| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Dobre prakse pri razvoju računalniških iger
Luka Horvat, 2018, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo predstavi metode in prakse, potrebne za razvoj računalniških iger. Najprej opišemo orodja, ki so nam na voljo od samega začetka koncipiranja do konca razvoja. Zatem se posvetimo tehnični implementaciji in dokumentaciji ustaljenih metod ter praks v treh orodjih: RayLib, LibGDX in pogon Unity. Za potrebo demonstracij opisanih metod implementiramo igro Breakout v vseh treh orodjih in končni izdelek tudi opišemo.
Ključne besede: računalniška igra, metode, prakse, RayLib, LibGDX, Unity
Objavljeno v DKUM: 23.08.2018; Ogledov: 961; Prenosov: 105
.pdf Celotno besedilo (4,21 MB)

2.
Implementacija urejevalnika mest z uporabo knjižnice libGDX
Luka Horvat, 2015, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo predstavi implementacijo urejevalnika mest. Najprej obdelamo programski paket Blender in potrebne postopke za izdelavo ter animacijo 3D modelov. Nato se posvetimo knjižnici libGDX in opišemo njene funkcionalnosti, ki so potrebne za izdelavo aplikacije. Sledita opis same implementacije, uporabljenih pristopov in metod ter predstavitev končne aplikacije.
Ključne besede: urejevalnik mest, računalniška grafika, 3D, Blender, libGDX
Objavljeno v DKUM: 13.10.2015; Ogledov: 1401; Prenosov: 112
.pdf Celotno besedilo (3,40 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici