| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 18
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
DIDAKTIČNE ZNAČILNOSTI POUKA NARAVOSLOVJA V PRVEM TRILETJU OSNOVNE ŠOLE Z VIDIKA PEDAGOGIKE MONTESSORI
Marija Kotnik, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu z naslovom Didaktične značilnosti pouka naravoslovja v prvem triletju osnovne šole z vidika pedagogike Montessori, sem predstavila pedagogiko Montessori ter jo umestila med alternativne koncepte šole. Opisala sem vključevanje elementov pedagogike Montessori na dveh osnovnih šolah v Sloveniji, kjer so ali pa še vključujejo elemente pedagogike Montessori v reden pouk. S pomočjo teoretičnih spoznanj sem pripravila učno uro z elementi pedagogike Montessori pri predmetu Spoznavanje okolja, ki sem jo izvedla v oddelku drugega razreda redne osnovne šole. V učni uri sem želela nekatera teoretična spoznanja preizkusiti v praksi in otroke preko igre spodbuditi za učenje ob uporabi čutov ter ponuditi lastno aktivnost pri pridobivanju novega znanja. Rezultati predtesta in potesta kažejo, da lahko uspešno vključujemo elemente pedagogike Montessori v pouk javnih šol, saj otroci ob primerni pripravi zmorejo samostojno delati in se učiti drug od drugega.
Ključne besede: Montessori pedagogika, igra, elementi pedagogike Montessori v javni šoli, prvo triletje
Objavljeno: 09.07.2009; Ogledov: 3570; Prenosov: 523
.pdf Celotno besedilo (3,51 MB)

3.
Izbrana poglavja iz naravoslovnih znanosti - kemijske vsebine : navodila za laboratorijske vaje
Nika Golob, Iztok Devetak, Saša A. Glažar, 2010, delovni zvezek za višje in visoke šole

Ključne besede: kemija, laboratorijske vaje, visoko šolstvo
Objavljeno: 01.03.2010; Ogledov: 3386; Prenosov: 706
.pdf Celotno besedilo (451,86 KB)

4.
ZDRAV NAČIN ŽIVLJENJA IN VODA
Suzana Mlakar, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu Zdrav način življenja in voda proučujemo pomen zdravega načina življenja in pomembnost pitja vode med osnovnošolci in njihovimi starši. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo podrobneje predstavili življenjski slog ljudi, prehrano ter vodo kot najpomembnejšo naravno dobrino za življenje. V empiričnem delu je predstavljena analiza raziskave med učenci osnovne šole v okolici Maribora in njihovimi starši, kjer smo preverjali odnos do zdravega načina življenja, vode in drugih pijač, izbor pijač ob različnih priložnostih ter znanje o zdravem načinu življenja, vodi in drugih pijačah. Anketirani učenci in njihovi starši so dobro osveščeni o zdravem načinu življenja, pitju vode in drugih zdravih pijač ter dajejo vodi kot najpomembnejši vrednoti za zdravje zelo velik in poglavitni pomen. Ugotovljene so bile statistično značilne razlike med učenci in njihovimi starši glede na spol. Statistično značilne razlike so opazne pri vprašanjih, ki se nanašajo na prinašanje pijače anketiranih učencev v šolo, pri mnenju o zdravih in škodljivih pijačah anketiranih učencev, pri izbiri pijač v šoli v času malice in doma pri kosilu ali po njem anketiranih učencev in pri osveščenosti glede izbire zdravih pijač anketiranih staršev.
Ključne besede: zdravo življenje, prehrana, voda, pomen pitja vode, zdrave pijače, osnovna šola, učenci, starši
Objavljeno: 02.07.2010; Ogledov: 4112; Prenosov: 530
.pdf Celotno besedilo (4,21 MB)

5.
Experiential learning - a case on diapers' polymers
Nika Golob, 2012, izvirni znanstveni članek

Opis: The development of science competences requires establishing a link between theory and real world experience. Experiential learning offers the possibility for developing effective science competences as well as specific chemical competences at different stages of the educational vertical. The experiential learning strategy was implemented through experimental work and the cooperative learning method. Students studied diapers' polymers during chemistry class. The results of the case study analysis confirm better motivation for studying chemistry when material from everyday life is used as an educational prop. In order to monitor development levels of individual student competences, a set of instruments which includes monitoring dialogic teaching should be further developed.
Ključne besede: education, chemistry, experiential learning, science competences, experimental work
Objavljeno: 07.06.2012; Ogledov: 904; Prenosov: 40
URL Povezava na celotno besedilo

6.
7.
Analýza činnosti vybraných center vědy - zastoupení chemie
Nika Golob, 2009, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Objavljeno: 07.06.2012; Ogledov: 1241; Prenosov: 14
URL Povezava na celotno besedilo

8.
9.
10.
Experienced learning in environmental education for primary school
Nika Golob, 2000, objavljeni povzetek znanstvenega prispevka na konferenci

Objavljeno: 07.06.2012; Ogledov: 1029; Prenosov: 29
URL Povezava na celotno besedilo

Iskanje izvedeno v 0.18 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici