| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
VODENJE IN OBLIKOVANJE USPEŠNIH TIMOV
Andrej Furman, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Timi se oblikujejo z namenom, da uspešno dosežejo cilj. So del našega vsakdanjega življenja, saj nas povezujejo v šoli, družini, na delovnem mestu, v raznih društvih (športnih, verskih, kulturnih in drugih) ... V podjetjih/organizacijah oblikujejo time, da ti izboljšajo produktivnost, kvaliteto in zadovoljstvo dela. Prednost timskega dela je večja mera znanja ter informacij. V drugem poglavju smo proučevali vrste timov, njihovo velikost ter odkrili, da je demokratični tim najuspešnejša oblika ter da je optimalno število zaposlenih, da ta uspešno deluje, od pet do sedem članov. Ugotavljali smo tudi cilje timov in ugotovili, da si sledijo od prioritete tima do sodelavcev in šele na koncu posameznikov. V nadaljevanju smo spoznali značilnosti uspešnega tima. Uspešen tim je tisti, katerih dosežki presegajo seštevek znanja, sposobnosti in strokovnosti posameznih članov. To so ustvarjalni timi. Sodelavci takih timov delajo skupaj bolje in uspešneje. Odkrili smo, da je za snovanje uspešnega tima potrebna izbira pravih ljudi, za katere menimo, da lahko delajo skupaj. Tim si mora biti dovolj simpatičen z različnimi posamezniki, ki sprejemajo različne vloge. Zato je tim zmes različnih osebnosti, kjer vsak prevzame vlogo, katera mu ustreza. Oblikovanje tima je naloga vodje. Je ena najtežjih in najpomembnejših zadolžitev vodje. Temu sledi učenje posameznikov o skupinskem delu. Tako se zgradi celota, kjer vsi težijo k ciljem tima. Vpliv vodenja na uspešnost tima je opazen v medsebojnih odnosih med člani in vodjo. Medsebojni odnosi so izredno pomembni in jih zaposleni uvrščajo med svoje pomembnejše vrednote. Na podlagi učinkovitih komunikacij naj vodja več posluša in manj govori. Tudi za člane velja, da je poslušanje tri četrtine uspešne komunikacije. Uspešni tim ne sme postati debatni klub, zadostuje že dvajset minut na dan za medsebojno komunikacijo. Člane v timu se mora pripraviti do tega, da vložijo svoj napor, da se dosežejo zastavljeni cilji in se izpolnijo potrebe posameznikov. Motivacija izhaja iz pohvale, graje, tekmovanja, konfliktnih situacij in stimuliranja s plačo. Vse skupaj lahko pozitivno vpliva na motiviranje zaposlenih, če vodje to naredijo z razumom in pravičnostjo, v obratnem primeru pa lahko pride do negativnih situacij in to lahko kaj kmalu privede do razpada tima. Ideja nagrajevanja je nagraditi tim, ki se je dobro izkazal. Prednost timskega dela je količina idej in informacij, ki jih člani doprinesejo v tim. Tiamsko delo izboljšuje razumevanje in sprejetje med posamezniki, ustvarja večjo motivacijo in višjo stopnjo izvedbe dela ter podpira nove in tvegane odločitve.
Keywords: uspešen tim, timsko delo, vodenje, ustvarjalni tim.
Published: 15.02.2011; Views: 3547; Downloads: 714
.pdf Full text (583,10 KB)

2.
E-NABAVNE TRŽNICE IN IZBIRA E-PONUDB
Andrej Furman, 2015, master's thesis

Abstract: O elektronskih nabavnih tržnicah in izbire elektronskih ponudb preko elektronskih dražb (angl. e-bidding) je v slovenskem prostoru še premalo raziskano. Redko namreč zasledimo, da se v slovenskem gospodarstvu pridobivajo elektronske ponudbe preko elektronskih nabavnih tržnic oziroma elektronskih dražb. K temu prav pogosto pripomorejo prakse in politike v posameznih podjetjih. V današnjem času prihaja trend elektronskega pridobivanja ponudb preko elektronskih dražb, kjer kupec na podlagi elektronskega prostora v nekaj urah pride do želene ponudbe oziroma cilja. Na podlagi občutnega skrajšanja časa osebnih pogajanj se lahko pogajanja izvršijo elektronsko in to v nekaj urah. V magistrski nalogi želimo raziskati področje elektronskih nabavnih tržnic in elektronskih dražb, pridobivanje elektronskih ponudb ter samo elektronsko poslovanje posameznega podjetja. Prvo opažanje pri samem raziskovanju malo literature in raziskovanja na to temo zato nam je raziskovanje in vpeljave elektronskih nabavnih tržnic in izbire elektronskih ponudb preko elektronskih dražb pomemben izziv. Za lažje razumevanje bomo v nadaljevanju magistrske naloge začeli s teoretičnimi izhodišči mnogih avtorjev. Predstavili bomo model in izbiro elektronskega poslovanja, elektronsko nabavno tržnico in elektronsko dražbo ter proces pridobivanja elektronskih ponudb. Nadaljevali bomo po principu uvedbe elektronskih nabavnih tržnic in elektronskih dražb kot sistem v podjetje. V praktičnem delu bomo našo raziskovanje podkrepili z rezultati odgovorov, ki smo jih prejeli iz 16 slovenskih podjetij pretežno iz avtomobilske industrije in industrije cestne razsvetljave. S ključnimi ugotovitvami, katere smo pridobili v naši magistrski nalogi bomo našo raziskovalno delo zaključili.
Keywords: elektronska nabavna tržnica, elektronsko poslovanje, elektronska dražba, portal podjetja, elektronska ponudba.
Published: 21.08.2015; Views: 561; Downloads: 70
.pdf Full text (1,59 MB)

Search done in 0.05 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica