velik. Kupci si želijo tudi potujočega Pohorskega cekra oz. možnost spletnega naročila lokalnih izdelkov. Pri nakupu svežega mesa so ljudem pomembni sledljivost in kakovost mesa, prav tako poreklo in ponudnik, cena pa pri tem ni tako pomembna. Kupci bi si želeli, da bi Kmetijsko-gozdarska zadruga Slov. Konjice prodajala tudi sveže meso lokalnih kmetov. Za to meso so pripravljeni plačati tudi višjo ceno.
Ključne besede: Pohorski cekar, lokalni izdelki, prodaja, kupci, analiza
Objavljeno: 03.09.2021; Ogledov: 55; Prenosov: 12
.pdf Celotno besedilo (2,72 MB)

2.
Ugotavljanje uspešnosti prodaje prodajalca x v podjetju aluminium kety emmi d. o. o.
Vanja Turner, 2020, diplomsko delo

Opis: Vsako podjetje si želi, da bi za svoj obstoj našlo odjemalce, ki bodo kupovali njihov izdelek. Prodaja v podjetju spada med tisto funkcijo podjetja, ki zaključuje poslovni proces podjetja, njen rezultat pa je pretvorba izdelkov in storitev v denarno obliko. Doseganje zastavljenih ciljev in smotrov organizacije je ključno za uspešnost prodaje, prav tako pa tudi podjetja samega. Vsako podjetje mora spremljati uspešnost na vseh področjih in tako tudi uspešnost prodaje. Med ugotavljanjem oziroma analizo uspešnosti prodaje, sem dobila potrditev, da mora vsako podjetje analizirati poslovanje podjetja skozi vsa leta in pri tem iskati možnosti, da se izboljša. Še posebej pomembna je analiza uspešnosti prodaje, saj bi lahko podjetja »tavala v temi«, s tem pa so lahko ob pravem trenutku na pravem mestu. Analiza uspešnosti prodaje pripomore tako k uspešnemu delovanju podjetja kot pri njegovi rasti. Delo diplomskega projekta je razdeljeno na štiri poglavja. V uvod je vključen opis problema, namen, cilji, osnovne trditve in predpostavke ter omejitve diplomskega projekta. V teoretičnem delu so zbrana teoretična izhodišča proučevanega problema in teoretično razdelane faze analize uspešnosti prodaje. Empirični del zajema spoznanja in poglede iz teoretičnega dela, ki so uporabljeni za proučevanje na primeru podjetja Aluminium Kety Emmi, d. o. o. V zadnjem, to je četrtem, delu diplomskega projekta, pa so navedene sklepne ugotovitve in spoznanja proučevanih problemov ter razlage pridobljenih rezultatov v zvezi z osnovnimi trditvami.
Ključne besede: prodaja, ugotavljanje uspešnosti prodaje, analiza uspešnosti prodaje, prodajno osebje, aluminijasti izdelki.
Objavljeno: 16.04.2021; Ogledov: 170; Prenosov: 31
.pdf Celotno besedilo (571,66 KB)

3.
Marketing – Temeljni koncepti in njihova uporaba v digitalnem okolju
Matjaž Iršič, Domen Malc, Borut Milfelner, Aleksandra Selinšek, 2021

Opis: Praktikum je namenjen študentom prvega letnika dodiplomskega študija na Ekonomsko-poslovni fakulteti za delo pri vajah predmeta Osnove marketinga in se uporablja kot dopolnilo k drugi izdaji monografije Marketing – Temeljni koncepti in njihova uporaba v digitalnem okolju. Praktikum zajema 10 poglavij in zajema naslednja osnovna področja marketinga: opredelitev marketinga, marketinško okolje, temeljni marketinški koncepti, spoznavanje odjemalcev, raziskave za potrebe marketinga, načrtovanje strategij marketinga, izdelek, cena, marketinške poti in marketinško komuniciranje. Vsako poglavje sledi enaki strukturi: študijski primer, vprašanja iz primera, vprašanja za utrjevanje in vaje za utrjevanje, ki so namenjene poglobljenemu razmisleku o obravnavni temi.
Ključne besede: osnove marketinga, temeljni koncepti, marketinški splet, digitalno okolje, marketinške strategije
Objavljeno: 22.03.2021; Ogledov: 181; Prenosov: 34
URL Povezava na datoteko

4.
Vpliv zaznanih koristi vzajemna kluba na zadovoljstvo in zvestobo uporabnikov Vzajemne
Tomaž Bojnec, 2020, magistrsko delo

Opis: Vsaka gospodarska organizacija se mora v današnjih globalnih in konkurenčnih razmerah usmeriti k svojim uporabnikom. Zadovoljevanje njihovih potreb in pridobivanje njihove zvestobe sta cilja, s katerima organizacije pridobijo več, kot da bi iskale nove uporabnike. V magistrski nalogi smo proučevali vpliv zaznanih koristi Vzajemna kluba na zadovoljstvo in zvestobo uporabnikov Vzajemne zdravstvene zavarovalnice, d.v.z. Vzajemna klub je bil ustanovljen leta 2011 kot oblika programa zvestobe za uporabnike storitev Vzajemne zdravstvene zavarovalnice, d.v.z. Ker je bil dobro sprejet, je prinašal koristi tako uporabnikom (športne aktivnosti, razne informacije s področja zdravja in zdravega načina življenja, popusti idr.) kot tudi Vzajemni zdravstveni zavarovalnici, d.v.z. (gradnja pozitivne podobe v javnosti, nove prodajne poti, sodelovanje z lokalnimi deležniki idr.). Najprej smo preučili teoretična izhodišča in po pregledu literature ugotovili, da je zadovoljstvo uporabnikov odvisno od pričakovanj pred uporabo, zaznavami med uporabo ter izkušnjami po uporabi. Od tega je odvisno nadaljnje nakupno odločanje. Velik vpliv na zadovoljstvo uporabnikov imajo zaposleni v organizaciji. Zvestoba je eden izmed najpomembnejših kazalnikov uspešnega poslovanja organizacij. Obstaja več vrst zvestobe, pri čemer je pomembno, da organizacije ne nagrajujejo vseh uporabnikov enako, ampak je nagrajevanje odvisno od zvestobe in dobička, ki ga prinašajo organizaciji. Klubi zvestobe spadajo med programe zvestobe, ki jih organizacije oblikujejo z namenom večje finančne učinkovitosti ali s krepitvijo svoje konkurenčne pozicije. Uporabniki ponavadi sodelujejo v njih zaradi različnih koristi, ki so jih deležni. V empiričnem delu smo skušali dokazati povezanost zadovoljstva in zvestobe uporabnikov z zaznanimi koristmi Vzajemna kluba s pomočjo štirih hipotez. Ugotovili smo, da koristi Vzajemna kluba pozitivno vplivajo na zadovoljstvo in zvestobo uporabnikov Ugotovili smo še, da višje so zaznane koristi, višji sta zadovoljstvo in zvestoba uporabnikov. Prav tako obstaja pozitivna povezava med zadovoljstvom in zvestobo, saj se z višanjem zadovoljstva uporabnikov povečuje tudi njihova zvestoba. Raziskava ponuja nova spoznanja o koristih Vzajemna kluba, o povezanosti z zadovoljstvom in zvestobo ter ponuja izhodišča za nova raziskovanja.
Ključne besede: zadovoljstvo uporabnikov, zvestoba uporabnikov, klubi zvestobe, Vzajemna zdravstvena zavarovalnica, d.v.z., vzajemna klub
Objavljeno: 04.02.2021; Ogledov: 99; Prenosov: 24
.pdf Celotno besedilo (1,34 MB)

5.
Vrednotenje uspešnosti in učinkovitosti prodaje podjetja X na območju Srednje Evrope
Doroteja Drozg, 2021, diplomsko delo

Opis: Prodaja je globalna dejavnost v naši družbi. Dejansko se zdi, da je vsakdo v nekem trenutku vključen v prodajo. Management prodaje pa postaja vse bolj profesionalna marketinška funkcija, ki jo lahko opredelimo kot vodenje prodajne funkcije v podjetju in vključuje med seboj povezane aktivnosti za doseganje prodajnih ciljev. Vrednotenje je del kontrolnega procesa prodajnega managementa, ki vključuje primerjanje načrtovanih in doseženih rezultatov, identificiranje razlogov za deviacije in kasneje iskanje primernih sprememb pri prodajnih ciljih in strategijah. Osnovni cilj merjenja in ocenjevanja prodaje je ugotavljanje uspešnosti in učinkovitosti. Uspešnost je rezultat poslovanja podjetja, merilo uspešnosti pa opredeljuje kot stopnjo doseženih ciljev glede na izide. Z analizo učinkovitosti pa ugotovi razmerje med vložki in izidi z namenom, da podjetje z minimalnimi vložki doseže maksimalen rezultat. Pri vrednotenju uspešnosti in učinkovitosti prodaje podjetja X smo z analizo po različnih metodah ugotavljali ali podjetje na območju Srednje Evrope s svojo storitvijo posluje uspešno in učinkovito. S pridobljenimi podatki lahko sklenemo, da podjetje posluje uspešno in učinkovito, saj dosega prodajne cilje z dobičkom.
Ključne besede: prodaja, management prodaje, uspešnost, učinkovitost, vrednotenje
Objavljeno: 03.02.2021; Ogledov: 100; Prenosov: 44
.pdf Celotno besedilo (1,46 MB)

6.
Analiza nakupnih dejavnikov na primeru obiska nogometne tekme
Andraž Velkavrh, 2020, diplomsko delo

Opis: Številne obveznosti in dolžnosti krojijo naš način življenja, zato je sprostitev za vsakega izmed nas izrednega pomena. Eden od načinov sprostitve je zagotovo šport. Veliko ljudi se z njim ukvarja aktivno, bodisi rekreativno bodisi profesionalno, mnogi pa ga spremljajo pasivno, na primer prek televizijskih zaslonov ali v živo. Nogomet je prvovrstni primer športa, ki je popularen povsod po svetu, ter medijsko in ekonomsko odlično podprt. Obiskovanje nogometnih tekem predstavlja za nogometne navdušence strast, radost, zadovoljstvo in nepozabne spomine. Kljub temu ni vse tako idealno, saj nogometni funkcionarji opažajo, da primanjkuje ljudi na nogometnih stadionih. Nakupnih dejavnikov, ki vplivajo na ogled nogometnih tekem, je ogromno, na primer cene, kvaliteta nogometnih tekem, infrastruktura, vreme, lokacija, rezultati ter pripadnost določenemu klubu. V prvem delu diplomskega projekta (tj. teoretični del) se bomo osredotočali predvsem na marketinško teorijo. Najprej bomo spoznali marketinški splet (4P), in sicer izdelek, ceno, marketinško komuniciranje ter marketinške poti. Spoznali bomo tudi nakupni proces ter njegovih 6 faz – od prepoznavanja potreb do ponakupnega vedenja. Odjemalčevo vedenje bomo podrobneje predstavili kasneje, ko bomo govorili o psiholoških, osebnih, kulturnih in družbenih dejavnikih, ki nanj vplivajo. V praktičnem delu bomo spoznali vprašalnik, ki smo ga uporabili za našo raziskavo. Odkrivali smo tiste dejavnike, ki vplivajo na obiskovanje nogometne tekme. Kaj je tisto, kar ljudi privabi na tekmo, ter obratno, kaj jih odbija od le-te. Izkazalo se je, da je najpomembnejši dejavnik sama vsebina tekme, kvaliteta tekme, nenazadnje je pomembno tudi, ali gre za derbi ali ne. V zaključku bomo pregledali zastavljene hipoteze, jih potrdili oziroma zavrgli ter predlagali, kako zmanjšati problem nizke udeležbe na nogometnih prizoriščih.
Ključne besede: nogomet, marketinški splet, nakupni proces, odjemalčevo vedenje, vprašalnik, nakupni dejavniki
Objavljeno: 07.01.2021; Ogledov: 181; Prenosov: 39
.pdf Celotno besedilo (1,21 MB)

7.
Načrtovanje prodaje izdelka x organizacije a v digitalnem okolju
Tom Polšak, 2019, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo se osredotoča na načrtovanje prodaje v digitalnem okolju. V prvem delu pobližje predstavi teoretično podlago digitalne prodaje s posebnim poudarkom na korakih načrtovanja prodaje, nato pa se osredotoči na analizo uspešnosti prodaje v podjetju glede na različne faktorje (obseg prodaje, dobičkonosnost, zadovoljstvo strank…). V praktičnem delu delo najprej predstavi izbrano podjetje ter izdelek, za katerega kasneje ustvari celoten načrt prodaje s poudarkom na vključenosti na socialnih omrežjih podjetja, vključno z analizo predvidenih rezultatov ustvarjenega načrta. Analiza vključuje tudi uspešnost tako izdelka kot podjetja, ter predvideno uspešnost po implementaciji novega prodajnega načrta.
Ključne besede: načrtovanje prodaje, digitalno okolje, analiza uspešnosti, socialna omrežja
Objavljeno: 17.11.2020; Ogledov: 168; Prenosov: 41
.pdf Celotno besedilo (1,14 MB)

8.
Analiza procesa prodaje prodajalca v organizaciji Petrol d. d.
Tamara Predan, 2019, diplomsko delo

Opis: Dandanes proces prodaje doživlja nenehne spremembe ter hiter napredek. Živimo v dobi nepričakovanih sprememb. So dejstva, s katerimi se moramo soočiti ter ob enem spopasti, če želimo uspeti. Vsak prodajalec ve, da dandanes težko proda tisto, kar ponudi. Zato je potrebna dobra strategija, predvsem pa jasen cilj. V tej diplomski nalogi se bomo osredotočili na analizo procesa prodaje prodajalca. V teoretičnem delu bomo predstavili definicijo marketinga, opredelili bomo tudi pojem procesa prodaje, opisali korake v procesu prodaje od prvega stika s kupcem pa do zaključka prodaje. Omenili bomo tudi analizo procesa prodaje, zakaj je pomembna naloga vsakega podjetja. Delo s kupci je vse bolj odgovorno in zahtevno, od prodajalcev zahteva nenehno zbranost, osredotočenost, prijaznost, spretnost, predvsem pa prilagajanje kupčevim željam in potrebam. V empiričnem delu bomo predstavili študijo primera ter anketno analizo, s katero bomo poskušali prikazati s kupčevega vidika, kako oni dojemajo, kaj je zanje najbolj pomembno pri lastnostih prodajalcev, prodajalne ter kaj je zanje pomembneje ob prihodu v prodajni prostor.
Ključne besede: Proces prodaje, marketing, prodaja, uspešna prodaja, podjetje Petrol d. d.
Objavljeno: 02.10.2020; Ogledov: 201; Prenosov: 41
.pdf Celotno besedilo (965,78 KB)

9.
Strateško načrtovanje marketinga za izdelek x
Žiga Lesjak, 2019, diplomsko delo

Opis: Na vse bolj konkurenčnem trgu podjetja ne morejo preživeti, če svoje delo opravljajo zgolj dobro. Iskati morajo poslovne priložnosti in težiti k cilju – biti boljši od neposrednega konkurenta. Prav zato je dobro poznavanje strateškega marketinga ključ do uspeha. V teoretičnem delu je obravnavan proces strateškega marketinga po posameznih fazah: strateška analiza in diagnoza, strateško načrtovanje marketinga ter izvajanje in nadzor strateškega marketinga. V praktičnem delu smo izdelali empirično raziskavo – marketinški načrt za zanimivo podjetje z inovativnim izdelkom. Podjetje Serena s svojo blagovno znamko Cocoa trži čokolado visoke kakovosti, ki se ji zaradi prihodnjih značilnosti trga obeta možnost uspeha. V sklepnem delu so predstavljene ugotovitve, ki lahko kasneje služijo kot izhodišče za izboljšave znotraj izbranega podjetja.
Ključne besede: strateški marketing, strateško načrtovanje marketinga, izdelek, čokolada.
Objavljeno: 18.12.2019; Ogledov: 542; Prenosov: 105
.pdf Celotno besedilo (993,66 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

10.
Analiza uspešnosti prodaje podjetja mzt investicije d.o.o.
Nejc Sedej, 2019, diplomsko delo

Opis: Prodaja je ena izmed najpomebnejših aktivnosti pri delovanju podjetja. Polek ekonomskega vidika, daje organizacijam ogromno podatkov, ki so ob pravilnem analiziranju le-teh, lahko ključnega pomena za nadaljni razvoj in uspešnost podjetja. V diplomskem delu je v teoretičnem delu predstavljeno kaj je prodaja, torej opredelitev, pomen in naloge prodaje… Podamo se v natančnejšo analizo uspešnosti prodaje in predstavimo različne segmente le-te. Sledi drug del, kjer znanje teoretičnega dela prenesemo na praktičnega in sicer obravnavamo analizo uspešnosti prodaje startup podjetja, ki se ukvarja s prodajo ročnih ur. Pri analizi ugotovimo, da je za mlado podjetje analiza prodaje lahko ključnega pomena, saj so bili analizirani segmenti obsega prodaje, stroškov in dobičkonosnosti, prodajnega osebja, prodajnih cen, plačil ter zadovoljstva odjemlacev. Pri tem smo ugotovili, da prodaja niha iz meseca v mesec, da morda spletna prodaja le ni dovolj in da je potencial pri analizi določenih segmentov prodaje velik.
Ključne besede: analiza prodaje, ročne ure, startup, sestavine prodaje
Objavljeno: 17.12.2019; Ogledov: 374; Prenosov: 47
.pdf Celotno besedilo (990,24 KB)

Iskanje izvedeno v 0.35 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici