2.
Vpliv medijev na javno mnenje : diplomsko deloNejc Feguš, 2019, undergraduate thesis
Abstract: Mediji vsak dan vplivajo tako pozitivno kot tudi negativno na naše življenje, zato smo si postavili vprašanje, koliko so uporabniki medijev ozaveščeni o vplivu na njih. Temeljito smo raziskali pojem media hype, ki v Sloveniji (še) ni v tolikšni meri uveljavljen kot v tujini. Poiskali smo dejstva iz modelov media hypa, medijskega cunamija in šokantnih dogodkov ter izoblikovali trditve, ki smo jih analizirali s pomočjo ankete. Na podlagi ankete smo pridobili odgovore na fenomen media hypa, vpliv medijev in pogostost spremljanja le-teh. Prišli smo do zanimivih ugotovitev, kako javnost dojema medije v novi digitalni dobi.
Keywords: mediji, javnost, media hype, vpliv, pozornost
Published in DKUM: 22.11.2019; Views: 1640; Downloads: 353
Full text (687,97 KB)