| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 10
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
POMEN FITNEŠKE VADBE PRI OBLIKOVANJU TURISTIČNIH PROGRAMOV
Drago Žganec, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu obravnavam pomen telesnih aktivnosti, predvsem fitneške vadbe, pri oblikovanju turističnih programov. Telesna aktivnost in zdrav način življenja postajata čedalje bolj pomembna, saj le tako lahko ohranjamo zdravje in dobro počutje tudi v pozni starosti. Predstavil sem vrste telesnih aktivnosti, pomen fitneške vadbe in njenih zvrsti (individualna in skupinska vadba) ter se osredotočil na fitneško vadbo v turističnih programih. Individualna in skupinska fitneška vadba sta prisotni že daljše obdobje v različnih fitneških centrih ter studiih. Fitneška vadba kot primarna aktivnost turističnih programov pa je na turističnem trgu relativno nov pojav. V primarni raziskavi sem želel ugotoviti, kolikšen pomen ima fitneška vadba za udeležence turističnih programov, kateri dejavniki vplivajo na turiste, da se odločajo za turistične programe, ki vključujejo fitneško vadbo. Ugotovil sem, da se zaenkrat za tovrstne turistične programe, ki vključujejo fitneško vadbo, odloča manj turistov, kot bi pričakovali.
Ključne besede: telesna aktivnost, fitneška vadba, zdrav način življenja, velnes, velneški turizem, aktivne počitnice, turistični program.
Objavljeno v DKUM: 01.12.2020; Ogledov: 755; Prenosov: 64
.pdf Celotno besedilo (522,64 KB)

2.
Menedžiranje programa športne animacije za izbrano ciljno skupino
Nejc Bezjak, 2019, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je bil ugotoviti, kako na osnovi teoretičnega poznavanja menedžiranja projekta (programa) v praksi menedžirati program športne animacije in kako najbolj kakovostno izpeljati športno-animacijski program za izbrano ciljno skupino.
Ključne besede: Menedžiranje projekta, načrtovanje, organiziranje, izvedba, nadziranje programa, športno animacijski program.
Objavljeno v DKUM: 22.11.2019; Ogledov: 1115; Prenosov: 90
.pdf Celotno besedilo (784,06 KB)

3.
Motiviranje zaposlenih pri izvajanju velneških storitev v podjetju Terme Čatež
Leo Kolman, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: Velnes je v tesni povezavi z zdravjem. Velneški turizem ponuja širok nabor storitev, ki ohranjajo, krepijo zdravje in dobro počutje gostov. Ker je kakovost izvedenih storitev v veliki meri odvisna od motiviranih izvajalcev storitev, predstavljamo v diplomski nalogi v teoretičnem delu najprej velnes kot zdrav življenjski slog in velneški turizem kot pomembno zvrst turizma, ki v zadnjih letih izjemno hitro raste in se razvija. V nadaljevanju sta predstavljena motivacija in motiviranje zaposlenih v storitvenih dejavnostih. Zaposlene najbolj motivirajo harmonični odnosi v delovnem okolju, zelo, a vendar manj, pa tudi denar. V empiričnem delu se diplomska naloga nanaša na primarno raziskavo o motiviranosti zaposlenih pri izvajanju velneških storitev v Termah Čatež. Po analizi rezultatov in preverjanju postavljenih hipotez je zaključek namenjen oblikovanju predlogov za večjo motiviranost zaposlenih pri izvajanju velneških storitev v Termah Čatež.
Ključne besede: zdravje, velnes, velneški turizem, velneške storitve, motivacija, zaposleni, Terme Čatež
Objavljeno v DKUM: 04.10.2017; Ogledov: 2253; Prenosov: 355
.pdf Celotno besedilo (1,26 MB)

4.
Vključevanje knajpanja v zdraviliško ponudbo zdravilišča dobrna
Mateja Kerin, 2017, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava staro metodo zdravljenja z vodo, katere utemeljitelj je bil nemški duhovnik Sebastian Kneipp. Čeprav je metoda drugod po svetu dobro poznana, je v Sloveniji še vedno ne poznamo najbolje. S tem namenom smo želeli v teoretičnem delu bolj nazorno predstaviti in raziskati knajpanje kot naturopatsko metodo, kako se je razvilo in katere stebre zdravljenja zajema. Prav tako smo se osredotočili na ponudbo knajpanja v zdravilišču Dobrna, kjer smo v praktičnem delu s pomočjo metode anketiranja raziskali, kako dobro je knajpanje poznano gostom zdravilišča in kako so zadovoljni s storitvami knajpanja. S pomočjo dobljenih rezultatov smo preverili zastavljene hipoteze. V zaključku diplomskega dela smo zajeli svoje ugotovitve, ideje in predloge za vključevanje knajpanja v zdraviliško ponudbo zdravilišča Dobrna.
Ključne besede: zdravje, knajpanje, naturopatija, zdraviliška ponudba, zdravilišče Dobrna
Objavljeno v DKUM: 27.03.2017; Ogledov: 1595; Prenosov: 213
.pdf Celotno besedilo (1,12 MB)

5.
ANALIZA ZDRAVILIŠKE IN VELNEŠKE PONUDBE V TERMAH RESORT D.O.O. V RIMSKIH TOPLICAH
Špela Pavlenč, 2016, diplomsko delo

Opis: Zdraviliški turizem je najstarejša oblika turizma. Temelji segajo v balneologijo. Balneologijo imenujemo znanost o kopelih (balneum – kopel) in zdravilnih vodah ter o njihovi kemični sestavi in njihovem učinku na človeški organizem. Zdravljenje v termalnih zdraviliščih je terapevtski ukrep. Zdravilišča pridobijo status na temelju potrjenega naravnega zdravilnega dejavnika. Dopolnjujejo pa jih še z dodatnimi terapevtskimi ukrepi. Velneška dejavnost je danes ena najhitreje rastočih panog, saj postaja skrb za zdravje in kvaliteto življenja v sodobni družbi vedno bolj izrazita. Velnes pomeni celostni in zdrav način življenja, ki se odraža v splošnem, dobrem počutju posameznika. Upošteva vsa načela sodobne preventive in je uravnotežen življenjski slog, ki ga dosežemo z osnovnimi sestavinami: telesnim gibanjem, zdravo prehrano, duševno aktivnostjo in osebno sprostitvijo. V diplomski nalogi se v empiričnem delu osredotočamo na analizo zdraviliške in velneške ponudbe v Termah Resort d.o.o. v Rimskih Toplicah. V primarni raziskavi analiziramo zadovoljstvo uporabnikov velneških in zdraviliških storitev in predlagamo izhodišča za nove velneške programe.
Ključne besede: velnes, zdravilišče, Rimske toplice, kakovost storitev
Objavljeno v DKUM: 21.11.2016; Ogledov: 1789; Prenosov: 298
.pdf Celotno besedilo (2,97 MB)

6.
Measurement scale for eco-component of hotel service quality
Majda Bastič, Slavka Gojčič, 2012, izvirni znanstveni članek

Opis: Growing acknowledgement of the need to achieve more sustainable forms of development has resulted in environmentally conscious tourists who have indicated a dissatisfaction with existing hotel service quality. The objective of this study was to investigate tourists' ecological expectations referring to the quality of spas and wellness hotel services in order to develop and test a scale for measuring the 'eco-component,' a new component of hotel service quality. The findings revealed four dimensions of the eco-component: hotel staff's eco-behaviour; environmentally friendly and healthy equipment; efficient use of energy and water; and bio-food. Tourists also demonstrated a hierarchy of eco-dimensions, with the most important being hotel staff's eco-behaviour and the least important being bio-food. Tourists' expectations about the level of eco-dimensions differ significantly with respect to their income, nationality, and the hotel certification. However, no significant difference emerged in their expectations due to different educational levels.
Ključne besede: turizem, ekologija, ekoturizem, hotelirstvo, storitve, kvaliteta
Objavljeno v DKUM: 10.07.2015; Ogledov: 1660; Prenosov: 90
URL Povezava na celotno besedilo

7.
The ecological motivation or tourists as a determinant of the tourists' loyalty
Majda Bastič, Slavka Gojčič, 2011, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci

Opis: Despite the significant impact of environment on the attractiveness of tourist destination, environmental stewardship is not always the top priority in the hotel industry as one of the most energy-intensive sectors of the tourism industry which contributes to the increasing quantity of air pollutants. Therefore, this study investigates the impact of ecological pull motives and service quality on the tourists' loyalty to eco-hotels. The tourists spent their holidays in Austrian hotels with ecolabel and in Slovenian hotels were targeted and a total of 611 tourists participated in the study. The study reveals that the perceived service quality and ecobehaviour of hotel staff are the main determinants of the tourists' loyalty. The comparison analysis between Austrian and Slovenian hotels indicates that the guests of Austrian hotels with ecolabel are more loyal and ecologically motivated than guests of Slovenian hotels without ecolabel.
Ključne besede: loyalty, ecological motivation, hotel service quality, tourism, eco-tourism, hotels, services, quality
Objavljeno v DKUM: 30.05.2012; Ogledov: 2415; Prenosov: 101
.pdf Celotno besedilo (240,04 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

8.
TRŽENJE NOGOMETNE INFRASTRUKTURE V TURIZMU
Mitja Trop, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu obravnavam trženje nogometne infrastrukture z vidika športnih priprav nogometnih klubov, kar prištevamo k športnemu turizmu. V teoretičnem delu naloge najprej predstavljam nogomet, še posebej razvoj nogometne igre skozi zgodovino po svetu in v Sloveniji. V nadaljevanju sem se osredotočil na predstavitev športa, turizma in njune sinergije v obliki športnega turizma. Sledi poglavje o trženju športnega turizma in predstavitev športne infrastrukture, še posebej nogometne športne infrastrukture, ter podrobna predstavitev nogometne infrastrukture na območju Maribora, Ptuja in Kidričevega. V empiričnem delu diplomskega dela sem predstavil trženje športnih priprav nogometne ekipe, ki zajema izdelavo trženjskega načrta priprav nogometne ekipe izven matičnega kluba. Diplomsko delo zaključujem z analizo trženjskega načrta športnih priprav nogometne ekipe FC Valencia na Ptuju avgusta 2010.
Ključne besede: nogomet, turizem, športni turizem, trženje športnega turizma, nogometna infrastruktura, trženjski načrt, FC Valencia
Objavljeno v DKUM: 27.02.2012; Ogledov: 2296; Prenosov: 271
.pdf Celotno besedilo (823,09 KB)

9.
POMEN NOGOMETNIH PRIREDITEV PRI TRŽENJU ŠPORTNEGA TURIZMA V SLOVENIJI
Milan Emeršič, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu obravnavam pomen nogometnih prireditev pri trženju športnega turizma, pri čemer se preučevanje nanaša na velika nogometna tekmovanja v Sloveniji. Prav tako me je zanimalo, ali tudi v Sloveniji velja rek, da je nogomet najpomembnejša postranska stvar na svetu. Nogomet bom izpostavil kot aktivnost in kot dejavnost, ki je v tesni interakciji s turizmom, z menedžmentom in s trženjem. Ljudje po vsem svetu spremljajo nogomet množično. Veliko ljudi živi za to največjo postransko stvar na svetu na način, da se povezujejo v navijaške skupine ter spremljajo svoje klube doma in v tujini. Ni jim dovolj, da gledajo tekme doma preko televizijskih zaslonov. Najbolj navdušeni trdijo, da želijo biti v neposredni bližini dogodka, da bi dihali isti zrak kot njihovo moštvo in da bi mu bili v pomoč in oporo kot »trinajsti igralec«. Analiziral sem nekatera velika nogometna tekmovanja v Sloveniji, o tem naredil raziskavo in opisal globalne trende pri razvoju športnega turizma. Pri tem sem se osredotočil na športne prireditve in njihovo načrtovanje, organiziranje, vodenje in nadziranje ter še posebej na njihovo trženje. V raziskavi sem analiziral menedžiranje nogometne tekme med slovensko reprezentanco in reprezentanco Rusije v Mariboru 18. 11. 2009 na stadionu Ljudski vrt v Mariboru. Hkrati sem analiziral tudi pomembnost in vpliv nogometnih prireditev na turizem v Sloveniji.
Ključne besede: Ključne besede: nogomet, športni turizem, športne prireditve, menedžiranje in trženje nogometnih prireditev, nogometna tekma Slovenija – Rusija.
Objavljeno v DKUM: 03.01.2012; Ogledov: 3229; Prenosov: 286
.pdf Celotno besedilo (408,77 KB)

10.
VLOGA IN POMEN ŠPORTNE REKREACIJE V TURISTIČNIH PROGRAMIH ZDRAVSTVENE PREVENTIVE
Boštjan Buhin, 2011, diplomsko delo

Opis: POVZETEK Diplomsko delo obravnava pomen telesnih aktivnosti, predvsem vadbe v fitnes centru, pri oblikovanju turističnih preventivnih zdravstvenih programov. Telesna aktivnost in zdrav način življenja postajata čedalje bolj pomembna pri ohranjanju zdravja in dobrega počutja tudi v pozni starosti. V diplomskem delu so najprej predstavljene vrste telesnih aktivnosti, pomen vadbe v fitnesu in njenih zvrsti (individualna in skupinska vadba) ter se osredotoči na vadbo v fitnesu v turističnih programih. Individualna in skupinska vadba v fitnesu sta prisotni že daljše obdobje v različnih fitnes centrih ter studiih. Fitnes vadba, kot primarna aktivnost turističnih programov zdravstvene preventive, je na turističnem trgu relativno nov pojav. V primarni raziskavi smo med zdraviliškimi gosti ugotavljali, kolikšen pomen ima fitnes za udeležence turističnih programov, kateri dejavniki vplivajo na turiste, da se odločajo za turistične programe, ki vključujejo fitnes vadbo. Ugotovili sem, da koriščenje turističnih programov, ki vključujejo fitnes ni tako odzivno kot bi pričakovali in si želeli.
Ključne besede: telesna aktivnost, vadba v fitnes centrih, zdrav način življenja, wellness, wellness turizem, aktivne počitnice, turistični program
Objavljeno v DKUM: 21.07.2011; Ogledov: 3299; Prenosov: 220
.pdf Celotno besedilo (779,76 KB)

Iskanje izvedeno v 0.23 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici