| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 18
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Adapted user-centered design
Emilija Stojmenova Duh, Bojan Imperl, Tomaž Žohar, Dejan Dinevski, 2012, izvirni znanstveni članek

Opis: Being familiar with all the benefits of e-Health and the strategic plan for the Slovenian health sectors informatization, Telekom Slovenia and the Faculty of Medicine from the University of Maribor, along with other partners, have initiated an e-Health project. The project group is developing various e-Health services that are based on modern ICT (information and communications technology) solutions and will be available on several screens. In order to meet the users needs and expectations and, consequently, achieve the high acceptance of e-Health services, the user-centered design (UCD) approach was employed in the e-Health project. However, during the research it was found that conventional UCD methods are not completely appropriate for older adults: the target population of the e-Health services. That is why the selected UCD methods were modified and adapted for older adults. The modified UCD methods used in the research study are presented in this paper. Using the results of the adapted UCD methods, a prototype for a service named MedReminder was developed. The prototype was evaluated by a group of 12 study participants. The study participants evaluated the MedReminder service as acceptable with a good potential for a high adoption rate among its target population, i.e., older adults.
Ključne besede: ICT, e-Health, MedReminder, user-centered design, modification, adaptation, older adults
Objavljeno: 21.06.2017; Ogledov: 474; Prenosov: 102
.pdf Celotno besedilo (1,04 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
User-centred design for multiscreen e-health applications for elderly people
Emilija Stojmenova, 2013, doktorska disertacija

Opis: This work identifies the weaknesses of the conventional UCD methods and presents a conceptual model for modifying standard UCD research procedures in such a way that they will be appropriate and supportive for the design and development of multiscreen e-health applications for elderly people. The suggested model would be used for adapting selected UCD methods for the targeted population and e-health applications’ usage contexts. A multiscreen e-health application named Med-Reminder was used in order to evaluate the modifications of the UCD methods and compare the efficiency of the modified UCD methods with the efficiency of the standard UCD methods. The user-centred design efficiency scale (UCD_ES) and heuristic observation were used to compare the efficiencies of the standard and modified UCD methods and to determine which UCD methods would be more appropriate when doing research with elderly people within the e-health domain.
Ključne besede: User-centred design, UCD methods, elderly people, e-health, multiscreen, Med-Reminder
Objavljeno: 09.07.2013; Ogledov: 1813; Prenosov: 179
.pdf Celotno besedilo (3,42 MB)

3.
OCENJEVANJE UPORABNOSTI IN UPORABNIŠKE IZKUŠNJE NA PRIMERU TELEKOMUNIKACIJSKIH PRIPOMOČKOV
Adila Slomić-Skrbinac, 2012, magistrsko delo

Opis: Pripomočki (angl. widgets/gadgets) predstavljajo zelo priljubljen način približevanja zmožnosti sodobnih telekomunikacijskih omrežij končnemu uporabniku, saj jih le-ta lahko vključi v svoje vsakdanje okolje in druge aplikacije. Večina ponudnikov telekomunikacijske opreme ponuja tudi različno paleto programskih rešitev za končne uporabnike, ki običajno vključujejo tudi paleto pripomočkov. Uporabnost aplikacij je ključnega pomena za uspeh posameznih pripomočkov na trgu, vendar pa je prav uporabnost tisti aspekt pripomočkov, ki jo je med razvojem najtežje zagotoviti. Naloga predstavlja primer postopka razvoja palete telekomunikacijskih pripomočkov, kjer je analiza uporabnosti pripomočkov vključena že v fazo načrtovanja in kjer so od rezultatov analize odvisne nadaljne razvojne aktivnosti. V nalogi so predstavljene različne metode za oceno uporabnosti. Izibra metod, ki so bile tudi dejansko uporabljene v analizi pripomočkov, je predstavljala poseben izziv, saj je v svetu zelo malo poročil s sistematičnimi analizami sodobnih telekomunikacijskih uporabniških rešitev. Izbrane so bile tri komplementarne metode za oceno uporabnosti in metodologija za izvajanje ocen ter rezultati opravljenih analiz. Z izvedenimi analizami smo ugotovili nekatere pomanjkljivosti grafičnega vmesnika, sicer pa je bila splošna ocena uporabnosti zelo visoka. Naloga predstavlja konkreten primer metodologije, ki se lahko pouporabi in nadgrajuje tudi v podobnih primerih telekomunikacijskih rešitvev.
Ključne besede: telekomunikacijski pripomočki, uporabnost, uporabniška izkušnja, ocenjevanje uporabnosti, konvergenčne storitve
Objavljeno: 27.06.2013; Ogledov: 1662; Prenosov: 258
.pdf Celotno besedilo (4,35 MB)

4.
Razvoj telekomunikacijskih pripomočkov
Grega Ramšak, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi opisujem izdelavo prototipov telekomunikacijskih pripomočkov in razvoj funkcionalnosti pripomočkov. Namen naloge je bil izdelati nabor pripomočkov za izdelavo naprednih funkcij telefonije s programskim jezikom JavaFX in predstaviti delujoč koncept prenosa in uporabe pripomočkov. Izdelava je vključevala tako razvoj programske logike kot izdelavo grafičnega vmesnika, za kar sem uporabil različne tehnologije za komunikacijo med pripomočki in storitvami ter za njihov grafičen prikaz. Pripomočki delujejo na operacijskih sistemih Windows in Linux. Delovanje znotraj brskalnika sem zaradi omejitev programskega jezika JavaFX implementiral in preveril le delno. Končni izdelek je nabor telekomunikacijskih pripomočkov, ki izpolnjujejo večino postavljenih zahtev. Pripomočki so namenjeni uporabnikom telekomunikacijskih storitev, ki lahko tako na enostaven način uporabljajo telekomunikacijske storitve (na primer ‘klic na zahtevo’ ipd.) in njihove dopolnilne storitve, kot so zgodovina klicev, preusmeritev klica, določanje stanja “Ne moti” ipd.
Ključne besede: Telekomunikacijski pripomočki, Java, JavaFX, zagonska datoteka JNLP, grafični uporabniški vmesnik, telekomunikacijske storitve
Objavljeno: 08.12.2011; Ogledov: 1912; Prenosov: 86
.pdf Celotno besedilo (2,00 MB)

5.
PROMETNO TESTIRANJE ASINHRONSKEGA SPLETNEGA VMESNIKA V TELEKOMUNIKACIJSKIH STORITVAH
Matej Vahtar, 2011, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga opisuje reševanje problema prometnega testiranja spletnega portala »WebCommunicator«, produkta podjetja Iskratel d.o.o., ki za svoje delovanje uporablja protokol HTTP/S in asinhrono komunikacijo s tehnologijami Comet. Cilj naloge je bil prometno testirati spletni portal in ugotoviti, ali dosega zahtevane zmogljivosti. Glavni izziv pri nalogi je bil, kako sestaviti okolje za samodejno prometno testiranje, ki bi podpiralo tudi asinhron način komunikacije odjemalec – strežnik. Potrebno je bilo podrobno analizirati delovanje portala »Web Communicator« in zasnovati ustrezno testno okolje, pri čemer je bila ključna izbira testnega orodja, s katerim bi bilo možno opraviti testiranje ter analizirati vse aspekte delovanja portala. Orodje Qtest, ki podpira vse potrebne tehnologije in protokole, potrebne za izvedbo želenih testov, in testno okolje sta se izkazala kot zelo učinkovita tudi pri testiranju spletnega portala z asinhrono komunikacijo odjemalec/strežnik, saj sta omogočila testiranje v enakih okoliščinah, kot se pojavljajo v produkcijskih postavitvah. Zato je bilo možno odkriti vse napake, ki bi se sicer pojavile med produkcijskim obratovanjem.
Ključne besede: validacija, verifikacija, WebCommunicator, Qtest, funkcijsko testiranje, performančno testiranje, upravljanje omrežij, testna metodologija
Objavljeno: 28.09.2011; Ogledov: 1797; Prenosov: 90
.pdf Celotno besedilo (2,36 MB)

6.
PRIPRAVA OKOLJA ZA VREDNOTENJE ZMOGLJIVOSTI RAZPOZNAVALNIKA GOVORA ZA STORITVE IVR
Matic Šerc, 2010, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu smo pripravili okolje za vrednotenje zmogljivosti razpoznavalnika govora IskratelASR za storitve IVR in ovrednotili okvirna območja, znotraj katerih je na posamezni strojni konfiguraciji smiselno izvajati meritve. Območja smo za 8 reprezentativnih scenarijev vrednotili z vidika števila kanalov, ki jih je sistem zmožen procesirati sočasno. Pri tem smo spremljali rezultate procesiranja in obremenitev strežnika. Z uporabo pripravljenega okolja in ugotovitev v nalogi bo mogoče izvesti natančne meritve, katerih rezultati bodo služili za pripravo matematičnega modela za izračun maksimalnega števila sočasnih kanalov glede na lastnosti in način uporabe sistema ASR.
Ključne besede: storitve interaktivnega govornega odziva, vrednotenje zmogljivosti, avtomatsko razpoznavanje govora, komunikacija človek-stroj
Objavljeno: 13.12.2010; Ogledov: 1674; Prenosov: 87
.pdf Celotno besedilo (1,03 MB)

7.
IZDELAVA PODCAST APLIKACIJE ZA PLATFORMO XBMC
Miha Grosek, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo predstavlja izdelavo podcast vtičnika za multimedijsko platformo XBMC. Vtičnik predvaja video in avdio vsebine podcastov Multimedijskega centra Radiotelevizije Slovenija. V nalogi sta opisana teoretično ozadje tehnologij in potek razvoja vtičnika. Opredeljena sta problem in cilj naloge, predstavljen je končni rezultat. Platforma XBMC je nameščena na operacijskem sistemu Microsoft Windows, vtičnik pa je napisan v programskem jeziku Python. Za pisanje programske kode je uporabljen urejevalnik Notepad++, za testiranje vtičnika pa XBMC Media Center, verzija 9.11.
Ključne besede: napredne telekomunikacijske storitve, XBMC, podcast, vtičnik, Python, Net-Top-Box, IPTV
Objavljeno: 06.12.2010; Ogledov: 2823; Prenosov: 224
.pdf Celotno besedilo (2,14 MB)

8.
IZBIRA ORODJA ZA PERFORMANČNO TESTIRANJE VMESNIKA UPRAVLJALSKEGA MODULA IN PROMETNI TESTI
Jernej Pučko, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je bil cilj performančno stestirati vmesnik upravljalskega modula, ki je produkt podjetja Iskratel, d. o. o. Performančno testiranje modula upravljalskega vmesnika je za podjetje Iskratel povsem novo področje. Promet, s katerim simuliramo performančno obremenitev, poteka v Simple Object Access Protocol protokolu, ki je značilen za spletne storitve (Web Services). Naloga je definirati metodologijo testiranja vmesnika in izvesti testiranje sistema ter preveriti odzivnost vmesnika upravljalskega modula pri povečanem prometu. Performančno testiranje vmesnika upravljalskega modula smo izvajali z izbranim orodjem Quotium QTest. Orodje omogoča izvajanje funkcijskih in performančnih testov spletnih storitvev. Orodje Quotium Qtest izvaja testne skripte, ki jih je bilo potrebno napisati. Testne skripte vsebujejo za vsaki test svojo metodo, ki smo jo imeli podano v izhodišču naloge. Testne skripte smo si priredili našim potrebam in jih izvajali. Za vsako metodo je potrebno izvajati test posebej. Rezultat naloge v podjetju predstavlja osnovo za nadaljni razvoj podobnih funkcionalnosti.
Ključne besede: performančno testiranje, funkcionalno testiranje, SOAP, telekomunikacije, upravljanje telekomunikacijskih omrežij
Objavljeno: 16.04.2010; Ogledov: 1853; Prenosov: 109
.pdf Celotno besedilo (3,22 MB)

9.
DOPOLNILNE STORITVE NA OSNOVI IVR
Igor Žgur, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga opisuje dopolnilne storitve na klicnih strežnikih in razvoj novega načina aktiviranja slednjih s pomočjo interaktivnega govornega strežnika. Čeprav dopolnilne storitve uporabnikom lajšajo uporabo telefonskega aparata in izvajanje osnovnih klicev ter jim omogočajo nadzor nad dostopnostjo in varčevanje s časom, jih večina uporabnikov ne uporablja ali pa le redko. Uporaba dopolnilnih storitev s pomočjo tipkanja različnih kod v telefonski aparat in dolgotrajno iskanje po menijih grafičnega vmesnika je preveč zapletena. Dopolnilne storitve na osnovi IVR v primeru, ko je klicani zaseden ali se v določenem času ne odzove na klic, preusmerijo kličočega na interaktivni govorni strežnik, ki mu predvaja meni z možnimi dopolnilnimi storitvami v danem trenutku. Na takšen način je uporaba dopolnilnih storitev bistveno enostavnejša kot prej. Razvoj dopolnilnih storitev na osnovi IVR pomeni implementacijo dodatne funkcionalnosti v obstoječi produkt SI2000 iCS in VoiceXML interpreter. Delo je vključevalo vse faze razvoja dopolnilnih storitev na osnovi IVR, tj. od ideje do končne izvedbe oziroma prototipa. Izvedba je vključevala razvoj s programskim jezikom SDL, spremembe na VoiceXML interpreterju v programskem jeziku C in pisanje scenarijev v programskem jeziku VoiceXML.
Ključne besede: telekomunikacije, VoiceXML, IVR, CCBS, CINT, CCNR, glasovna pošta, dopolnilne storitve
Objavljeno: 29.03.2010; Ogledov: 1952; Prenosov: 90
.pdf Celotno besedilo (1,97 MB)

10.
VALIDACIJA TESTNEGA ORODJA SOAPUI IN NJEGOVA UPORABA PRI TESTIRANJU TELEKOMUNIKACIJSKE OPREME
Beno Žurman, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga opisuje uporabo testnega orodja SoapUI na produktih podjetja Iskratel d.o.o., ki za svoje delovanje uporabljajo protokol SOAP. Cilj naloge je bil ugotoviti, ali je orodje SoapUI bolj uporabno za testranje SOAP vmesnikov, kot orodja, ki so bila v podjetju v uporabi do sedaj. Dodobra se je bilo potrebno seznaniti s testnim orodjem. Raziskati in ugotoviti je bilo potrebno kako na najenostavnejši način orodje SoapUI predstaviti testerjem in verifikatorjem, ki se z njim še niso srečali. Da bi lahko vsak čim hitreje začel uporabljati program je bilo potrebno napisati obširno in pregledno dokumentacijo in navodila za uporabo programa. Na koncu je bilo izvedeno še enodnevno izobraževanje iz uporabe progragama SoapUI na sedežu podjetja Iskratel d.o.o. v Kranju.
Ključne besede: validacija, verifikacija, SOAP, funkcijsno testiranje, performančno testiranje, upravljanje omrežij, testna metodologija
Objavljeno: 29.03.2010; Ogledov: 2168; Prenosov: 166
.pdf Celotno besedilo (7,23 MB)

Iskanje izvedeno v 0.21 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici