| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
KOMPETENCE KOMERCIALISTOV IN NJIHOVO ZADOVOLJSTVO PRI DELU
Tjaša Djukić, 2016, magistrsko delo/naloga

Opis: V današnjih časih so zaposleni največje bogastvo vsake organizacije, saj so prav oni zaslužni za uspeh podjetja med konkurenco na trgu. Podjetje ne more biti uspešno, če njegovi zaposleni nimajo pravih kompetenc in niso motivirani za delo. Smo v času, ko je konkurenca med podjetji vedno večja, zato mora imeti podjetje za svoj uspeh zaposlene, ki verjamejo vanj, so mu zvesti in se v njem dobro počutijo. V magistrskem delu smo predstavili, kako pomembne so kompetence in njihovo merjenje v podjetju. Želeli smo poudariti, da so prav zaposleni največje bogastvo podjetja in da se morajo vodje tega zavedati, saj je od njih odvisno, če zaposlijo ljudi s pravimi kompetencami, ki jih podjetje potrebuje. Namen oziroma cilj magistrske naloge je bil prikazati teoretična spoznanja o kompetencah. Predstavili in obdelali smo pojem kompetence, kako jih razvrščamo, kakšne so njihove dimenzije, kompetence posameznika in organizacije, kako merimo kompetence, na koncu pa smo se osredotočili še na to, kakšne kompetence potrebuje komercialist za opravljanje svojega dela. V raziskovalnem delu smo naredili anketno raziskavo v podjetju x - anonimni vprašalnik smo razdelili med komercialiste v podjetju. Z vprašalnikom smo ugotavljali, katere kompetence naj bi imeli uspešni komercialisti in kakšno je njihovo zadovoljstvo z delom. Podatke, ki so nas najbolj zanimali, smo analizirali s statističnimi metodami s pomočjo programa SPSS. Preverjanje hipotez je pokazalo, da je timsko delo za moške manj pomembno kot za ženske, prav tako pa ni moč reči, da vodje menijo, da je usmerjenost h kupcem najbolj pomembna kompetenca, ter da komercialisti menijo, da je prepričljivost in prilagodljivost najbolj pomembna kompetenca. Prav tako ne moremo potrditi hipoteze, da sta staž v organizaciji in delovna disciplina pozitivno povezani spremenljivki. Hipoteze, da so vodilni delavci v podjetju bolj zadovoljni z delovnim okoljem kot nevodilni, nismo uspeli potrditi. Pri zadnji hipotezi, ali starost vpliva na usmerjenost k rezultatom, smo dobili rezultate,na podlagi katerih tudi te hipoteze ne moremo potrditi. V raziskavi smo ugotovili, da se komercialistom v podjetju x vse kompetence, ki naj bi jih imel uspešen komercialist, zdijo pomembne. Najslabše je bilo ocenjeno vprašanje o zadovoljstvu z delom, kjer so anketiranci ocenjevali svoje pogoje za delo.
Ključne besede: kompetence, sistematizacija delovnega mesta, kompetence komercialistov
Objavljeno v DKUM: 16.12.2016; Ogledov: 2680; Prenosov: 377
.pdf Celotno besedilo (1,89 MB)

2.
ORGANIZACIJSKA KLIMA IN ZADOVOLJSTVO ZAPOSLENIH V PODJETJU X
Tjaša Djukić, 2012, diplomsko delo

Opis: Zaposleni so ključnega pomena za uspeh organizacije med konkurenco na trgu. Podjetje ne more biti uspešno, če njegovi zaposleni niso usposobljeni in visoko motivirani. V današnjem času ko je konkurenca med podjetji vedno večja, mora ta za svoj uspeh imeti zaposlene, ki verjamejo v vanj, so mu zvesti in se v njem dobro počutijo. V diplomskem delu smo predstavili, kako pomembna je organizacijska klima in zadovoljstvo zaposlenih v podjetju. Želeli smo poudariti, da so prav zaposleni največje bogastvo podjetja in da se morajo vodje tega zavedati, saj je od njih odvisno kako se zaposleni počutijo v organizaciji. Namen oziroma cilj diplomske naloge je bil prikazati teoretična spoznanja o organizacijski klimi. Predstavili in obdelali smo pojem organizacijska klima, njene dimenzije, povezavo z organizacijsko kulturo, kako merimo organizacijsko klimo in spreminjanje le-te ter zadovoljstvo zaposlenih. V raziskovalnem delu smo naredili kvantitativno anketno raziskavo v podjetju x, ki je temeljila na anonimnem vprašalniku SiOK. Z vprašalnikom smo ugotavljali organizacijsko klimo v podjetju in kako so zaposleni zadovoljni z delovnim okoljem. Podatke, ki so nas najbolj zanimali smo analizirali s statističnimi metodami s pomočjo programa SSPS. Testi hipotez so pokazali, da nemoremo trditi, da so moški bolj motivirani od žensk, prav tako pa ni moč reči, da starost vpliva na razvoj kariere. Delno pa lahko sprejmemo hipotezi, da sta staž v organizaciji in pripadnost organizaciji pozitivno povezani spremenljivki ter, da so vodilni delavci bolj zadovoljni z delovnim okoljem kot nevodilni delavci. Organizacijska klima v sektorju podjetja x je relativno dobra, saj tako kažejo tudi podatki naše raziskave. S še večjo mero ozaveščenosti, in pozornosti pa bi se stanje lahko še izboljšalo.
Ključne besede: - organizacijska klima - zadovoljstvo zaposlenih
Objavljeno v DKUM: 12.11.2012; Ogledov: 2187; Prenosov: 237
.pdf Celotno besedilo (1,34 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici