| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
VLOGA INFORMACIJSKE TEHNOLOGIJE PRI DOSEGANJU UČINKOVITOSTI SISTEMA VODENJA KAKOVOSTI V PODJETJU DAMA.TECH D.O.O.
Damir Ejup, 2015, magistrsko delo/naloga

Opis: Podjetje DaMa.Tech, d. o. o., je v letu 2012 pridobilo certifikat ISO 9001:2008. Zaradi želje po nenehnem izboljševanju procesov znotraj podjetja in izboljšanju zadovoljstva kupcev se je odločilo za prenovo informacijskega sistema za podporo sistemu vodenja kakovosti. Organizacije velikokrat posvojijo ob uvedbi standarda ISO 9001 informacijski sistem določene organizacije ali zunanjega svetovalca. V danem trenutku se zdi sistem funkcionalen, vendar se skozi čas pokaže, da ni popolnoma prilagojen organizaciji in lahko vpliva na učinkovitost sistema vodenja kakovosti in posledično na poslovanje organizacije. Magistrsko delo predstavi pojma kakovost in management kakovosti, standard ISO 9001:2008 in prihajajoči standard ISO 9001:2015, pojem informacijski sistem, vrste informacijskih sistemov in informacijski sistem za podporo sistemu vodenja kakovosti. Predstavljeni so informacijski sistemi podjetja DaMa.Tech, d. o. o. Podrobneje je predstavljen informacijski sistem za obvladovanje neskladnosti, korektivnih in preventivnih ukrepov, obvladovanje dokumentacije in ocenjevanje dobaviteljev. Opisan je posnetek stanja, kjer so predstavljeni rezultati trenutne uporabe informacijskega sistema in njegove slabosti. V nadaljevanju je predstavljen projekt prenove informacijskega sistema za podporo sistemu vodenja kakovosti in vsi ključni elementi novega informacijskega sistema ter elementi, ki jih podjetje razvija samo za izboljšanje svojega sistema. V magistrskem delu tako želimo ugotoviti, kakšen vpliv ima informacijski sistem na učinkovitost sistema vodenja kakovosti, ali lahko z izboljšanjem informacijskega sistema izboljšamo tudi učinkovitost vodenja kakovosti in posledično poslovanje organizacije.
Ključne besede: kakovost, sistem managementa kakovosti, standard ISO 9001, informacijski sistem, informacijska tehnologija
Objavljeno v DKUM: 22.10.2015; Ogledov: 2038; Prenosov: 228
.pdf Celotno besedilo (3,04 MB)

2.
IZGRADNJA SISTEMA MANAGEMENTA KAKOVOSTI PO ISO 9001:2008 IN NJEGOV VPLIV NA KLJUČNE PROCESE V PODJETJU DAMA.TECH D.O.O.
Damir Ejup, 2012, diplomsko delo

Opis: Z željo po procesnem pristopu, nenehnem izboljševanju procesov in povečanju zadovoljstva kupcev se je podjetje DaMa.Tech d.o.o v začetku leta 2012 odločilo za implementacijo sistema managementa kakovosti po standardu ISO 9001:2008, ki je v danem trenutku v zadnji fazi pridobitve certifikata. Organizacije se velikokrat srečujejo s problemi pri implementaciji in razumevanju zahtev standarda ISO 9001:2008. Diplomska naloga tako predstavi sam pojem kakovost in management kakovosti, standard ISO 9001:2008 in njegove zahteve, več možnih načinov implementacije ter ovire, s katerimi se organizacije srečujejo med vpeljavo. Navedene so prednosti in slabosti, ki jih prinaša vpeljava standarda sistema mangementa kakovosti. Opisan je način izgradnje sistema kakovosti v podjetju DaMa.Tech d.o.o, način identifikacije procesov, njihovega opisa in medsebojne odvisnosti ter sistemska dokumentacija podjetja. Identificirani procesi so razdeljeni v tri skupine: glavni oziroma ključni procesi, vodstveni in podporni procesi. Predstavljena je analiza stanja z zahtevami standarda ISO 9001:2008 pred odločitvijo o izgradnji sistema managementa kakovosti ter po oblikovanem sistemu managementa kakovosti. Kakovosten izdelek oziroma storitev je rezultat učinkovitega procesa in tako je eno izmed glavnih načel standarda ISO 9001 procesni pristop. V diplomski nalogi je prav tako predstavljen vpliv standarda sistema managementa kakovosti na ključne procese, še zlasti, kakšen vpliv ima na potek procesov kakor tudi, katere so dodatne dejavnosti, dokumenti in merljivi cilji, ki jih standard sistema managementa kakovosti povzroči.
Ključne besede: • kakovost, • sistem managementa kakovosti, • ISO 9001:2008, • procesni pristop, • ključni procesi.
Objavljeno v DKUM: 02.10.2012; Ogledov: 1865; Prenosov: 315
.pdf Celotno besedilo (2,17 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici