| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Uvedba nove proizvodne linije kakavovih izdelkov v podjetju Mercator Emba d.d.
Aljoša Imamović, 2016, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu smo opisali poslovne oziroma proizvodne procese, ki se navezujejo na tipe proizvodnje. Poudarek je bil predvsem na prikazu proizvodnje kot transformacijskega procesa z vhodom in izhodom, v katerem se razpoložljivi viri preoblikujejo v izdelke z dodano vrednostjo. Podali sem nekaj definicij procesov različnih avtorjev, ki nas učijo, da sta temelj uspešne proizvodnje organizacija in načrtovanje vseh aktivnosti v podjetju, od ideje do končnega izdelka. V delu smo predstavili podjetje Mercator-Emba d. d., njihove izdelke, vizijo in cilje. Podjetje je vedno znova pod vplivom nepredvidljivih sprememb na trgu, zaradi česar je prisiljeno k prilagajanju razmeram z namenom ostati konkurenčno. Eden od načinov za dosego tega cilja so investicije in razvoj. Zaradi vseh dejavnikov se je podjetje odločilo za investicijo v umestitev nove proizvodne linje instant kakavovih izdelkov, kar je tudi tema pričujočega diplomskega dela. V delu smo predstavili uvedbo nove proizvodne linije, način umestitve linije v proizvodno halo, tehnološki proces instantizacije in celotno proizvodno linijo od surovine do končnega izdelka. Poleg tega smo opisali tudi podporo proizvodnim procesom, ki vključuje certifikate sistema kakovosti, informacijsko tehnologijo ter odgovorno ravnanje z okoljem. S pomočjo investicijskega izračuna in finančnega izračuna pričakovanega donosa smo v nalogi prikazali tudi dolgoročno ekonomsko upravičenost investicije. Uvedba linije je predstavljala več izzivov, in sicer umestitev pakirnih strojev in reprodukcije stroja za instantizacijo kakava ter težave s kadrovanjem zaradi tehnoloških in organizacijskih novosti. Rešitev smo prikazali z idejo reorganizacije ključnih delavcev ter zaposlitvijo novih delavcev, ki imajo željo po učenju in napredovanju. Ključnega pomena je tudi stalno motiviranje zaposlenih. Z opisano investicijo je podjetje obdržalo ključne kupce, hkrati pa lahko pričakuje, da bo sčasoma pridobilo številne nove kupce.
Ključne besede: proizvodni proces, uvedba nove proizvodne linije, organizacija proizvodnje, načrtovanje proizvodnje, upravičenost investicije.
Objavljeno: 27.10.2016; Ogledov: 711; Prenosov: 39
.pdf Celotno besedilo (10,98 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici