| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Razumevanje matematičnih vzorcev pri predšolskih otrocih
Klavdija Gorišek, 2017, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo z naslovom Razumevanje matematičnih vzorcev pri predšolskih otrocih je sestavljeno iz teoretičnega in praktičnega dela. Najprej je predstavljen teoretični del, kjer smo zajeli najpomembnejše informacije o matematičnih vzorcih. Predstavljene so različne skupine vzorcev, našteli in opisali smo materiale, ki jih lahko uporabljamo za delo z vzorci. Opisali smo tudi povezavo vzorcev z ostalimi področji Kurikuluma v vrtcu. V praktičnem delu diplomske naloge smo sledili aktivnostim, ki so navedene v članku Pre-school children's understanding of Mathematical patterns. Namen diplomske naloge je ugotoviti, kako predšolski otroci razumejo matematične vzorce. Aktivnosti smo izvajali v vrtcu, in sicer med otroki, starimi od štiri do šest let. Izvedli smo tri različne dejavnosti. Prva se je navezovala na ustvarjanje vzorca, druga na prepoznavanje gradnika v vzorcu in tretja na ponavljanje in nadaljevanje vzorca. Opisali smo dobljene rezultate in jih tudi slikovno ter grafično ponazorili. Ugotovili smo, da imajo otroci največ težav pri samostojnem ustvarjanju vzorca, saj je to uspelo le 12 % otrok. Pri dopolnjevanju nakazanega vzorca so bili bolj uspešni. Prav tako tudi pri tretji aktivnosti.
Ključne besede: predšolsko obdobje, matematika, matematične aktivnosti, algebra, vzorci.
Objavljeno: 19.07.2017; Ogledov: 847; Prenosov: 206
.pdf Celotno besedilo (2,16 MB)

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici