| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 95
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
Pripovedovanje vizualnih zgodb, ki nagovarjajo potrošnike
Martina Kukec, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Vizualno pripovedovanje zgodb podobno kot pripovedovanje zgodb nagovarja občinstvo, v njih vzbuja čustva in jim nudi bodisi novo znanje ali zabavo. Pri oblikovanju vizualnih zgodb ne uporabljamo le teksta, ampak si pri ustvarjanju sporočil pomagamo tudi z vizualnimi in zvočnimi vsebinami. Glavni cilj diplomskega dela je bil proučiti in podrobneje opisati vizualne zgodbe, elemente vizualnih zgodb in raziskati, kako ti elementi vplivajo na potrošnike. V teoretičnem delu naloge smo na kratko predstavili vizualno pripovedovanje in elemente, ki jih vsebuje vizualno pripovedovanje. V praktičnem delu smo najprej predstavili primer kvalitetne vizualne zgodbe in analizirali njene komunikacijske in vizualne elemente. Pri drugem praktičnem primeru smo s pomočjo anketnega vprašalnika pri potrošnikih poskušali poizvedeti, kateri elementi v vizualni zgodbi so jih najbolj nagovorili in kaj je tisto, kar jih je prepričalo o kvaliteti vizualne zgodbe.
Keywords: vizualne zgodbe, komunikacija, vizualni mediji
Published in DKUM: 10.02.2023; Views: 235; Downloads: 25
.pdf Full text (762,32 KB)

2.
Nastopanje v medijih : učno gradivo
Ines Kožuh, 2022, other educational material

Keywords: mediji, nastopanje
Published in DKUM: 05.12.2022; Views: 149; Downloads: 16
.pdf Full text (2,21 MB)

3.
Uporaba umetne inteligence v filmskem procesu : diplomsko delo
Žan Zafošnik, 2022, undergraduate thesis

Abstract: Umetna inteligenca postaja vedno bolj pomembna tehnologija, ki se uporablja v filmskem procesu. Tako se pojavlja vprašanje, ali lahko ta tehnologija avtomatizira človeško delo in ga tudi kasneje nadomesti. Prejšnje raziskave so se v večini ukvarjale le s predelavo obstoječih programov z umetno inteligenco in njihovo implementacijo. V tem diplomskem delu smo s pomočjo opazovalne in komparativne metodologije sledili delovanju raznih vtičnikov. S tem smo prišli do zaključka, da je umetna inteligenca že pomemben del filmskega procesa, ki omogoča avtomatizacijo, zaenkrat pa še ne more povsem nadomestiti umetniškega razumevanja filmskega ustvarjalca. Prvi koraki v to smer se vendarle že pojavljajo.
Keywords: umetna inteligenca, filmski proces, uporabnost
Published in DKUM: 25.10.2022; Views: 87; Downloads: 11
.pdf Full text (1,40 MB)

4.
Uporabniška izkušnja spletnega virtualnega ogleda 360-stopinjskih posnetkov : magistrsko delo
Daša Šeruga, 2022, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu smo testirali uporabniško izkušnjo spletnega virtualnega ogleda. Preučili smo sorodne študije, s pomočjo katerih smo opredelili priporočila za oblikovanje spletnih virtualnih ogledov. Oblikovali smo spletni virtualni ogled, katerega smo uporabili za testiranje uporabniške izkušnje. Za metodo raziskovanja smo uporabili fokusno skupino in vprašalnik UEQ. S pomočjo fokusne skupine smo ugotovili pomanjkljivosti pri oblikovanju. S pomočjo vprašalnika UEQ pa smo ugotovili, da je spletni virtualni ogled nadpovprečno oblikovan v atraktivnosti, učinkovitosti in originalnosti. Po drugi strani se je spletni virtualni ogled odrezal nekoliko slabše v ocenjevanju preglednosti in stimulativnosti ter najslabše v vodljivosti.
Keywords: spletni virtualni ogled, 360-stopinjski posnetki, uporabniška izkušnja, UEQ
Published in DKUM: 24.10.2022; Views: 96; Downloads: 16
.pdf Full text (2,78 MB)

5.
Uporabniška izkušnja mobilne aplikacije kriptodenarnice : magistrsko delo
Mirjeta Zogaj, 2022, master's thesis

Abstract: V zadnjih letih beležimo skokovito rast uporabe mobilnih tehnologij. Ključni del njihovega delovanja so mobilne aplikacije, ki so iz dneva v dan bolj prilagojene uporabnikovim željam. Zato se povečuje potreba po razvoju mobilnih aplikacij, ki temeljijo na izdelavi s pametnimi, prenosljivimi in personaliziranimi grafičnimi uporabniškimi vmesniki z upoštevanjem vidikov za kar najboljšo uporabniško izkušnjo. V magistrski nalogi obravnavamo fizično kriptodenarnico BC Vault, ki sovpada s problemom manka mobilne aplikacije. V procesu zbiranja podatkov, testiranja A/B in študija literature izdelamo končno zasnovo uporabniškega vmesnika za mobilno aplikacijo kriptodenarnice, katere uporabniško izkušnjo preverimo z vprašalnikom UEQ. Cilj magistrskega dela je po več stopnjah oblikovanja in testiranja uporabniškega vmesnika za mobilno aplikacijo kriptodenarnice izdelati uporabniško čim bolj intuitiven, vizualni in interaktivni sistem, ki zagotavlja enostavno komuniciranje med uporabnikom in aplikacijo.
Keywords: uporabniška izkušnja, mobilna aplikacija, prototip, kriptodenarnica, BC Vault
Published in DKUM: 20.10.2022; Views: 119; Downloads: 22
.pdf Full text (4,66 MB)

6.
Zbrano učno gradivo predavanj pri predmetu Komunikološke raziskovalne metode
Ines Kožuh, 2022, other educational material

Keywords: komunikologija, raziskovalne metode
Published in DKUM: 19.10.2022; Views: 154; Downloads: 34
.pdf Full text (1012,24 KB)

7.
Zbrano učno gradivo seminarskih vaj pri predmetu Komunikološke raziskovalne metode
Ines Kožuh, 2022, other educational material

Keywords: komunikologija, raziskovalne metode
Published in DKUM: 19.10.2022; Views: 95; Downloads: 6
.pdf Full text (755,89 KB)

8.
Oblikovanje plakatov o veganstvu in njihova analiza : diplomsko delo
Saša Kramar, 2022, undergraduate thesis

Abstract: Glavni cilj diplomskega dela je bil analizirati plakate o veganstvu in pridobiti informacije ter napotke, ki nam bodo pomagali pri oblikovanju plakatov o veganstvu v prihodnosti. V teoretičnem delu smo raziskali področja vizualne komunikacije ter veganstva, v empiričnem delu pa smo s pomočjo anketnega vprašalnika pridobili informacije o odnosu ljudi do naših avtorskih in tujih plakatov o veganstvu ter o njihovem pomenu za družbo in širjenje veganstva. Ugotovili smo, da je plakat še vedno ena najbolj priljubljenih oblik vizualne komunikacije in da je oblikovanje dobrega plakata o veganstvu zelo zahtevno delo, saj je zelo težko na samem plakatu predstaviti veganstvo kot celoto. Ugotovili smo tudi, da so ljudem bolj všeč nazorni, neagresivni, izvirni, informativni in preprosti plakati o veganstvu in da je tema veganstva za mnoge ljudi še vedno dokaj neznana in nezaželjena. Novo pridobljeno znanje in smernice nam bodo pomagali pri oblikovanju še boljših plakatov o veganstvu v prihodnosti.
Keywords: vizualna komunikacija, grafično oblikovanje, plakat, analiza, veganstvo
Published in DKUM: 17.06.2022; Views: 363; Downloads: 75
.pdf Full text (5,44 MB)

9.
Analiza orodij za ocenjevanje spletne dostopnosti in smernice za spremljanje glede na direktivo (EU) 2016/2102 : magistrsko delo
Nataša Rajh, 2021, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu smo primerjali orodja za avtomatsko ocenjevanje spletne dostopnosti in pripravili smernice za spremljanje javnih spletišč ter izdelavo poročil glede na Direktivo (EU) 2016/2102. Po pregledu dosedanjih raziskav in po izvedbi primerjalne analize smo ugotovili, da se orodja med seboj ne razlikujejo le po funkcionalnostih in načinu podajanja rezultatov, temveč tudi v zaznavanju kršitev. Po pregledu zapisnikov sestankov ekspertne skupine WADEX smo ugotovili, da med državami članicami ne obstaja poenoten način spremljanja in poročanja. Podali smo smernice, ki bi zadoščale minimalnim zahtevam Izvedbenega sklepa komisije (EU) 2018/1524 in tudi napotke za podrobnejše preverjanje, ki bi rezultate izboljšali.
Keywords: spletna dostopnost, EN 301 549, Direktiva (EU) 2016/2101, WCAG, orodja za avtomatsko ocenjevanje spletne dostopnosti
Published in DKUM: 24.12.2021; Views: 356; Downloads: 40
.pdf Full text (4,93 MB)

10.
LIKOVNI ELEMENTI IN NJIHOVA FUNKCIJA PRI OBLIKOVANJU SIMBOLOV V UPORABNIŠKIH VMESNIKIH : diplomsko delo
Aleksandra Paunčevska, 2021, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo preverili uporabnost, pomen in funkcijo likovnih elementov in pravila Gestalt pri oblikovanju simbolov v uporabniških vmesnikih. Glede na analizo možnih simbolov smo določili štiri najpogostejše simbole uporabniških vmesnikov (pojasnitvene, funkcionalne, dekorativne in aplikacijske) in nato na podlagi poznavanja osnovnih načel za uporabo likovnih elementov izdelali štiri različne simbole, za vsako vrsto simbola po en simbol. Za vsak simbol smo pojasnili postopek izdelave ter podali posebnosti pri njihovi izdelavi, ki so določale pomembne iztočnice za ustrezno obliko in pomen simbola. Pri tem smo še posebej izpostavili pomen in vlogo uporabljenih likovnih elementov. V zaključnem delu smo za izvedbo ocenjevanja uporabili preoblikovan aplikacijski simbol podjetja Instagram in v ta namen uporabili vprašalnik. Rezultati so bili pozitivni glede na možnosti uporabnosti predlaganega simbola v aplikaciji, prav tako je bila izražena jasnost simbola glede predstavitve podjetja Instagram.
Keywords: simboli, likovni elementi, uporabniški vmesniki, oblikovanje, pravila Gestalt, ocenjevanje uporabnosti
Published in DKUM: 18.10.2021; Views: 371; Downloads: 23
.pdf Full text (920,06 KB)

Search done in 0.16 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica