| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Oglaševanje z zvezdniki in vplivneži na družbenem omrežju Instagram : diplomsko delo
Dona Golob, 2022, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili oglaševanje z vplivneži in zvezdniki na Instagramu ter razlike med obema načinoma oglaševanja, hkrati pa raziskali, kateri način je bolj uspešen. Izvedli smo analizo objav slovenskih zvezdnikov in vplivnežev na Instagramu ter na podlagi stopnje angažiranosti ugotavljali, kateri način oglaševanja je v Sloveniji bolj uspešen. Ugotovili smo, da so slovenski vplivneži na Instagramu pri oglaševanju bolj uspešni kot slovenski zvezdniki, saj v povprečju dosegajo višjo stopnjo angažiranosti. Z anketo smo raziskali, kako uporabniki Instagrama v Sloveniji dojemajo oglaševanje z zvezdniki in vplivneži na Instagramu. Ugotavljali smo, ali imajo med uporabniki boljši ugled zvezdniki ali vplivneži, kateri jih z oglaševanjem bolj prepričajo za nakup izdelkov ali storitev ter mnenju katerih bolj zaupajo.
Ključne besede: družbena omrežja, Instagram, oglaševanje, zvezdniki, vplivneži
Objavljeno v DKUM: 12.08.2022; Ogledov: 395; Prenosov: 104
.pdf Celotno besedilo (1,72 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici