| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
E-ZAVAROVALNIŠTVO
Mateja Gorjanc, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Neosebno neposredno trženje kot tržni(marketinški) koncept vse bolj prežema naše življenje na vseh področjih in tako čedalje bolj tudi na področju zavarovalništva. Seveda smo pri nas storili pri uvajanju in uporabi teh sodobnih tržnih oblik, tehnik in poti šele prve korake, v razvitem zavarovalniškem svetu pa je za mnoge zavarovalne vrste, predvsem za množična zavarovanja tak način promocije in distribucije hkrati že kar ustaljen način dela in konkurenčne bitke za obstoj in razvoj. V literaturi obstajajo številne različne definicije in opredelitve zavarovalniških pojmov ter elektronskega poslovanja. Te različne pojme smo tudi mi predstavili v diplomskem seminarju. Napredek v informacijski tehnologiji in večji boj s konkurenti sta pripeljala podjetja do novega načina poslovanja-elektronskega poslovanja, ki se širi na vsa poslovna področju. Elektronsko poslovanje pa prinaša številne prednosti in pomanjkljivosti. Nekatere prednosti e-poslovanja preko interneta so: potrebe strank se lažje razumejo zaradi neposredne komunikacije preko omrežja, informacije se oblikujejo glede na izkazane potrebe uporabnikov-potrošnikov, pri elektronskih storitvah se odjemalcu ni potrebno srečati s prodajalci ali se izpostaviti prepričevanju in čustvenim dejavnikom. Največji pomanjkljivosti, ki ju glede poslovanja omenjajo strokovnjaki, sta varnost in standardizacija. Druge pomanjkljivosti so še: pomanjkljivi sistem varnosti in zaupnosti, še vedno razvijajoča se programska oprema, dodatni stroški povezani z nabavo specializirane opreme e-poslovanja itd.
Ključne besede: elektronsko poslovanje, elektronsko trženje, e-zavarovalništvo, zavarovalnica, spletne strani zavarovalnic, tržni delež, analiza poslovanja
Objavljeno: 30.11.2010; Ogledov: 2881; Prenosov: 289
.pdf Celotno besedilo (1010,34 KB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici