| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 7 / 7
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
2.
MANAGEMENT KAKOVOSTI STORITEV IN VPLIV ZAZNANE KAKOVOSTI STORITEV UČNEGA POLIGONA DOLE NA ZADOVOLJSTVO ODJEMALCEV
Špela Fanedl, 2016, master's thesis

Abstract: Danes v svetu velja: »V znanju je moč«, iz tega razloga ljudje neprestano težijo k novim znanjem in posledično posegajo po različnih izobraževalnih storitvah. Konkurenca izobraževalnih storitev je velika, spekter izobraževalnih storitev tudi. Zato je zelo pomembno, da storitvene organizacije, poleg mnogih drugih aktivnosti, izvajajo raziskave zadovoljstva odjemalcev v zvezi s kakovostjo storitev ter ugotavljajo njihove namere po ponovnem obisku. S pomočjo teh ugotovitev lahko organizacije povečajo kakovost storitev, kar lahko vpliva na zadovoljstvo odjemalcev in njihovo zvestobo organizaciji. Posledično lahko to pripelje do bolj konkurenčnih in prepoznavnih storitev ter same organizacije, ki te storitve ponuja. Magistrsko nalogo smo razdelili na teoretičen in empiričen del. V teoretičnem delu naloge smo preučili koncepte managementa poslovanja, kakovosti, kakovosti storitev, zadovoljstva, zvestobe in SWOT analiza (analiza stanja organizacije, analiza okolja). V tem okvirju smo predstavili / raziskali zadovoljstvo odjemalcev s kakovostjo storitev Učnega poligona dole, v nadaljevanju UPD, ter prikazali korelacijo med zaznano kakovostjo storitev in zadovoljstvom odjemalcev, ter med zaznano kakovostjo storitev in zvestobo odjemalcev. Na primeru UPD smo skušali preučiti, kako pomembno je izvajati raziskave zadovoljstva odjemalcev ter pridobljene rezultate uporabiti za dvig kakovosti storitev, dvig zadovoljstva, zvestobe, konkurenčnosti in prepoznavnosti UPD. Prav zaradi vse večji potreb ljudi po znanju, trg ponuja zmeraj pestrejšo ponudbo izobraževalnih storitev. Konkurenca izobraževalnih storitev je tako zmeraj večja in močnejša. V takem okolju je težko preživeti brez upoštevanja določenih načel in znanj managementa ter marketinga. Kot že rečeno, je pomembno, da tudi takšne organizacije, kot je UPD, ki ponujajo izkustveno izobraževanje, v svojem delovanju upoštevajo ta znanja ter uporabljajo primerne metode za ugotavljanje zadovoljstva odjemalcev, kakovosti storitev in zvestobe odjemalcev. Na koncu dneva so odjemalci tisti, katerih mnenje šteje največ in so tisti, ki prinašajo prihodek.
Keywords: kakovost storitev, zadovoljstvo odjemalcev, zvestoba odjemalcev, Učni poligon Dole, izobraževalne storitve
Published: 07.03.2016; Views: 1880; Downloads: 149
.pdf Full text (2,65 MB)

3.
FIKCIJA VROČITVE PO PRAVILIH ZPP IN EVROPSKI UREDBI 1393/2007
Nik Fanedl, 2013, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu je obravnavana fikcija vročitve v pravdnem postopku po pravilih slovenskega prava in prava EU. Gre za institut, ki bistveno pripomore k učinkovitosti pravdnega postopka, vendar zaradi posega v procesne pravice predstavlja relativno problematično tematiko. V nalogi je predstavljena načelna podlaga za ureditev vročanja, nadalje pa so obravnavana slovenska pravila in pravila EU o vročanju nasploh. Nato se delo ukvarja s fikcijo vročitve, kot je urejena v Zakonu o pravdnem postopku in Uredbi 1393/2007 o vročanju ter osvetli najbolj bistveno problematiko uporabe te fikcije. Bralec tega dela lahko spozna pomembnost vročanja v pravdnem postopku in se seznani s slovenskimi pravili ter pravili EU, po katerih poteka vročanje, se seznani z ureditvijo fikcije vročitve in spozna dva najbolj problematična primera uporabe obravnavanega instituta, skozi navajanje literature in pravnih virov pa je vseskozi spodbujan, da se sam loti poglobljenega študija katerega izmed posameznih aspektov fikcije vročitve in vročanja nasploh.
Keywords: pravdni postopek, načelo kontradiktornosti, načelo ekonomičnosti, vročanje, Zakon o pravdnem postopku, Uredba 1393/2007, slovensko pravo, pravo EU, fikcija vročitve
Published: 13.01.2014; Views: 1946; Downloads: 371
.pdf Full text (603,26 KB)

4.
5.
MARKETING V KULTURI
Špela Fanedl, 2010, final seminar paper

Abstract: Diplomsko delo obsega področje marketinga v NPO na področju kulture. Teoretičen del obravnava, kaj sploh NPO so, njihove značilnosti, delitev in razliko med NPO in profitnimi organizacijami. Naslednje poglavje se nanaša na marketing NPO; kaj sploh marketing je, značilnosti marketinga NPO, problemi, ki se pojavljajo pri izvajanju marketinga v NPO ter pogoste kritike uporabe tega koncepta. Nato je predstavljen koncept marketing miksa naravni 4P na primeru NPO v kulturi. Empirične del zajema obravnavo štirih NPO na področju kulture v Mariboru, s pomočjo metode globinskega intervjuja. Obravnava posameznih organizacij zajema vse aktivnosti, ki se v teh organizacijah izvajajo in so vezane na njihove marketinške aktivnosti. Od preteklega delovanja, sedanjega delovanja, vizije za prihodnost, ki se nanaša predvsem na leto 2012, ko bo Maribor evropska prestolnica kulture.
Keywords: neprofitne organizacije, zasebne in javne neprofitne organizacije, kultura, marketing, marketing v neprofitnih organizacijah, strateški marketing, prednosti in kritike marketinga v kulturi, marketinški splet.
Published: 06.12.2010; Views: 1919; Downloads: 212
.pdf Full text (846,71 KB)

6.
MOTIVACIJA ZAPOSLENIH ZA IZOBRAŽEVANJE V PODJETJU MERKUR D.D.
Jasmina Fanedl, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Današnji, hitro spreminjajoči se svet pretresajo velika nasprotja. Osnova vsemu je silen razvoj znanosti in tehnike v zadnjih nekaj desetletjih. Tak razvoj prinaša skokovit porast znanja domala na vseh področjih našega življenja in delovanja. Prav tako pa ne prinaša samo ugodnosti, spremljajo ga tudi negativni pojavi, ki včasih celo ogrožajo človekovo življenje in bivanje. Tako kot v drugih podjetjih v današnjem času, je tudi v delniški družbi Merkur d.d., kjer se zavedajo, da prave vrednosti podjetja ni mogoče pokazati le s številkami, kajti največje premoženje so ljudje s svojim znanjem, veščinami in spretnostmi. Žal pa ni dovolj, da se zadovoljimo z osnovnim znanjem, temveč se moramo ves čas izobraževati, izboljševati svoje sposobnosti, pridobivati nove ideje. Teoretični del diplomske naloge obravnava temeljne pojme, ki so povezani z motivacijo zaposlenih za izobraževanje, empirični del pa na osnovi ankete zajema analiziranje rezultatov in podajanje ugotovitev in predlogov. Namen raziskave je, v teoretičnem delu podrobneje predstaviti povzetke najpomembnejših elementov na področju motivacije zaposlenih za izobraževanje, pojem in pomen motivacije v izobraževanju, ter motivacijske dejavnike, ki vplivajo na aktivnosti zaposlenih. V empiričnem — raziskovalnem delu, pa sem želela ugotoviti, kaj zaposlene najbolj motivira pri odločitvi za izobraževanje in kaj najmanj. Analiza rezultatov ankete je pokazala, da se je več kot polovica zaposlenih pripravljenih dodatno izobraževati pod določenimi pogoji, čeprav v podjetju od njih tega ne bi zahtevali. Za zaposlene je najpomembnejši motivacijski dejavnik večja strokovnost posameznika. Možnost ohranitve delovnega mesta in osebna rast posameznika pa najmanj pomemben motivacijski dejavnik. Večina zaposlenih je zadovoljna s svojim delom, polovica vseh anketiranih je zadovoljna z lokacijo delovnega mesta, z medsebojnimi odnosi, delovnim časom in odnosi z vodjem. Prav tako je večina zaposlenih mnenja, da vodstvo podjetja dovolj vzpodbuja določene oblike izobraževanja.
Keywords: motivacija, izobraževanje, kadri, zaposleni, znanje
Published: 25.08.2010; Views: 2421; Downloads: 234
.pdf Full text (2,58 MB)

7.
Finančni trg : diplomsko delo
Andreja Fanedl, 2004, undergraduate thesis

Published: 28.09.2007; Views: 3958; Downloads: 477
.pdf Full text (348,88 KB)

Search done in 0.15 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica