| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 144
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Challenges that need to be addressed before starting new emergency remote teaching at HEIs and proposed solutions
Simona Šinko, Joan Navarro, Xavier Solé-Beteta, Agustín Zaballos, Brigita Gajšek, 2024, izvirni znanstveni članek

Opis: Emergency Remote Teaching (ERT) aims to swiftly adapt conventional face-to-face educational methods to alternative (typically virtual) formats during crises. The recent COVID-19 pandemic accentuated the vulnerability of traditional educational systems, revealing limitations in their ability to effectively withstand such unprecedented events, thereby exposing shortcomings in the adopted ERT strategies. The goal of this study is to discuss the establishment of resilient, sustainable, and healthy educational systems in non-crisis times, which will enable teachers and students to make a smoother and less stressful transition to Emergency Remote Teaching (ERT) when necessary. A comprehensive hybrid approach, combining quantitative (interviews) and qualitative (online survey) methods has obtained data from 276 professors in 29 countries. These data have been used to identify a range of challenges related to ERT and their perceived level of difficulty. The methodological and social challenges (overshadowed by technical issues at the beginning of the crisis) identified in this research—such as the lack of personal contact or poor feedback from students—have been found to be the most demanding. From the collected insights regarding the perceived level of difficulty associated with the identified challenges, the present study aims to contribute to making higher education systems more robust in non-crisis times.
Ključne besede: emergency remote teaching, technical challenges, methodological challenges, social challenges, education, students’ engagement
Objavljeno v DKUM: 19.02.2024; Ogledov: 127; Prenosov: 8
.pdf Celotno besedilo (1,42 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Vpeljava nove proizvodne linije v podjetju Budič d.o.o. : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študijskega programa
Lara Budič, 2023, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo temelji na obsežnih raziskavah in opazovanjih proizvodnih procesov v podjetju Budič, d. o. o. Predstavi različne tipe proizvodnih procesov. V teoretičnem delu je obravnava uporabljene metode, kot je diagram poteka. Osrednji del diplomskega dela podrobno predstavlja analizo obstoječega procesa s pomočjo diagrama poteka in vzročno-posledičnega diagrama ter identificira njegove ključne značilnosti pred morebitno prenovo. Kot izboljšave predlaga organizacijske spremembe na delovnem mestu in investicijo v novo opremo za izdelavo sokov. Zaključek diplomske naloge se osredotoča na izbiro nove opreme, predstavitev pripadajočih stroškov ter izračun časa, v katerem se bodo ti stroški povrnili.
Ključne besede: polnilna linija, proces, prenova, časovna analiza
Objavljeno v DKUM: 14.02.2024; Ogledov: 166; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (1,99 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Prenova oskrbovanja proizvodnje : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študijskega programa
Tajda Pirih, 2023, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljeno področje notranje logistike, podrobneje oskrbovanja proizvodnje z materialom iz visoko regalnega skladišča v izbranem podjetju. V uvodnem delu smo opisali izbrano podjetje, v katerem smo opravili raziskovalno delo. Za lažje razumevanje vsebine diplomskega dela smo v teoretičnem delu predstavili pomembne ključne podatke o logistiki na splošno, notranji logistiki, notranjih transportnih poteh ter vitki logistiki. Teoretičnemu delu sledi praktični del, kjer smo podrobneje predstavili proces oskrbovanja proizvodnje z materialom iz visoko regalnega skladišča. Predstavili in slikovno prikazali smo vse notranje transportne poti, ki se opravljajo v podjetju ter naredili analizo obstoječega stanja. S pomočjo vzročno posledičnega diagrama smo prikazali vzroke za izgubo časa. Glede na vzroke smo podrobno predstavili rešitve, ki pa smo jih v podjetju že implementirali ter so se izkazale za pozitivne, saj so delno ali celo v celoti odpravile izgubo časa ter neizkoriščenosti. V zaključnem delu diplomskega dela smo analizirali predlagane in implementirane rešitve in ocenili učinke rešitev ter predstavili možnost nadaljnjega razvoja rešitve.
Ključne besede: notranja logistika, notranje transportne poti, oskrbovanje proizvodnje, skladiščni procesi, logistika
Objavljeno v DKUM: 14.02.2024; Ogledov: 170; Prenosov: 11
.pdf Celotno besedilo (1,97 MB)

4.
Determining learning outcomes relevant for logistics higher education on sustainability and Industry 4.0
Tina Cvahte Ojsteršek, Simona Šinko, Brigita Gajšek, 2023, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci

Opis: The ambitious goals of the European Union require companies to transform themselves into sustainable and smart. To do so, for example, in the logistics field, employees who will know how to implement green transport and logistics and how to establish smart systems based on a higher level of digital maturity are needed. This article lists 51 essential topics from Sustainability, Industry 4.0, Logistics 4.0, and Digitalisation areas, further supported by 127 unique learning outcomes gathered through a multi-stage international Delphi study including practitioners and academics. Experts from 6 countries participating in the study first identified the most important topics from the field and the connected learning outcomes in the following rounds, and consequently achieved consensus on the most important learning outcomes that the future workforce in the logistics sector should have. Supporting the logistics sector with a workforce educated based on this framework should help it reach the European Union’s strategic goals.
Ključne besede: digitalizacija, visokošolsko izobraževanje, industrija 4.0, učni izidi, logistika, trajnost
Objavljeno v DKUM: 18.08.2023; Ogledov: 295; Prenosov: 31
.pdf Celotno besedilo (837,49 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
Izboljšava procesa v intralogistiki opazovanega podjetja : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študijskega programa
Rok Tomšič, 2023, diplomsko delo

Opis: Namen diplomske naloge je predstaviti in kritično analizirati proces predpriprave materiala pred sterilizacijo v podjetju, ki se ukvarja s sterilizacijo medicinskih pripomočkov. Z metodo opazovanja smo opisali tri različice izvajanja procesa. Ob pomoči diagramov poteka in procesnih kart smo razčlenili korake posameznih različic in skušali oceniti prednosti in slabosti vsake od njih, pri čemer so bili glavni primerjalni kriteriji čas izvedbe, ergonomija in zagotavljanje kakovosti. Predlagali smo standardizacijo najboljšega načina izvajanja procesa glede na omenjene kriterije, kar bo podjetju dalo dobro osnovo za nadaljnje izboljšave. Predlagali smo tudi preureditev prostora, kjer se proces izvaja, z namenom zmanjševanja gibanja izvajalcev aktivnosti procesa in zagotavljanja boljše kakovosti. Eden od ključnih predlogov je bila vpeljava postopka uvajanja novih zaposlenih, da bi bilo izvajanje procesa v prihodnje poenoteno.
Ključne besede: predpriprava materiala, sterilizacija, intralogistika, proces, standardizacija
Objavljeno v DKUM: 10.05.2023; Ogledov: 409; Prenosov: 56
.pdf Celotno besedilo (3,11 MB)

6.
Preučitev primernosti RFID tehnologije za sledenje materiala v podjetju Tajfun Planina d.o.o. : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študijskega programa
Tatjana Martinšek, 2022, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu obravnavamo sledljivost vhodnega materiala v podjetju Tajfun Planina d.o.o., ki se ukvarja s proizvodnjo gozdarske opreme. Zanima nas primernost uvedbe RFID tehnologije v podjetje. Predpostavljamo namreč, da bi morebitna uvedba RFID tehnologije v podjetje prinesla boljšo sledljivost, manj napak in krajši čas dela v logističnem procesu. Za lažjo predstavo v začetku povzamemo ključne informacije o RFID tehnologiji, o njenem razvoju in opišemo gradnike sistema, ki temelji na omenjeni tehnologiji. Predstavimo tudi RFID standarde, navedemo vrste izvedb ter predstavimo težave, varnost in zasebnost RFID sistemov. Nadalje predstavimo stroške uvedbe in opišemo, na katere okoljske dejavnike je tehnologija RFID občutljiva. Sledi opis obstoječega načina dela z materialom ter predstavitev avtomatiziranih zalogovnikov in kanban sistema. Pri kritični analizi opišemo potek izvedbe inventure, prikažemo časovni potek operacij z materialom in analiziramo verjetnost napak pri delu. Pri opisu rešitve je opisan način uvedbe RFID tehnologije v podjetje; in sicer na način, da nosilce materialov opremimo z RFID oznakami in pri premikih materialov uporabljamo čitalnike. Primerjava trenutnega stanja in stanja po prenovi nam prikaže, da prenova prinese krajši čas izvedbe operacij z materialom, boljšo sledljivost in manj napak pri delu.
Ključne besede: RFID, proizvodnja, sledljivost, zaloga, prenova, proces
Objavljeno v DKUM: 22.02.2023; Ogledov: 464; Prenosov: 53
.pdf Celotno besedilo (1,10 MB)

7.
Prenova procesa reševanja reklamacij v izbranem podjetju : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študijskega programa
Sabrina Gajser, 2022, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo se osredotočili na proces reševanja reklamacij v izbranem podjetju. Vsa podjetja si prizadevajo, da bi najhitreje in najučinkovitejše rešila nastalo reklamacijo in tako ohranila dober odnos s potrošniki. Tudi izbrano podjetje se srečuje z reklamacijami. Njihov proces reševanja reklamacij je zastarel, vendar utečen, pri katerem zaposleni vse podatke vpisujejo ročno in tako prihaja do napak. Prav tako zaposleni porabijo preveč časa z iskanjem teh podatkov in s hojo v proizvodni obrat, da pridobijo vso potrebno dokumentacijo. Cilj diplomskega dela je izboljšati proces reševanja reklamacij in skrajšati čas iskanja potrebnih podatkov v proizvodnem obratu. S kritično analizo smo predstavili vzroke za izgubo časa in podali rešitve, ki bi pripomogle k izboljšanju procesa v izbranem podjetju. Možni sta dve poti prenove. Prva je ta, da podjetje ostane na obstoječi stopnji digitalizacije, druga pa, da izboljša stopnjo digitalizacije proizvodnje. Po preučitvi smo se odločili za izboljšanje stopnje digitalizacije, saj bi na ta način prihranili veliko časa pri iskanju podatkov za reševanje reklamacij na letni ravni.
Ključne besede: zadovoljstvo potrošnikov, reklamacija, prenova, izboljšanje, proces
Objavljeno v DKUM: 11.01.2023; Ogledov: 363; Prenosov: 58
.pdf Celotno besedilo (3,17 MB)

8.
Predlog preureditve dostavnega mesta v trgovini SPAR Radeče : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študijskega programa
Uroš Frece, 2022, diplomsko delo

Opis: Trgovsko podjetje SPAR Slovenija je eno izmed največjih trgovskih podjetji v Sloveniji. Z več kot 170 trgovinami po celotni Sloveniji se ponaša z veliko izbiro tako svežih izdelkov kot tudi tekstilnih in tehničnih izdelkov. V diplomskem delu smo predstavili dejansko stanje na dostavnem mestu v trgovini SPAR Radeče ter predlagali rešitve, ki bi izboljšale delovne procese. Osredotočili smo se na vračilo povratnih transportnih pripomočkov ter izpostavili problem prostorske stiske in problem organizacije dostavnega mesta. Probleme smo reševali s prestavitvijo zunanjega službenega vhoda. Skozi analizo in primerjavo layouta oziroma razmestitve delovnega procesa nakladanja povratnih transportnih sredstev in procesnih kart smo ugotovili, da smo s prestavitvijo zunanjega službenega vhoda prihranili čas in prehojeno pot. Z omenjeno rešitvijo smo pridobili pretočnost delovnega mesta in izboljšali organizacijo, kar je bil tudi cilj diplomske naloge.
Ključne besede: logistika, dostavno mesto, trgovina, prevzem blaga, transportna sredstva
Objavljeno v DKUM: 07.11.2022; Ogledov: 444; Prenosov: 42
.pdf Celotno besedilo (2,95 MB)

9.
Logistika tehnične izvedbe prireditev : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študijskega programa
Matej Zupanec, 2022, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu bomo predstavili logistiko, ki je potrebna za tehnično izvedbo prireditev. Ugotovili bomo, kje se nahajajo pomanjkljivosti v logistiki tehničnih izvedb prireditev v slovenskih podjetjih, ki izvajajo to vrsto storitev. Glede na pridobljene podatke bomo izdelali logistični načrt za izvedbo logistike na prireditvi, ki je lahko aplikativen za vse vrste in velikosti prireditev. To bomo storili na preprost način, ki bo uporaben tudi za največje začetnike v logističnem načrtovanju.
Ključne besede: prireditev, logistika, organizacija, tehnična izvedba, ozvočenje, oder, razsvetljava, transport
Objavljeno v DKUM: 04.11.2022; Ogledov: 465; Prenosov: 34
.pdf Celotno besedilo (3,87 MB)

10.
Predlogi za izboljšanje kazalnikov notranjega transporta v proizvodnem podjetju : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študijskega programa
Miha Primožič, 2022, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu Predlogi za izboljšanje kazalnikov notranjega transporta v proizvodnem podjetju smo v prvem delu najprej predstavili pojme, povezane z notranjim transportom in intralogistiko. Ugotovili smo, da moramo pri organizaciji notranjega transporta stremeti k izogibanju križanja transportnih poti, uporabi gravitacije, kjer je to mogoče, skrajšanju transportnih časov in prilagajanju nakladalnih enot možnostim transportnih sredstev. Dotaknili smo se tudi pojma vitka logistika in ugotovili, da je transport pravzaprav ena od izgub, zato je pomembno, da ga čim bolj optimiziramo. Našteli smo sisteme notranjega transporta, kamor spadajo transportne naprave, skladiščni prostori in pomožna oprema. V nadaljevanju smo podrobneje predstavili nekaj tem, ki so neposredno povezane z notranjim transportom. Osredotočili smo se na tri področja, in sicer na ravnanje z materialom, kjer smo predstavili tudi proces komisioniranja, na postavitev in organizacijo skladišča ter na transportna sredstva in naprave, kjer smo največ pozornosti namenili viličarjem. Na podlagi predstavljenih pojmov smo nato predstavili obstoječe stanje v obravnavanem proizvodnem podjetju. Na koncu diplomskega dela smo poskušali poiskati še možne izboljšave na področju notranjega transporta, s katerimi bi povečali predvsem produktivnost ali zmanjšali stroške. Ugotovili smo, da je notranji transport v podjetju dobro organiziran, vseeno pa smo ponudili nekaj izboljšav. Na področju ravnanja z materialom bi za izboljšanje produktivnosti in zmanjšanje stroškov uvedli strogo politiko o shranjevanju materiala in izdelkov ter viličarje s konfiguracijo človek-zgoraj. Da se izognemo morebitnim poškodbam na viličarjih, materialu in izdelkih, bi obnovili transportne površine in odpravili težavo z dvižnimi vrati, ki podaljšujejo transportne čase.
Ključne besede: notranji transport, intralogistika, proizvodno podjetje, skladišče, viličarji
Objavljeno v DKUM: 04.11.2022; Ogledov: 709; Prenosov: 62
.pdf Celotno besedilo (1,26 MB)

Iskanje izvedeno v 1.32 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici