SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Uporaba družbenih omrežij za oglaševanje visokošolske institucije
Tina Dobovšek, 2017, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomskem delu smo ugotavljali, katero družbeno omrežje dijaki vsakodnevno največ uporabljajo z namenom, da ugotovimo, katero je najbolj primerno za spletno oglaševanje visokošolske institucije in s tem pridobitev bodočih študentov. Ker imajo visokošolske institucije danes na področju izobraževanja močno zaostreno konkurenco in jih to sili v vsakodnevno proučevanje in iskanje najučinkovitejših načinov spletnega oglaševanja, smo ugotavljali tudi vedenje dijakov na družbenih omrežjih in s tem visokošolskim institucijam podali smernice za postavljanje učinkovitejših strategij.
Ključne besede: internet, splet, družbena omrežja, spletno oglaševanje, oglaševanje, visokošolske institucije
Objavljeno: 22.12.2017; Ogledov: 252; Prenosov: 29
.pdf Celotno besedilo (1,54 MB)

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici