1.
VPLIV MANAGEMENTSKEGA KONCEPTA NA POSLOVANJE PODJETJA BLAJ S.P.Anita Goropevšek, 2013, diplomsko delo
Opis: V diplomskem seminarju sem predstavila managementske koncepte in opisala poslovanje podjetja Blaj s.p.. S SWOT analizo v podjetju Blaj s.p. sem izbrala managementski koncept 20 ključev, saj mi je za uresničitev zastavljenih ciljev najbolj ustrezal. Predstavila sem tudi pomen zaposlenih pri uvajanju sprememb v podjetju, saj jih je potrebno o tem natančno seznaniti.
Sprva sem managementski koncept 20 ključev teoretično preučila in opisala njegovo celotno vpeljavo v podjetje Blaj s.p.. Opredelila sem kriterije, cilje in strategije ter opisala končno stanje po vpeljavi managementskega koncepta 20 ključev v podjetje Blaj s.p..
Ugotovila sem, da je sprva ključnega pomena ustrezna izbira managementskega koncepta na podlagi analize sedanje stanja v podjetju. Le z natančno opredeljenimi cilji lahko ustrezno uporabimo managementski koncept in pridobimo želene rezultate.
Ključne besede: managementski koncepti, podjetje Blaj s.p., sistem 20 ključev, SWOT analiza, kriteriji, cilji, strategije, končno stanje po vpeljavi managementskega koncepta 20 ključev
Objavljeno v DKUM: 19.11.2013; Ogledov: 2015; Prenosov: 282
Celotno besedilo (251,19 KB)