| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 95
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
Klimatizacija avtosalona Holcman : diplomska naloga univerzitetnega študijskega programa
Boštjan Frangež, 1999, diplomsko delo

Ključne besede: 697.97
Objavljeno: 26.07.2007; Ogledov: 1353; Prenosov: 0

4.
DEZINFEKCIJA IN STERILIZACIJA V ZOBNI AMBULANTI
Anja Jošt, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu so predstavljeni osnovni sterilizacijski postopki in načini razkuževanja ter razkužila, ki se uporabljajo v zobozdravstvu in higienski postopki vzdrževanja zobozdravstvenih instrumentov, aparatov, delovnega mesta in površin ter zobnoprotetičnih izdelkov po dogovorjenih standardih, s katerimi se učinkovito preprečuje prenos okužb v zobozdravstvu. Predstavljeno je tudi ravnanje z ostrimi predmeti in odpadki, ki nastajajo v zobni ambulanti in ukrepi za preprečevanje okužb. V posebnem poglavju je predstavljena pomembna vloga medicinske sestre pri preprečevanju prenosa okužb v zobozdravstvu, ki mora s svojim strokovnim in natančnim delom izvajati vse higienske postopke po dogovorjenih standardih, kakor tudi dosledno izvajati vse zahtevane aktivnosti na področju sterilizacije, nadzor nad sterilizacijo, kontrolo sterilnosti, evidenco sterilnosti in shranjevanje steriliziranega materiala. Predstavljeni so tudi higienski standardi, v katerih je opisan pravilen postopek čiščenja, dezinfekcije in sterilizacije nasadnih instrumentov, zobozdravniških instrumentov in drobnega instrumentarija ter razkuževanje zobnoprotetičnih izdelkov. Cilj doslednega in natančnega izvajanja higienskih postopkov v zobni ambulanti je preprečevanje prenosa okužb.
Ključne besede: dezinfekcija, sterilizacija, medicinska sestra, higienski standardi, preprečevanje okužb v zobni ambulanti.
Objavljeno: 02.06.2009; Ogledov: 6152; Prenosov: 977
.pdf Celotno besedilo (4,28 MB)

5.
6.
ANALIZA STRESA PRI DELU POLICISTOV
Ksenija Frangež, 2013, magistrsko delo

Opis: Zaradi vedno hitrejšega ritma življenja in nenehnih pritiskov smo vseskozi izpostavljeni stresu in njegovim negativnim posledicam. Stres je stanje napetosti organizma, v katerem se sproži obramba, kadar se ta sooči s spremembo v okolju. Temu sledi nespecifična reakcija organizma, ki pripelje do možnega upora. Stres je lahko pozitiven, če se nam zdi, da okoliščine obvladujemo in negativen, če ocenimo, da razmer ne obvladamo. Policijsko delo je uvrščeno med enega bolj stresnih poklicev. Policisti so zaradi vrste in obsega nalog izpostavljeni velikim psiho-fizičnim obremenitvam, njihovo delo pa je tesno povezano z nevarnostjo poklica oz. okoliščinami, zaradi katerih so njihova življenja in varnost neredko ogrožena in izpostavljena. V magistrskem delu preučujemo pojav stresa pri policistih Policijske postaje Maribor I. V teoretičnem delu najprej opredelimo stres in vire stresa na delovnem mestu, pojasnjujemo posledice stresa na delovnem mestu in načine premagovanja stresa, tako na ravni posameznika, kot na ravni organizacije. Nato se osredotočamo na poklic policista in opredelimo pojav stresa na delovnem mestu policista, posledice in načine premagovanja stresa pri policistih. V empiričnem delu proučujemo stresnost policijskega dela na vzorcu 40 policistov Policijske postaje Maribor I. Proučujemo pojav stresa pri njihovem delu, dejavnike, ki policistom povzročajo stres, simptome, ki se pojavljajo kot posledica stresnih situacij, način spoprijemanja in način premagovanja stresnih situacij. Ugotovili smo, da so policisti pri svojem delu pod stresom. Med dejavniki jim največ stresa povzroča plača. S stresom se spoprijemajo tako, da si določajo prednostne naloge in zastavljajo dosegljive cilje. Stres pa v veliki meri premagujejo s fizičnimi aktivnostmi.
Ključne besede: stres na delovnem mestu, premagovanje stresa, policist, stresnost policijskega dela
Objavljeno: 20.06.2013; Ogledov: 1814; Prenosov: 316
.pdf Celotno besedilo (813,17 KB)

7.
PRIMERJAVA SINHRONE IN ASINHRONE KOMUNIKACIJE V APLIKACIJAH V PROGRAMSKEM JEZIKU C#
Erik Frangež, 2011, diplomsko delo/naloga

Opis: Komunikacija ljudi zbližuje, lahko pa jih tudi razdvaja. V diplomski nalogi bo prikazan pomen komunikacije, kaj sploh je komunikacija s poudarkom na sodobnem načinu komuniciranja. Osrednja tema te naloge je na čimbolj preprost način prikazati razliko v aplikacijah novodobne sinhrone in asinhrone komunikacije. Čeprav se v praksi pogosto sliši, kako večkrat uporabljamo sinhrono komunikacijo, njen navidezno preprostejši način, želimo dokazati, da temu vedno ni tako. Praktični primer, ki je nastal v podjetju Roboti C.S. d.o.o. in je plod raziskave med zaposlenimi, bo to tudi potrdil ali ovrgel. Strinjam se, da je način sinhronega komuniciranja nekoliko hitrejši in preprostejši, pa tudi s tem, da je asinhrona komunikacija v računalništvu pogostejša.
Ključne besede: Omrežje, internet, sinhrona komunikacija, asinhrona komunikacija, primerjava, ogrodje .NET
Objavljeno: 01.09.2011; Ogledov: 3796; Prenosov: 357
.pdf Celotno besedilo (2,27 MB)

8.
VPLIV MOBILNIH APLIKACIJ NA ELEKTRONSKO POSLOVANJE
Erik Frangež, 2013, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu se osredotočamo na vpliv mobilnih aplikacij na elektronsko poslovanje, natančneje, zanima nas, kako mobilne aplikacije vplivajo na poslovne procese v podjetjih. Za ugotavljanje omenjenega smo uporabili sistematični pregled literature – metodo, s katero smo identificirali, ocenili in interpretirali vse dosegljive raziskave, ki so odgovarjale na zastavljena raziskovalna vprašanja. Na podlagi ugotovitev zaključujemo, da je vpeljava mobilnih aplikacij v koncept podjetij dvignila nivo kakovosti in zanesljivosti poslovanja ter tudi produktivnost samega podjetja. Mobilne aplikacije v celoti podpirajo elektronsko poslovanje, saj vplivajo na to, da je opravljanje storitev v podjetjih učinkovitejše; ključni faktor za uspešno poslovanje podjetja pa je prav odzivnost uporabnika, zato podjetja/organizacije ne izboljšujejo le svojih storitev, pač pa zadovoljujejo tudi potrebe svojih strank.
Ključne besede: Elektronsko poslovanje, mobilno poslovanje, mobilne aplikacije, vpliv, kvaliteta poslovanja, zanesljivost poslovanja, produktivnost podjetja.
Objavljeno: 19.09.2013; Ogledov: 1083; Prenosov: 179
.pdf Celotno besedilo (2,37 MB)

9.
PRIMERJAVA INSTITUTA IZBRISNE TOŽBE V SLOVENSKEM IN NEMŠKEM PRAVU
Judita Frangež, 2011, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga obravnava primerjavo instituta izbrisne tožbe v slovenskem in nemškem pravnem redu. V skladu z obravnavano tematiko bodo glavna tema diplomskega dela, pravni viri in temeljna načela Zemljiškoknjižnega prava, temeljni pojem nepremičnine, zemljiška knjiga in zakonske spremembe zemljiške knjige, pravne spremembe na nepremičnini, kot so npr. pridobitev in prenos lastninske pravice na nepremičnini, zemljiškoknjižni postopek in načela zemljiškoknjižnega postopka v slovenskem in nemškem pravu. Posebej se bom posvetila primerjanju institutu izbrisne tožbe, in sicer ali podoben institut za odpravljanje materialno nepravilnih vknjižb uporabljajo tudi v nemškem pravu.
Ključne besede: izbrisna tožba, pravni viri, temeljna načela, zemljiškoknjižno pravo, nepremičnina, pridobitev in prenos lastninske pravice, zemljiška knjiga, zemljiškoknjižni postopek, spremembe zemljiške knjige, nemški pravni red
Objavljeno: 02.11.2011; Ogledov: 2369; Prenosov: 344
.pdf Celotno besedilo (1,88 MB)

10.
Lažne prijave posilstev žensk : diplomsko delo
Katja Geč, 2011, diplomsko delo/naloga

Opis:
Ključne besede: posilstvo, preiskovanje, lažne prijave, krive ovadbe, psevdo žrtev, diplomske naloge
Objavljeno: 27.10.2011; Ogledov: 1930; Prenosov: 350
.pdf Celotno besedilo (642,34 KB)

Iskanje izvedeno v 0.26 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici